środa, 17 sierpnia 2016

Promo 7x09

Cześć!

Zapraszam do rozwinięcia, żeby zapoznać się z moimi wypocinami na temat najnowszego promo. Rozłożyłam go na czynniki pierwsze. Zwykle tego nie robię i raczej nie planuję kontynuacji. Tym razem musiałam to zrobić, ponieważ tyle się tam dzieje! Wow! Noel, Dollhouse, Jaria... sami rozumiecie. Jestem podekscytowana i to bardzo! 
Uwielbiam Noela i z chęcią poznaję jego 50 twarzy Kahna :D


HANNA: Nazywam się Hanna Marin. Jeśli znajdziecie te nagranie, zanim skończę to co muszę zrobić... oznacza to, że coś poszło nie tak.
[Do Noela] Wiem, że zabiłeś Sarę.
EMILY: Zaufaj mi. On jest niebezpieczny.
NOEL: Uważaj, Hanna. Albo skończysz tak jak ona.
EMILY: To znowu się dzieje.

HANNA: To koniec.

~ * ~
ROZŁOŻENIE NA CZYNNIKI PIERWSZE:

1. Nagranie na wszelki wypadek

Podobne nagranie dawno temu zostawiła Melissa. PLL kocha analogie. 
Hanna szykuje się na ciężki bój i jest gotowa na śmierć. Szczerze mówiąc, chyba w całym serialu nie mieliśmy jeszcze okazji, żeby oglądać taką determinację u jednej z Kłamczuch. To co A.D. zrobiło Hannie musiało nią wstrząsnąć do głębi.

2. "Randka" z Noelem

OMG! Nawet nie wiecie, jak bardzo jestem podekscytowana! Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć tę dwójkę w akcji. Chciałabym nagłego zwrotu akcji, w którym Hanna i Noel dogadają się i zaczną razem współpracować. Sądząc po ostatniej scenie promo... tak jednak nie będzie. Ewidentnie Noel coś wie, ale czy to on zabił Sarę? To będzie jedna z ciekawszych scen w odcinku. Zauważcie, że gdy Hanna zarzuca mu morderstwo, on nawet się nie zdziwił i nie wyglądał na skonsternowanego. Raczej na... zaciekawionego?

3. Groźby Noela

Ponownie: Co Noel wie? Czy zna zabójcę Sary, czy to on sam nim jest? Wydaje się, że Hanna zmierza niebezpieczną drogą i zaczyna się tym martwić. 

4. Emily i Sabrina

Najwidoczniej ,,on" (Noel) będzie miał jakąś interakcję z Sabriną. Na razie nie ma innego faceta przed, którym Emily mogłaby ostrzegać swoją nową dziewczynę. Czy to jednak nie dziwne, że Sabrina będzie miała jakąś scenę z aktualnie najbardziej podejrzaną osobą? Czemu Noel miałby przejmować się jakąś barmanką? Laska wydaje się być podejrzana.
I to nie Alison, ponieważ wtedy Emily nie musiałaby jej ostrzegać przed Noelem. 

5. Jaria

Mam nadzieję, że to flashback. Patrząc po samych fryzurkach... to albo aktualne czasy, albo bardzo niedawny flashback. Wścieknę się na Marlene, jeśli Aria wskoczy Jasonowi do łóżka tylko, dlatego że Ezra wyjechał. 

5. Paily

Okej... czyli to tak pocieszać się będzie Emily. No zobaczymy, co z tego wyjdzie :)

6. Śledzące A.D.

Mam takie przeczucie, że A.D. ma kilka filmików na każdą z Kłamczuch? Aria jest tu tak wstrząśnięta, ponieważ dostała filmik ze wspólnie spędzonej nocy z Jasonem? Ewentualnie to filmik nie z Jasonem, tylko z Dollhouse. Obie ze Spencer dowiedzą się, że coś się pomiędzy nimi dwiema wydarzyło. W sensie, że Spencer zrobiła coś Arii, ale obie o tym nie wiedziały, bo Charlotte w jakiś sposób sprawiła, że zapomniały o tym. Może podała dziewczynom ten środek, który wrzuciła do piersiówki Emily jeszcze za czasów "morderstwa Alison"? Emily wtedy też miała luki w pamięci.

7. Włamanie i powrót do Dollhouse

W końcu! Dowiemy się, co stało się ze Spencer w Dollhouse. Zaciekawiło mnie, że Spencer dostała nie jeden filmik, ale kilka... podpisanych jej imieniem. Czy A.D. ma wszystkie filmiki Charlotte, które ta nakręciła w Dollhouse? Lepsze pytanie: Czy A.D. nagrywało Kłamczuchy także po uwolnieniu, w ciągu tych pięciu lat? Jak jakiś członek NAT klubu?

8. Niebezpieczeństwo

Spokojnie. Detektyw Marco, niczym rycerz na koniu przybędzie Spencer z odsieczą.

