niedziela, 7 sierpnia 2016

Sneak peek 7x07 #1

Bieganko z mamusią, czyli jogging w wykonaniu Pam i Emily!

Dalsze tłumaczenie w rozwinięciu.

PAM: Chcesz porozmawiać o Sarze? Jestem tu dla ciebie.
EMILY: Dzięki, ale nie chcę teraz o tym rozmawiać. Naprawdę powinnaś spróbować interwałów. To podkręca przemianę materii (metabolizm).
PAM: Jestem amatorem. Em, to tylko jogging. Możesz dać mamie fory?
EMILY: Co chcesz porobić w twoje urodziny?
PAM: Emily, rozmawiałyśmy już na ten temat.
EMILY: Wiem. Pracuję dzisiaj... ale myślałam o...

PAM: W porządku. Naprawdę. Nie chcę niczego, kochanie. Potraktuj to tak, jak każdy inny dzień. Dobrze? Uprawiamy jogging aby oczyścić atmosferę po wczoraj.
EMILY: Okej. Chciałam powiedzieć, żebyś wpadła po mojej zmianie. Mogłabym postawić ci obiad. To tylko posiłek!
PAM: Dobrze. Obiecaj mi tylko, że nie przesadzisz.
EMILY: Okej, możemy nawet iść w dresach.
PAM: To dobrze, ponieważ po tym joggingu, nie będę w stanie się poruszać.

2 komentarze:

  1. Emily na końcu nie mówi o poceniu się tyko o tym, że mogą iść w dresach coś zjeść, a jej mama, że to dobrze bo po tym bieganiu nie będzie się w stanie ruszać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super! Dzięki za informacje. Ja w ogóle nie mogłam zrozumieć, o co im chodzi, a już podtykałam sobie głośniki laptopa pod ucho. Jestem wzrokowcem i nie umiem się zbytnio skupić na gadkach. Ale mam też na to metodę. Gdy ktoś coś mówi, a ja się wyłączam, to wtedy potakuje po prostu i się uśmiecham :D

      Usuń