środa, 24 sierpnia 2016

Promo 7x10 + Analiza

HANNA: Przyznaj się do bycia A.D.
MONA: Następnym razem zadzwoń do mnie, zanim kogoś uprowadzisz
SPENCER: Pamiętałaś, żeby go mocno związać?
NOEL: Myślałyście, że pozwolimy wam odejść?
JENNA: Dzisiaj znajdziecie się w mojej roli
NOEL: Wiesz zbyt dużo
JENNA: Alison, czy to ty?
SPENCER: Co ty zrobiłaś/eś?
ANALIZA

1. Mona wraca do gry!
Hanna zwróci się do Mony z prośbą o pomoc w 'rozwiązaniu problemu'. A ten problem nazywa się Noel Kahn. Nie mogę doczekać się pojawienia Queen Mony. Lubię jej chłodne i metodyczne podejście do sprawy. W 5 sezonie, Leslie powiedziała, że wiele dziewczyn nie potrafi utrzymać dwóch myśli na raz, ale Mona jest zdolna do myślenia o kilku kwestiach na raz. Właśnie to lubię w byłym 'A'. Mam nadzieję, że nie aktualnym! Mona, uratuj sytuację.

2. Emison
 W przedostatniej notce pisałam, że Marlene potwierdziła szczęśliwe zakończenie dla trzech par w letnim finale. Wychodzi na to, że jedną z nich jednak będzie Emison. Myślę, że fani tej pary w końcu będą zadowoleni obrotem spraw! 

3. Haleb
 Nie wiem, co powiedzieć. Gif chyba mówi wszystko?

4. Spoby
Gdy Marlene potwierdzała szczęśliwe zakończenie w letnim finale dla trzech par, nie sądziłam, że jedną z nich może być Spoby. Z promo wynika jednak, że będą to: Emison, Haleb i Spoby? Zobaczymy, jakie okoliczności stoją za pocałunkiem tej pary. Bardzo martwię się o Toby'ego, ale o tym niżej.

5. Jenna i Noel
To było oczywiste, że Noel uwolni się z więzów i wezwie swojego wspólnika na pomoc. Wierzę, że Noel i Jenna zabili Charlotte i planują zrobić to samo Alison. To znaczy, Kłamczuchom też się oberwie przy okazji, ale Jenna głównie koncentruje swoją nienawiść na Alison. Wydaje mi się, że Marshall będzie chciała poznać odpowiedź na pytanie, co tak naprawdę przydarzyło się Shanie. Bo przecież odpowiedź na pytanie ,,Czemu mnie oślepiłyście?" już zna. Według mnie jeśli kimś kieruje tak silna nienawiść to musi go motywować utracona miłość i ból straty.

6. Śmierć
Ktoś zostanie postrzelony. 

1) Toby osłoni Spencer przed kulą i sam zostanie postrzelony. Spencer krzyknie do Jenny ,,Co Ty zrobiłaś?". To Hastings czołga się po ziemi do ciała Toby'ego. Toby trafi do szpitala/umrze.

2) Jenna dowie się, że Aria zabiła Shanę i ją postrzeli. Aria i Spencer mają podobne buty, ale wydaje mi się, że jednak to Aria ma ciemniejsze spodnie. Ciężko mi zatem rozsądzić, która z nich leży na ziemi

3) Sceny są pomieszane. Noel robił zamach na kogoś. Może Aria po prostu dostała w głowę i dlatego się czołga? Ewentualnie Spencer. Chodzi o to, że ta osoba nie musiała zostać postrzelona

4) Widziano zdjęcia Caleba ze szpitala. Może to on zostanie postrzelony i Spencer czołga się do niego? Tylko, że Caleb już raz dostał kulkę w brzuch!

5) Nie widziałyśmy butów i spodni Mony i Jenny. Może pojawić się zwrot akcji i okaże się, że one też mają brązowe buty i ciemne spodnie.

~ * ~
Pozdrawiam
Lily Red

17 komentarzy:

  1. Przewijałam kilka razy i właśnie wydaje mi się, że to Aria leży na ziemi. No ale chyba nie zabiją Arii? Chociaz moze to dlatego, tylko (az?) 3 pary skończą szczęśliwie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sobie rozjaśniłam zdjęcie w programie to się okazało, że spodnie Spencer wyglądały ciemnej od tych Arii. A do tego zauważyłam różnicę w butach... w sensie, że Arii są bardziej za kostkę, niż te Spencer.
      To chyba jednak będzie Spencer.
      Arii nie zabiją na pewno. A nawet jeśli to Aria to może wcale nie być postrzelona tylko we wcześniejszych scenach Noel robił zamach chyba na Emily. Może Emily dostała w łeb, potem Aria, ale ta była bardziej przytomna i się do niej doczołgała?
      Chodzi o to, że te sceny mogą być bardzo pomieszane.

      Usuń
  2. Moim zdaniem postrzelona będzie : Jenna

    3 shipami będzie: Haleb, Spoby i ... całkiem nie oczywiste ale nie mam pojęcia. Bo z miny Emily leżącej przy Ali nie wygląda to na miłosne spotkanie, a raczej rozterki. Którą wybrać barmaneczkę, wiecznie zawistną Paige czy cierpiącą Ali?

