czwartek, 18 sierpnia 2016

Wyniki ankiety

Witam. Pili już kawę? Jak nie to czas najwyższy :)
Na blogu była ankieta na temat: 
"Kogo wolałbyś, aby był A/A.D. ?"  
dobiegła końca.

Wyniki:

Noela - 19%

Jasona - 12%

Wrena - 68%


Podsumowując:
Większość z Was zagłosowało na Wrena! 
I to on wg Was powinien być A.D (spośród tych co był wybór). Ja również uważam, że Wren by się nadawał na A.D. Lecz mówimy tu o postaci, której nie widzieliśmy już od kilku ładnych sezonów. 
Więc czy Wren okaże się tym złem?
Kiedyś obstawiałam Jasona za bycie "A", w końcu wszystko kręci się dookoła rodziny DiLaurentis.
Nie wiem co o tym myśleć... czas pokaże! :)



Po lewej stronie już znajduje się nowa ankieta "Czy Hanna dobrze robi ?" Chodzi tu o jej zachowanie z końca odcinka (7x08) i z tego co widzimy w promo następnego. Bardzo ciekawa jestem Waszego zdania!



xoxo
Stalia

5 komentarzy:

  1. Ja cały czas rzygam tym Wrenem, serio... D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha wierze! nie ma go a szum o nim cały czas :D

      Usuń
  2. Bardzo mnie śmieszy, że w zeszłym roku jedna osoba publikując jakieś 'fejkowe' spoilery doprowadziła do tego, że wszyscy teraz chcą, żeby Wren był czarnym charakterem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pll to nie scream, w scream zawsze obstawiam dobrze a w pll żle ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo! Dlatego tak lubię Scream. Jest lekki szok, ale najważniejsze, że serial zachowuje jakiś sens. Bo w PLL to masakra.
      Wyobrażasz sobie, żeby Piper urodziła się jako syn Brandona i Daisy, a potem przerobiła się na babę? xD

      Usuń