piątek, 5 sierpnia 2016

For fun #1

Cześć!

Wpadłam na pomysł stworzenia luźnej notki tak dla zabawy.
Pamiętacie te czasy, gdy większość naszych znajomych w podstawówce/gimnazjum prowadziła zeszyt ze ,,złotymi myślami"? Właściwie to nawet nie wiem, czemu to tak się nazywało? Na pewno nikt tam nie zapisywał swych mądrości życiowych.
W każdym razie chodziło o to, żeby zapisać w zeszycie kilka pytań na różne tematy i poprosić swoich kolegów o wpisanie się na pamiątkę. Często pojawiały się pytania typu: ,,Jaki jest Twój ulubiony kolor?", ,,Masz brata?", ,,W kim się podkochujesz?". Oj, stare dzieje :)

Zadam Wam parę pytań odnośnie Waszych preferencji dotyczących PLL.
Zapraszam do rozwinięcia!

1) Pierwsza postać w której się zakochałem/am
Caleb Rivers. Tajemniczy chłopak z podejrzaną przeszłością? Jak mogłabym się nie zakochać? :)

2) Postać, której nie spodziewałem/am się tak pokochać/polubić
Mona Vanderwaal. W pierwszych dwóch sezonach bardzo długo odgrywała rolę laluni zafiksowanej na punkcie mody, makijażu. Trochę jak ,,plastic is fantastic". Później okazała się być'A' i to też nie przemawiało na jej korzyść. A jednak na przekór wszystkiego, Mona okazała się być bardzo ciekawą i intrygującą osobą.

3) Postać, którą większość kocha, ale nie ja
Spencer. Hastings.

4) Postać, którą kocham mimo że większość nią gardzi
Jenna Marshall. 

5) Postać, którą kiedyś kochałem/am, ale przestałem/am
Caleb Rivers. Chłop zmienił się nie do poznania. Mam ochotę dać mu kopa w zadek :)

6)  Postać, z którą chętnie byś się 'pomigdalił/a':
Noel Kahn. Ciachoooo! 50 twarzy Kahna? Yes, please.

7) Postać do której nie chciałbym/abym być podobna
Alison DiLaurentis. Eee, wolę pożyć. Jakoś mi się nie uśmiecha mieć tylu wrogów.

8) Nowa postać, której nie spodziewałem/am się polubić:
Jordan. Kompletnie ujął mnie, gdy powiedział, że uchyliłby nieba Hannie i zrobiłby dla niej wszystko. Bardzo, bardzo słodkie. Szkoda faceta.

9) Postać, którą spoliczkowałbym/abym
Tom Marin. Co za beznadziejny rodzic! Gdy w szkole odbywał się bal dla ojców i córek, on nie miał czasu się zjawić. A ojciec Emily przyjechał z poligonu, żeby spędzić z nią parę godzin. Poza tym ten Marin to parszywy typek skoro wolał płacić pieniądze na szkołę obcej dziewczynie, zamiast własnej córce. 

10) Ship, który kocham
 Haleb. Od początku :)

11) Ship, którego nie lubię
Spaleb

12) Ship, którego aktualnie nie ma, ale chciałbyś/chciałabyś zobaczyć:
Wrenna! Do tej pory żałuję, że skończyło się na jednym pocałunku. Skoro nie ma Jordana, a Caleb nie wie, czego chce to mogliby spiknąć Hannę z Wrenem. 

13) Postać, którą chciałbyś/chciałabyś wskrzesić:
Ian Thomas. Większość pewnie wolałaby Charlotte albo panią D., ale mi one nie są potrzebne do szczęścia. Potrzebuję Iana, żeby wyjaśnił mi, o co chodziło z tym NAT klubem.

14) Największy hipokryta w serialu
Byron Montgomery. Najbardziej było to widocznie, kiedy chciał wysłać Arię do szkoły z internatem za romans z Ezrą. Sam miał przecież romans ze swoją studentką, a do tego poprosił córkę o okłamywanie matki w tej sprawie. Cymbał.

