wtorek, 30 sierpnia 2016

Outfity 7x09

Cześć! W porównaniu do ostatniego odcinka to w tym odcinku dziewczyny założyły tylko po jednej stylizacji. 





1) ARIA


Bardzo podoba mi się kurteczka Arii, taka a'la bomberka.
 Podobną widziałam w Stradivariusie.
Gdyby miała inne kolory była by świetna.

Link:
bomberka

Ocena:
3,5/5

2) EMILY


Emily ubrała znowu koszule. Wg mnie jest trafiona w 10 jeśli chodzi o stylizację jesienną.
 Świetnie dobrane ciemne kolory, które idealnie pasują na tę porę roku.
 Jednak.. serial ani nie był kręcony latem, ani zimą, a Em znów ubrana na ciemno.

Link:
koszula

Ocena:
5/5

3) HANNA

 Hanna ubrała czarną zwykłą bluzę, niebieską czapkę z daszkiem i ciemne spodnie.
Gotowa by kogoś porwać. Myślę, że nie ma co oceniać jej stroju pod względem wizualnym.

Link:
bluza


4) SPENCER

Sweter Spencer bardzo mi się podobał.
 Ma piękny kolor i wyszczuplający dekolt w kształcie litery V.
Na dodatek ładnie jej w kręconych włosach!

Link:
sweter

Ocena:
4,5/5


Podsumowując:
Bardzo podobała mi się stylizacja Emily, a najmniej Hanny.
Krótko i na temat ;)
Już jutro finał!


ps. Pamiętajcie o zabawie w zakłady, niespodzianka dla wygranego!

xoxo
Stalia

2 komentarze:

  1. Troian ma narutarnie kręcone włosy i według mnie nie powinna ich prostować, bo tak jej o wiele ładniej

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego odcinka podoba mi się jedynie outfit Em, tak jak napisałaś - idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń