poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Promo nowego serialu Marlene - Famous In Love

Newsy za newsami!

W poprzedniej notce poinformowałam Was, że 7 sezon będzie ostatnim w żywocie Pretty Little Liars. Druga połowa zostanie wyemitowana dopiero w kwietniu 2017!

Jeśli jednak zastanawiacie się, co obejrzeć, gdy zabraknie naszego kochanego serialu to może spodoba Wam się nowa propozycja Marlene: "Famous in Love".
W roli głównej (niestety) Bella Thorne!

P.S: Dla mnie niestety, bo nie przepadam za tą aktorką i mam wrażenie jakbym oglądała jakieś Disneyowskie 'coś'. Ale o gustach się nie dyskutuje. Może są pośród Was fani Belli.

Zachęcam do przeczytania poprzednich notek! Dzisiaj poszło sporo newsów!


9 komentarzy:

  1. Serialu oglądać na pewno nie będę bo zajeżdża disneyowską tandetą ale .. czy ja tam widziałam lesby?! Serio Marlene, znowu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była taka jedna scenka kiss, kiss :D

      Usuń
    2. Zupełnie mnie nie zachęciło to promo, również nie cierpię Belli a poza tym boję się zaczynać coś w czym maczała palce Marlene :P Nie mam siły się użerać z tą kobietą kolejne 7 lat, już wystarczająco namieszała w moim życiu ;)

      Usuń
  2. Myślę że ten serial spodoba się osobą które lubią takie klimaty :)(ja niestety wolę raczyć się 3 sezonem Gry o Tron)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może jestem zacofana ale laski nie znam :D

    Powróciło kilka moich seriali więc po letnim finale mam co oglądać...ale nowy serial Pani Marlene jakoś mnie nie bierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tego serialu,może nie będzie aż taki zły. Też nie przepadam za nią,pamiętam że pojawiła się na początku mojego ukochanego serialu Scream ale dobrze ze szybko znikła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Scream?! Jakoś jej nie zauważyłam...widocznie była daremna hihihihihih ^^

      Usuń
    2. Bella w Scream grała laskę, która była królową szkoły i zginęła jako pierwsza :D

      Usuń
  5. Raczej nie obejrzę. Wszystko mnie na razie od niego odstrasza, począwszy od Marlene, skończywszy na disneyowskiej fabule. Słabo.

    OdpowiedzUsuń