15) Ulubiona postać epizodyczna
Wren Kingston. Podsumuję go tak: "I'm sexy and I know it". 

16) Ulubiona damska przyjaźń w serialu
Mona i Hanna.

17) Ulubiona męska przyjaźń w serialu
Toby i Caleb.

18) W serialu stawiasz na romanse, czy akcję/dreszczyk grozy
Dreszczyk grozy, zdecydowanie! Za mało torturowali Hannę w tym domku i za szybko wróciła. Za mało zagadek związanych z A.D., gdy w tle czai się drama Spaleba/Haleba/Spobyego/Emison. Muszę wiedzieć, kto się kryje za tą maską :P

19) Emison, czy Ezria?
Ezria. Dla mnie Emison to wymysł Marlene i Shay :)

20) Złoczyńca: Mona, czy Cece?
Zdecydowanie Mona. Ona po prostu była stworzona do tej roli. Kierowała nią czysta chęć zemsty i była w tym niebezpiecznie skuteczna. A Cece miała swoje dziwne odpały. Raz niby dusiła Alison apaszką, żeby nie uciekła więcej z Rosewood. Innym razem umawiała się ze swoim kuzynem. Wszystko zależało od tego, czy Cece była w dobrym nastroju i nie miała akurat focha.

21) Marlene w wywiadach mówiła, że planowała uśmiercić Alison w miejsce Cece. Wolelibyście śmierć Ali, czy zostajecie przy Cece?
Ciężki wybór, obie są mi obojętne. Lepiej jednak, że zginęła Cece.

22) Mary Drake, czy Jessica DiLaurentis?
Mary Drake! Gdy Jessica otwierała buzię to za każdym razem odnosiłam wrażenie, że rzuca ukryte aluzje wobec rozmówcy. Tylko po to, żeby mu za przeproszeniem ,,dosrać". Tak jak kiedyś, wypomniała Hannie, że ta miała nadwagę. A Mary jest bardziej tajemnicza i świetnie sobie pogrywa na uczuciach, opowiadając łzawe historyjki. Przeciwieństwo Jessici.

23) Ulubiony Brytyjczyk: Wren, Colin, Archer?
Wiadomo, że Wren. Bezkonkurencyjnie.

24) Lucas, czy Sara?
Mimo wszystko Lucas. To pewnie wspólnik Jenny i razem zabili Cece. Wiem, uparłam się na nich :D

25) Woleliście, żeby kto miał bliźniaka?
Hanna. To ona ciągle widywała bliźniaki. Byłoby ciekawie :)


~ * ~
Wiem, że pewnie większość podobnych pytań widzieliście już w Internecie. To tylko zabawa! Ja lubię takiego typu rozrywki, gdzie potem można sobie podyskutować z innymi fanami serialu, dlaczego wybrali tak, a nie inaczej:)
Enjoy!

Pozdrawiam 
Lily Red

18 komentarzy:

  1. 1)Aria. Tak po przyjacielsku.
    2)Ashley Marin, czego ona nie zrobiłaby dla Hanny?
    3)Hanna
    4)Melissa Hastings, Jenna Marshall, A.D. (ktokolwiek to jest)
    5)tak samo Caleb
    6)Jasooon
    7)Emily, irytuje mnie od początku
    8)Jordan, gdyby Hanna nie była tak niestabilna byliby najlepszą parą w serialu
    9)Caleb, co on robi????????
    10)Ezria
    11)Emison, nie chcę też powrotu Haleba
    12) HannaxNoel, SpencerxJason
    13)Maya, fajnie byłoby jakby Emily się ustatkowała i nie byłoby potrzeby wprowadzać nowych lesbijek na plan
    14) również Byron
    15) Alex (pierwszy chłopak Spencer)
    16)Spanna
    17)obecnie takiej nie ma
    18)lubię jak idą w parze
    19)Ezria zdecydowanie
    20) Mona. Cece to porażka.
    21)Cece, dobrze, że jej nie ma.
    22)Mary, z jakiegoś powodu ją lubię.
    23)Wren. (ps. musiałam sprawdzić kim do cholery jest Colin)
    24)Lucas
    25)nikt, mam dość motywu bliźniaków w tym serialu.





