poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Koniec PLL. Druga połowa sezonu powróci w kwietniu 2017

Cześć!
Smutne wieści dla wszystkich fanów PLL! 
W czasie czatu na żywo na Faceeboku, ogłoszono oficjalne zakończenie serialu. Pierwsza połowa sezonu 7 zakończy się jutrzejszym odcinkiem. Druga z kolei zostanie wyemitowana dopiero w kwietniu 2017! Finał 7B zakończy się dwugodzinną emisją z tego, co zrozumiałam. Możliwe, że zostanie po prostu podzielony na dwa dłuższe odcinki po godzince.
Marlene zapowiedziała także, że Jenna ma pistolet i każda z postaci może umrzeć, a śmierć tego bohatera będzie spektakularna.


,,To był zaszczyt móc pracować z tak utalentowaną obsadą i załogą przez te siedem lat" - powiedziała Marlene. ,,Jesteśmy rodziną, więc ciężko będzie pożegnać się z serialem, który miał taki wpływ na młodzież i prowokował do zmiany kulturowej. Jestem podekscytowana tym, że fani w końcu poznają wszystkie odpowiedzi. Wierzę, że będą oni zadowoleni ostrą jazdą, jaka nastąpi w ostatnich 10 odcinkach".

+ Marlene zajmie się nowym serialem ,,Famous In Love", w którym zagra Bella Thorne.
Źródło


~ * ~

Jak czujecie się z tymi wiadomościami?
Z jednej strony to odpowiednia pora na zakończenie PLL, ale z drugiej... co będziemy robić bez PLL, Teen Wolfa i Pamiętników Wampirów? Zaczynam odczuwać pewnego rodzaju pustkę :(

LILY RED

25 komentarzy:

  1. Nie wiem, co napisać. Wciąż miałam nadzieję, na kolejny sezon, ewentualnie film. Co my mamy zrobić ze swoim życiem, po zakończeniu 7 sezonu?! Nie no masakra, nie dość, że pll to jeszcze Teen Wolf :( Wait. Czy dobrze widzę? JAK TO SERIAL ZOSTANIE WYEMITOWANY DOPIERO W KWIETNIU! Przecież zawsze, był to początek roku :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pipa mówi, że w Aprilu. Czyli w kwietniu ;<

      Obejrzyj sobie White Collar to zżyjesz się z Nealem i Mozziem. Może The Originals także zaczęłabyś oglądać?
      No i nowy serial Marlenki można obrzucić okiem :)

      Usuń
    2. The Originals świetne, polecam ;)

      Usuń
  2. teraz jak już ogłosili to oficjalnie to też ogarnął mnie smutek.. życie bez pll...co ja pocznę xd
    nie no serio, zawsze serial był jakąś odskocznią od "życia",a jak się skończy..to nie wiem czy znajdę jakiś ciekawszy serial. Dobra nie dramatyzujmy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ten nowy serial Marlenki będzie fajny? Tylko ta Bella... nie znoszę jej.
      Ogółem to nie widzę na razie takiego serialu, z którym bym się zżyła i który trwa kilka sezonów, jak to było w Teen Wolf, The Vampire Diaries i The Originals (ten trwa na szczęście).
      Chciałabym zobaczyć turecką wersję PLL, bo jak oglądałam Wspaniałe Stulecie to fajnie byłoby iść za ciosem. Tylko, że po turecku to ja umiem jedynie usiąść :(((

      Usuń
  3. Jak to w kwietniu!!!! ����������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia. Mówili, że w styczniu, a teraz..., że w Aprilu. Więc albo w kwietniu, albo źle tłumaczę ;<

      Usuń
    2. Z instagrama PLL przy zapowiedzi nowego serialu: "The brighter the spotlight, the darker the secrets. From the Executive Producer of #PrettyLittleLiars, @IMarleneKing, comes a Freeform original series starring @BellaThorne. Don’t miss the SERIES PREMIERE of @FamousInLoveTV coming April 2017, after the spring premiere of #PLL on @Freeform. ��✨ #FamousInLove"
      COMING APRIL 2017 AFTER THE SPRING PREMIERE OF #PLL jak byk pisze o kwietniowej premierze PLL..;/

      Usuń
    3. Ale jest Ci przykro z powodu kwietniowej premiery, czy ta emotka to zarzucenie mi, że pisze jak byk, iż w kwietniu? Bo nie wiem, jak to odebrać.
      W każdym bądź razie ja wiem, że w kwietniu. Wiem, co znaczy ,,April", a tamto to był sarkazm kierowany poirytowaniem, że przesunęli tak premierę ;/

      Usuń
    4. z powodu kwietniowej premiery ;-) szczerze mówiąc myślałąm że to żart jest ale niestety nim ni jest ;/ moje słowa to nie był "atak" na ciebie , przykro mi że tak to odebrałaś, w każdym razie przepraszam ;-)

      Usuń
    5. Nic się nie stało :D Właśnie nie wiedziałam, jak to odebrać, dlatego spytałam :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Widziałam to...smuteczek...ale to się musiało w końcu stać. Tylko po co taka przerwa ? Stanowczo za długo...masakra

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś czuję, że w finale 7A zrobią przerwę przy takiej scenie, że zesramy się prędzej, niż wytrzymamy do kwietnia!

    Wybaczcie za określenie, ale chciałam podkreślić powagę sytuacji. Jestem przekonana, że puszczą taką scenę, że po prostu oszalejemy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, z pewnością tak będzie...i wytrzymaj to do kwietnia! Do stycznia ciężko (no nie?!) a co dopiero kwiecień....to ponad pół roku! :O Ogień... Też się boję, że to Toby.... ;(

      Usuń
  7. Marlene na końcu mówiła "it's the most spectacular death"? Mam wrażenie, ze źle usłyszałam, ale jeśli nie to, papa Toby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku mówiła, że finał 7A jest ,,spectacular" i....


      Niestety masz rację. Na końcu również powiedziała ,,spectacular", ale razem z ,,death".
      Że Jenna ma broń i każda z postaci może umrzeć, a na pewno będzie to spektakularne ;<

      Usuń
  8. Boję się już tego finalu. Nie przepadam za Tobym, ale jeśli to on umrze, to się wzrusze

    OdpowiedzUsuń
  9. Z moich obliczen wynika, ze bedzie to Toby :((

    OdpowiedzUsuń
  10. W kwietniu? Zaraz przed maturą? SERIO?!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli "The dArkest Knight" będzie trwało 2 godziny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ten końcowy odcinek w 7B... ale nie wiem?

      Usuń
  12. Nie, nie. Dwie godziny finał 7B :)

    OdpowiedzUsuń