9. Hanna "na wykończeniu"

Wydaje się, że Hanna jakimś cudem uprowadziła Noela i jest bliska dokończenia swej misji. I tak mam tu na myśli, że chce go zdzielić pałą w łeb. 
Liczę, że tak się nie stanie. Chciałabym, żeby Noel został na dłużej. Mam nadzieję, że przyparty do muru zdradzi swoje ciekawe sekrety i ostatecznie będzie współpracował.

17 komentarzy:

  1. To najlepsze promo jakie kiedykolwiek oglądałam w pll, nie moge sie ta strasznie doczekać tego odcinka. Boje sie tylko ze Hanna zrobi cos głupiego czego bedzie potem żałowała, ale z drugiej strony nie dziwie sie jej determinacji, przeżyła piekło a wszystko wskazuje na to, ze to Noel był sprawcą(my wiemy ze to nie on)wiec chce pomścić swoje cierpienie. W końcu flashbacki z Dolhouse! Skoro A.D je ma, to albo było tam razem z Charlotte, albo dostało "w spadku" z rzeczami Cece, ktore są e niej kryjówce. Nie moge sie doczekać aż zobaczymy co takiego wydarzyło sie wtedy, a myśle ze to bedzie cos poważnego. C do Jarii to wydaje mi sie ze to zwykły flashback, bo nie widziałam nigdzie wczesniej takich okien w żadnym z pokoi, czy to w domu Jasona czy mieszkaniu Ezry, ale mam odczucie ze Jason i Aria nie byki wcale w związku, tylko po prostu sie ze sobą przespali, a Arie dopadły wyrzuty sumienia po wspólnie spędzonej nocy bo moze juz wtedy była z Liamem? Oczywiście to tylko moje odczucie m, moge sie mylić. Ciesze sie ze w końcu ukazali nam jak mroczne jest A.D. Nie moge sie doczekać następnego odcinka! Czuje ze 7x10 mnie zniszczy, skoro 7x09 jest juz tak intensywny. Good job Marlene!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że to najlepsze promo ever! Nie mogę się doczekać kolejnego odcinka żeby się przekonać czy rzeczywiście będzie tak "intensywnie" jak się zapowiada. Uwielebiam Noela, jego złowieszcze uśmieszki, intrygujące spojrzenia ale koniec końców również chciałabym żeby współpracował z dziewczynami. Chętnie zobaczyłabym go po dobrej stronie mocy. Co do Jarii chociaż ich uwielbiam od zawsze to nie wyobrażam sobie żeby Aria wskoczyła mu teraz do łóżka. Na bank to flashback. Tylko martwi mnie, że Jason znał Liama, jeśli okaże się, że Aria zdradziła go z Jasonem będę bardzo zawiedziona....za dużo już tych zdrad w PLL. Sabrinę trzeba jakoś wyeliminować bo Ems ma obecnie nadmiar kandydatek na endgame więc pewnie ją połączą w jakiś sposób z Noelem przez co Ems ją zostawi.

      Usuń
    2. Jestem przekonana, że Aria kogoś zdradziła :P
      Nie wiem tylko, czy Liama, czy Ezrę... a w sumie, o czym ja piszę. I tak zdradziła Liama z Ezrą :D

      Usuń
    3. Niezłe z niej ziółko.

      Usuń
    4. z Arią i Jasonem to na pewno nie jest flashback, bo Jason ma tu brodę i długie włosy.

      Gdzieś czytałam, że Jason i Aria mają współpracować razem, więc pewnie gdzieś pojadą i zasną w jednym łóżku po prostu xd

      Usuń
    5. Kala, to są dobre przewidywania! Może będą śledzić Mary i wynajmą jeden pokój. Ewentualnie może dojdzie do kiss kiss, ale oby wszystko :D

      Usuń
  2. OMG! Ten 7 sezon jest chyba najlepszy :) Jeszcze nigdy nie oglądałam PLL z tak zapartym tchem jak teraz :D A co promo to lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w szoku, że po tak słabych sezonach jak 4, 5 i 6, siódmy sezon na razie mi się podoba tak bardzo :o jakby stare pll wróciło

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG! Żeby się tylko nie okazało, że w 7x10 Hanna epicko zabije Noela :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę. Ma już na koncie Elliotta. Teraz pora na Spencer, żeby kogoś ubić :D

      Usuń
    2. A może Spencer kogoś zabiła jako A.D/Uber A?

      #nowieciespencerjakoblizniaczkaXD

      Usuń
    3. Zobaczymy, ale tak czy siak to jej pora na przelanie krwi :D
      Poza tym nie obrażę się jak wróci Spencer bez grzywki!

      Usuń
  5. Jedynym żyjącym członkiem NAT jest Jason

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wejdzie się w wiki to pisze, że członkami poza Jasonem, Garrettem i Ianem byli Jenna i Melissa. A także, że podejrzewano o to Wildena.

      Byłoby śmiesznie, jakby Jason dalej bawił się w NAT klub. Chciałabym, żeby wrócili do tej sprawy :D

      Usuń
  6. Mnie się wydaje, że Aria z Jasonem to nie flashback

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie chce, zeby Noel jeszcze troche pobyl w serialu. Uwielbiam jego usmiech :)

    OdpowiedzUsuń