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu zaciekawił mnie ship Hany i Noela. Czemu sama na to nie wpadłam? :P
      A to soreczka za Colina. Na wszelki wypadek go zapamiętałam, ponieważ był współlokatorem Melissy i Wrena. A do tego przelizał się ze Spencer. Pomyślałam, że warto go dodać :P

      Usuń
  2. 1. Caleb, urzekł mnie całą swoją osobą.
    2. Aria... zawsze coś do niej miałam, a teraz uważam,że jest naprawdę dobrą postacią.
    3. Spencer. Kiedyś bardzo lubiłam tą postać, a teraz się tak zmieniła,że nie mogę jej przetrawić :(
    4. Hanna. Dużo osób mówi,że to pusta blondynka i robi same głupie rzeczy.
    5. Spencer. Jak wyżej. Inny człowiek.
    6. Mike! I ten jego słodki, zadziorny uśmiech ♥
    7. Sara. Nie chciałabym być tak irytująca. I nie chciałabym ciągle się myć, wszystko z umiarem :D
    8. Mary Drake. Może jest zła, ale nadal mam nadzieje,że mówi prawdę, bo mi się podoba ta postać.
    9. Spencer, może się jej uczepiłam, ale kurcze tak się nie robi Spencer, ogarnij się.
    10. Haleb, od ich pierwszych rozmów, zamieszkania Caleba w Hanny domu i ich spólnego zbliżenia pod prysznicem :)
    11. Spaleb
    12. Mona i Mike
    13. mame Tobiego, straszna śmierć, niezasłużona. Szkoda mi było Tobiego.
    14. Spencer. Robi wielką afere o jeden pocałunek, a potem prawie bzyknęła się z obcym facetem w windzie.
    15. Jenna, Melissa
    16. Mona i Hanna
    17. Toby i Caleb, na dobre i na złe
    18. Akcja i dreszczyk grozy, wtedy odcinki dla mnie trwają krótką chwile, bo z takim zainteresowaniem je oglądam :D
    19. Ezria, w ogóle czemu ludzie są za Emison? Nierozumiem.
    20. Mona najlepsza! Niezastąpiona.
    21. I tak na początku myślałam,że Ali nie żyje, więc mogłaby umrzeć. Co mi tam
    22. Mary Drake. Interesująca postać.
    23. Wren, co jest doktorku?
    24. Sara.
    25. Hanna, bo jest moją ulubioną postacią i jestem ciekawa jaka byłaby historia bliźniaczek.

    POZDRAWIAM SERDECZNIE, KOKTAJL ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgrzeszam Cię z czepiania się Spencer! Tylko ciii, nie mów nikomu :P
      Ja nawet widziałam takie memy na Tumblr ,,Fani Emison". I tam prawie cały diagram zapełniała ,,Shay Mitchell", a ledwie maleńki odsetek to byli zwykli fani, hahaha.

      Również pozdrawiam :* Lubię koktajle :DD

      Usuń
  3. 1. Ezra
    2. Mona
    3. Spencer
    4. Caleb
    5. Toby
    6. Caleb
    7. Jessica
    8. Mary
    9. Sara
    10. Ezria, Haleb
    11. Spaleb, Paily, Emison
    12. Mona i Noel , Toby i Emily
    13. Charlotte
    14. Jessica i jej mąż, Byron, Tom
    15. Jenna (choć w tym sezonie nie jest już epizodyczna), Charlotte
    16. Hanna i Aria
    17. Toby i Valeb
    18. groza, morderstwa, niebezpieczeństwo
    19. Ezria
    20. Mona
    21. Cece
    22. Mary
    23. Wren
    24. Lucas
    25. Marion (bliźniaczką byłaby Jessica)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby super, gdyby to Marion była siostrą pani D! :)

