czwartek, 25 sierpnia 2016

Julian i Brendan na planie PLL

Cześć!

Potwierdzono już powrót Juliana Morrisa w 7B. A niedawno (2 dni temu), Brendan Robinson przejął oficjalny Instagram PLL, więc mogliśmy przyjrzeć się z bliska kulisom kręcenia serialu. W notce zobaczycie zdjęcia z powrotu Juliana na plan, zdjęcia zrobione przez Brendana i parę innych zza kulis, które dają nam pewne wskazówki o tym, co się wydarzy. Np. kiedy na planie 7B pojawił się Keegan.

Przypominam, że niedawno kręcono odcinek 7x15, który wyreżyserowała Troian. A teraz dostaliśmy informacje o tym, że Julian aktualnie przebywa na planie, więc pewnie pojawi się w odcinku 7x16 "Glove That Rocks The Cradle". Przetłumaczyłabym to, jako ,,Ręka/Rękawica, która kołysze kołyskę". Zapewne w tym odcinku będzie odniesienie do lekarza, który zajmował się jakimś dzieckiem. Być może będzie to retrospekcja z dzieckiem Mary. Czy to jednak nie jest interesujący zbieg okoliczności, że akurat gdy mowa o ,,Glove - Rękawiczka" właśnie wtedy prawdopodobnie pojawi się doktor Kingston?


Pamiętacie ten stary wywiad z Julianem Morrisem? Ja też myślałam, że to Wren będzie 'A'. Może przynajmniej teraz wyjaśnią nam, czemu doktorek współpracował z Cece.

- Jaka była twoja reakcja, gdy ujawniono tożsamość 'A'?
- Miałem nadzieję, że to ja będę 'A'. Byłem na spotkaniu z Marlene i tak jakby dała mi kilka wskazówek, że to mogę być ja. Czekałem aż podrzucą mi pod drzwi scenariusz i będę mógł zagrać 'A'

Tak, jak mówiłam... to interesujący zbieg okoliczności, że Wrenowi znowu potrzebna będzie przepustka do Radley akurat w odcinku, w którym będzie jakieś odniesienie do kołyski/dziecka/lekarza.

Gdy się przejrzycie zdjęciu poniżej, zauważycie wtedy, że znajduje się tam nie tylko karta wejściowa dla Wrena, jako lekarza. U samego dołu znajduje się też karta dla odwiedzających na nazwisko Kingston. Najpierw pomyślałam, że może Wren odwiedzał kogoś w Welby. Można jednak wyczytać z tej karty pierwsze litery ,,Rad...", czyli wychodzi to tak jakby PAN SEKSOWNY AKCENT odwiedzał kogoś w Radley, zanim został lekarzem albo później. Raczej zanim został lekarzem. Czyżby odwiedzał Cece albo Bethany?


---------------
ZDJĘCIA Z PRZEJĘCIA INSTAGRAMA PRZEZ BRENDANA:








ZDJĘCIA ZZA KULIS:
(Zdjęcie pochodzi z planu 7x13. Czyli, jak widzimy Keegan był na planie. Pytanie tylko, czy kręcił flashbacki, czy aktualne sceny. Nie widziałam więcej jego zdjęć z innych planów)

 (Zdjęcie pochodzi z planu 7x14. Sceny głównie będą kręcone u Ali, Spencer i w mieszkaniu Lucasa)

 (Również plan 7x14. Czyżby wtedy nastąpi ślub?)

 (Zdjęcie z planu 7x15. Powrót do szkoły)

(Zdjęcie z planu 7x16. W odcinku pojawi się Lucas)


~ * ~
Pozdrawiam
Lily Red

6 komentarzy:

  1. Huhu czyżby Liam miał się pojawić również? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tego to nie wiem :P
      Może po prostu garderoba Lucasa jest obok Liama, ponieważ szli alfabetycznie. Tylko z drugiej strony patrząc :P

      Usuń
  2. Keegan pisał, że odwiedza Troian na planie i razem ogladali nowy odcinek, nie krecili wtedy nic :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholibka, to nie dobrze! Czyżby jednak zacząć się bać o Toby'ego?

      Usuń
  3. No nie, tak długo muszę czekać na Wrena? :/

    OdpowiedzUsuń