wtorek, 23 sierpnia 2016

Nowe zdjęcia z 7x09

Cześć! Nic,a jednak coś. Zostały opublikowane 4 nowe zdjęcia z nadchodzącego odcinka.

 Oto one:





Kto shipuje Sparco? Dopóki Spencer nie jest z Tobym, to Sparco mi nie przeszkadza! 
Widać, że Spencer podoba się Marko i po zdjęciach, że będzie chciał ją pocieszać.

 Z kolei na dwóch kolejnych zdjęciach widzimy romantyczne spotkanie Jasona i Arii. Co Jason knuje? Zapalone świeczki, szczera rozmowa i oczy Jasona zwrócone prosto na Arie? 
Z tego mogą być kłopoty.. ;)

xoxo
Stalia

14 komentarzy:

  1. Jak Jaria prześpi się ze sobą...to ja już nie wiem za jakich debili ma nas Marlene? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej będzie flashback, normalnie by tego nie pokazali w zwiastunie :(((

      Usuń
    2. Serio az tak to przeżywacie?! ja pierdole
      Myślę że Jaria miała kiedyś dużo fanów i na pewno kilku fanów się
      ucieszy ze między tą dwójką jednak coś było a i tak na milion % ezria i haleb będą endgame.
      Wyluzujcie :)

      Usuń
    3. Myślę, że bardziej powinny wyluzować te osoby, które każą innym wyluzować :)
      Każdy ma prawo do własnego zdania. Nie sram się, że Jaria może przespać się ze sobą, dlatego że jestem fanką Ezrii. Jest mi obojętne z kim będzie Aria.
      Gdy dodaję taki komentarz jak wyżej to, dlatego że nie leżą mi takie akcje, ponieważ uważam to wszystko za przesadę i robienie ku*wy z logiki. Ciągle romanse, zdrady, skoki w boki na chwileczkę.
      Więc to trochę irytujące, gdy chcę przeskoczyć takie romansidła, bo czekam na ciekawą akcję, zagadki (jak Norman) i tylko to mam na myśli, a ktoś mi każe wyluzować, bo shipy ostatecznie i tak ze sobą pozostaną. A co mnie te shipy obchodzą, za przeproszeniem?

      Chcę powiedzieć, że każdy ma prawo do własnego zdania, więc jeśli się komuś wcinać to chociaż z jakąś merytoryczną uwagą, a nie swoimi prywatnymi obiekcjami, bo osoba komentowana może podobnie pomyśleć o komentującym :)

      Usuń
  2. Wolałabym romans z Arii z Noelem. Pamiętam że kiedyś ich shippowałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli to nie będzie flashback zastrzele się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie szkoda że to tylko flashback bo byłoby o jedną głupią osobę mniej.

      Usuń
  4. Hm, pamiętam że kiedyś lubiłam Jarie ale teraz wolę Ezrie :) Nie będę zbyt szczęśliwa jak Aria zrobi skok w bok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma ktoś link gdzie mogę obejrzeć pll na żywo??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.myiplayer.com/home.php

      Pokazane, jakby co, jak trafić: http://imgur.com/9gIdqhc
      Strzałką oznaczyłam, gdzie kliknąć.

      Usuń