      Usuń
  4. 1. Toby Cavanaugh. Osoba która była ofiarą i miała wiele przeciwności osób, a dzięki uczuciu miłości i przyjaźni zmienił się na pewną osobę, która po kilku latach jak nikt sie nie spodziewał - zrobił karierę policjanta.
    2. Mona, czyli jak brzydkie kaczątko przerodziło się w łabędzia. Dopóki nie została "A" nie sądziłam, że będzie dla mnie kimś więcej, niż zwykłą divą szkolną.
    3. Caleb Rivers, nie rozumiem dlaczego każdy go tak uwielbia.
    4. Spencer Hastings, teraz dużo uważa ją za dziwkarską, ale jest ona moją ulubioną kłamczuchą od zawsze.
    5. Hanna Marin, ponieważ wolałam tą zabawną, pełną życia osobę, a nie tą która już nie potrafi się cieszyć.
    6. Muszę dać dwie, haha. Toby i Noel  
    7. Mona, nie chciałabym być jak ona, jest zbyt nie godna zaufania.
    8. Mary Drake, jakoś przekonała mnie do siebie, nieważne czy okaże sie dobrym czy złym charakterem, będę ją lubić.
    9. Jenna Marshall, narobiła wiele namieszania. Btw kto o jasnym rozumie chce sie pieprzyć ze swoim bratem przyrodnim wtf
    10. Spoby, spoby, spoby  
    11. Wrencer
    12. Nolison!! O taak, shippowałam ich od retrospekcji
    13. Maya, ona była jedyną osobą, która pasowała wg mnie do Emily.
    14. Byron Montgomery, zabronił spotykać się córce z osobą którą kocha, a sam miał romans podczas małżeństwa.
    15. Noel, powinien być częściej, o wiele częściej.
    16. Aria i Spencer oraz Hanna i Mona.
    17. Toby i Caleb
    18. Akcję, w końcu to dramat, ale romanse też są bardzo ważne.
    19. Ezria, duh. Emison nie istnieje, przecież one nigdy nie były razem!
    20. Mona to idealny czarny charakter. Miała jasny powód bycia 'A', w przeciwieństwie do Cece (nadal chyba nie wiemy do końca dlaczego to robiła). Ogólnia talent Janel wiele daje do roli.
    21. Cece, Alison to była moja ulubiona kłamczucha zanim stała się taką bezbronną Ali.
    22. Mary, nigdy nie lubiłam Jessici.
    23. Żaden, hahah. Ale jak mam wybrać to Wren, bo chciałabym aby okazało się, że był mocno wplątany w tą historie.
    24. Lucas, przynajmniej nie doprowadza mnie do szału, gdy tylko pojawi się na ekranie.
    25. Hm, Hanna, albo Aria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale rozumiem ciężki wybór przy punkcie 6. Sama wybrałabym tak właściwie... większość facetów w PLL :P
      Co do punktu 9... była napalona i nikogo pod ręką, hahahaha. Co pan zrobisz, jak nic nie zrobisz?
      Zgadzam się z tym, że Janel jest bardzo utalentowana. Do tej pory żałuję, że nie zmieniono czołówki na inny styl i nie dodano jej postaci. Chciałam coś nowego.

      Usuń
    2. Zgadzam się ze wszystkim! (:

      Usuń
  5. 1.Ezra
    2. Alison
    3. Wren
    4. Melissa
    5. Hanna
    6. Mike
    7. Charlotte
    8. Mary Drake
    9. Kenneth DiLaurentis
    10.Ezria Spoby Ezria
    11. Emison
    12. Mike i Mona
    13. Pani D
    14. Archer Dunhil
    15. Jake byly chłopak Arii
    16. Team Sparia i Hanily
    17. Toby&Caleb
    18. Akcja i dreszczyk!
    19. Ezria Ezria Ezria Ezria
    20. Mona
    21. Teraz jestem strasznie ciekawa jakby wyglądało teraz Roswood bez Ali a z Cece
    22. Mary
    23. Colin
    24. Lucas
    25. Spencer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosewood bez Ali już widzieliśmy. Natomiast, co byłoby gdyby Cece zaczęła rządzić na dzielni? Też jestem ciekawa :)