    Co do Mony.. chciałabym, żeby faktycznie ona pomagała Hannie, ale co jeśl to właśnie ona poluzowała sznury?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio miałam taką przekminę, że to trochę przesada, żeby kolejny prześladowca dręczył Kłamczuchy. Była Mona, potem była Shana, później i w trakcie Cece. I nagle w mieście pojawić miałby się czwarty dręczyciel? I znowu z rodziny Di? To już taka gruba przesada.
      Co jeśli ta akcja z drugim dzieckiem Mary to zwykła zmyłka? Może i istnieje takie, żyje sobie gdzieś tam, ale o niczym nie wie?
      Czy nie prościej byłoby nie wprowadzać nowego prześladowcy tylko wrócić do starego, żeby nie robić przesady? Shana wykorkowała na amen. Zostaje Mona i Cece... bo nie mam pewności, czy Cece nie żyje aby na pewno.
      Nie zdziwiłabym się, jakby Mona chciała odzyskać grę.

      Usuń
  3. boże mam nadzieje że to nie Aria! szczerze mówiąc liczyłam ze tymi 3 parami będzie EZRIA HALEB I SPOBY :/

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko jedno moge powiedziec: HALEB <3 <3 <3 <3 <3 <3. Co do postrzału to wydaje mi sie ze opcja nr 1 jest najbardziej prawdopodobna. Spencer czołga sie do ciała Tobiego, ktory został postrzelony przez Jenne. Tammin pokazywała na spanie zdjecie brudnej zakrwawionej ręki z podpisem "moja postać zrobiła cos strasznego". Oczywiście postrzelenie kogokolwiek byłoby samo w sobie straszne ale wydaje mi sie ze chodzi tu o Tobiego, w końcu Jenna go kocha i na pewno nie chciała wycelować w niego(swoją drogą jakim cudem ktos kto jest ślepy"podobno" podejmuje sie w ogole strzelania?) moze Jenna odzyskała wzrok i faktycznie udawała cały ten czas? Mam nadzieje ze Toby nie umrze ale z drugiej strony mało go na snapach z kręcenia drugiej połowy sezonu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. To najbardziej prawdopodobna wersja. I też mi się wydaje, że określenie ,,Moja postać zrobiła coś złego" będzie odnosiło się do postrzału Toby'ego. Pewnie, gdy Jenna zda sobie sprawę z tego, co zrobiła, wtedy będzie próbowała powstrzymać krwawienie u Toby'ego i stąd krew na jej rękach :)
      Bo ona nie jest ślepa! Tylko udaje, zołza :D

      Wiesz... Toby mógł kręcić same flashbacki w drugiej połowie sezonu.
      A może nic mu nie będzie tylko zapadnie w śpiączkę na jakiś czas?

      Usuń
  5. Według mnie ta czołgająca się postać to raczej nie jest osoba, która zostanie postrzelona. Specjalnie zmontowali tak promo żeby fani w komentarzach panikowali, że Aria lub Spencer zginie. Pewnie nawet specjalnie ubrali w tym odcinku obie Kłamczuchy podobnie, żeby do końca nie było wiadomo.
    Chociaż z drugiej strony może być też tak, że któraś z nich zostanie postrzelona i będzie koniec odcinka, a w styczniu dowiemy się, że trafiła do szpitala i wyjdzie z tego. I jeżeli musiałbym wskazać, która z nich będzie ofiarą, to wskazałbym Arię. Dlaczego? Bo Summer Finale ma być szczęśliwe dla trzech par, promo sugeruje nam Haleba, Spoby'ego i Emison, więc może nie będzie szczęśliwego zakończenia dla Ezrii, bo Arii coś się stanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to też odbieram tak, że ta osoba, która się czołga nie jest postrzelona tylko ta druga, do której się czołga... uff, ale to brzmi :)
      Na ten czas wydaje mi się, że czołga się Spencer. A do kogo? Oto jest pytanie.

      Usuń
  6. Wydaje mi sie, ze Spoby nie wroci. Mysle, ze Toby faktycznie wyjedzie z Yvonne i zegna sie ze Spencer. I moze to taki pozegnalny pocalunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka zmyłka dla widza, żebyśmy myśleli, że skoro pokazali te trzy pary to one będą miały happy end w finale, a nie Ezria. A potem okaże się, że Ezria tak, a Spoby nie :D

      Usuń
  7. to nie Aria, osoba która leży na ziemi ma malutkie obcasy, a jak spojrzymy na Arię to wydaje się być wysoka.. no wiecie o co chodzi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jakby Aria miała niskie obcasy to nie byłaby tak wysoka. Rozumiem jakim tropem zmierzasz;p

      Usuń
  8. Wydaje mi się, że to Aria, bo ma ciemniejsze buty od Spencer

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam nadzieje (wiem, że tak nie będzie, ale nadzieja umiera ostatnia przecież), że wszystkie początkowe pary do siebie nie wrócą. To byłoby bardziej nienaturalne niż brwi mojej polonistki :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mów, że ma takie odrysowane i wyskubane? :D

      Usuń
  10. Ciekawe to promo, zobaczymy co nam przyniesie letni finał ;) Jedno jest pewne, będzie jeszcze więcej nierozwiązanych kwestii, czuję to!

    OdpowiedzUsuń