      Usuń
  6. 1.Caleb (ale nie od razu)
    2.w sumie to nie wiem
    3.SPENCER :D
    4.Alison
    5.też Caleb
    6. Caleb
    7. Spencer
    8. Liam od Arii. Bardzo z niego przystojny i fajny facet do schrupania :D
    9. A :D
    10. Haleb, Ezria
    11. Spaleb, cieszę się, że to już przeszłość
    12. Mona i Mike :D
    13. pani Dilaurentis. Mimo to, iż była nie dobrą matką to chciałabym, że Alison ją nadal miała. Ciekawe były by sceny.
    14. Największy? To na pewno A, a poza serialem to Marlene :D
    15. chyba też Wren
    16.Ja tam uwielbiam Hanne i Monę, ale również Hanne i Ali :D
    17. Ezra i Caleb
    18. jednak romanse
    19. Ezria
    20. Mona
    21. zostaje przy Cece
    22. Jessica. Mary dopiero teraz poznaliśmy, dużo o niej nie wiemy.
    23. Wren wiadomo :D
    24. Lukas
    25. pierwotnie i z oczywistością Alison.Przez cały serial chciałam, żeby ona miała bliźniaczkę.

    :)
    17.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liam? A nie Jordan? Nie poleciałaś na akcent i słodkie wyznanie miłosne? xD
      Punkt 11: Amen!
      Uśmiałam się przy punkcie 14! Masz rację... Marlene pasuje tam idealnie. Co za lunatyczka :D
      Punkt 16, serio? Hannę i Ali? Tego się nie spodziewałam :O

      Usuń
  7. 1. Umm? Caleb?
    2. Aria. Nigdy jakoś szczególnie za nią nie przepadałam, zawsze z całej czwórki najbardziej lubiłam Hannę i Spencer, ale w tym sezonie bardzo ją polubiłam :)
    3. Spencer. W tym sezonie jest nie do zniesienia, tak bardzo tęsknię za tą starą Spence, którą zawsze chciałam być!
    4. Hanna. Mimo, że wiele osób przestało ją teraz lubić, to i tak dalej ją kocham :)
    5. Oj, nie mogę się zdecydować.. Spencer czy Caleb? Dobra, oboje.
    6. Wren!! Tak, zdecydowanie on.. Ewentualnie Mike.
    7. Emily. Choć przyznaję, że w tym sezonie jest z nią hm.. lepiej? to i tak nie chciałabym być taka bezpłciowa... I wiecznie z tą zbolałą miną.
    8. Jordan. Fajny facet.
    9. Tu mogłabym wymieniać w nieskończoność.. Charlotte, bo mnie denerwuje, Caleb, bo też mnie denerwuje, Spencer, bo w tym Waszyngtonie zgubiła swoją osobowość, Byron, bo też go nie lubię.. Dobra, starczy.
    10. Kiedyś Haleb, teraz Ezria. I Wrencer.
    11. Spaleb, Paily i Emison. Broń Boże żeby te osoby nie były ze sobą!
    12. Mina (w sensie Mike i Mona) no i oczywiście Wrencer.
    13. Hmm.. Po dogłębnych przemyśleniach uznałam, że żadnej bym nie wskrzesiła.
    14. Byron oraz Spencer. Wiem wiem, strasznie się jej uczepiłam. Oraz niestety Hanna krzycząca, że nie są już w liceum, podczas kiedy popełnia te same błędy co za czasów licealnych.
    15. Wren! Nadal zachwycam się jego aparycją i akcentem.
    16. Spanna, Haria
    17. Toby i Caleb
    18. Akcja i dreszczyk emocji, romanse jako dodatek :)
    19. Ezria. Nigdy nie lubiłam Emison i lubić nie będę. Oby te dziewczyny nie skończyły razem, please. Co mnie obchodzi, że Marlene jest lesbą i chce promować swoją orientację w serialu?
    20. Mona. Jest świetna. Miała motywy do bycia A, ma charakterek.. Po prostu jest świetna. A Cece? ..Bez komentarza.. Mam ogromne wątpliwości, czy ona naprawdę była tym swoim "Big A".
    21. Również uważam, że lepiej, że Cece zginęła.
    22. Mary Drake, nie znoszę Jessici.
    23. Co to w ogóle za pytanie? Wren.
    24. Lucas, nie jest tak irytujący Jak Sara. Dodatkowo jest dla bardzo tajemniczą postacią, niby taki dobry przyjaciel Hanny ale ja się nie dam tak łatwo nabrać. Zawsze będę sądzić, że ma jakieś ukryte motywy :D
    25. Spencer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie Cię rozumiem w punkcie 5. Też miałam wpisać Emily, bo zawsze była tak cholernie nudna i naiwna. Ale fakt, że się nieco poprawiła :) Choć jak zaczyna latać za Ali to znowu mnie denerwuje.

      Masz moc wskrzeszania i rezygnujesz z niej? No i dobrze. W Insygniach Śmierci (Harry Potter) jeden typek też dostał moc wskrzeszania i dobrze nie skończył :D
      W punkcie 19 nie mogę się nie zgodzić. Pewnie Charles został Cece właśnie, dlatego że Marlene jest lesbijką i jarają ją takie tematy tabu :p

      Punkt 23: No ja nie wiem. Może gustujesz w maskonoścach? Jest takie słowo? Hahaha, okej zmyślam :P

      Usuń
  8. Akurat akcent Jordana mnie wkurzał i tez z wyglądu mi sie nie podobał ale Liam <3 te jego oczy i uśmiech hahah bajka :) Hanna i Alison to moje ulubione postacie i uwielbiam patrzeć na nie razem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Ezra
    2.Jason
    3.Caleb,Alison
    4.nie wiem
    5. Ezra
    6. Jason,Wren,Noel.
    7. Cece.
    8. ---
    9. Caleb,A,Rollins
    10.Jaria,Spoby,Ezria
    11. Aria+Liam
    12. Jaria najlepszy ship w PLL albo Aria i Noel.
    13. Bethany albo Jessica
    14. Caleb. Cymbał.
    15.Jason,Wren.
    16.Aria i Spencer
    17.Caleb i Toby
    18.Akcja i dreszczyk emocji
    19.Ezria.
    20.Mona
    21.Obojętne ale raczej Cece
    22.Obie były ciekawe ale Mary
    23.Wren
    24.Sara
    25.ARIA albo Spencer:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Ezra Fitz
    2. Caleb
    3. Hanna
    4. Spencer/Aria/Lucas
    5. Alison
    6. Wren
    7. Sara
    8. Liam
    9. Sara
    10. Ezria
    11. Haleb/Emison
    12. Wrencer
    13. Pani D
    14. Alison/Hanna
    15. Holden
    16. Sparia
    17. Caleb i Toby/ Caleb i Lucas
    18. akcje, ale fajnie też było widzieć kiedyś jak akcja przeplatała się z normalnym , codziennym życiem kłamczuch
    19. Ezria
    20. Mona dopóki nie stała się dobra
    21. Ali, nie mogę na nią patrzeć w tych ciuchach, a Cece mogłaby nam dać jakieś odpowiedzi i na pewno prezentowałaby się ciekawie
    22. Obie są tak samo mroczne, ale chyba Jessica, Mary wydaje się zyt płaczliwa, mam szczerą nadzieję, że to tylko jej gra i tak naprawdę coś knuje
    23. Wren
    24. Lucas
    25. Aria/Hanna/Spencer

    Fajny pomysł na notkę, przyjemnie było wrócić do wspomnień z podstawówki.

    OdpowiedzUsuń