czwartek, 18 sierpnia 2016

Opis letniego finału 7x10 + zdjęcia

Cześć! 

Zapraszam do zapoznania się z treścią krótkiego streszczenia odcinka 7x10 'The DArkest Knight", który zostanie wyemitowany 30 sierpnia 2016 r.

W rozwinięciu znajdziecie również moje przewidywania na temat tego ,,O kim mowa?" i zdjęcia do odcinka.


OPIS:
Kłamczuchy konfrontują się ze swoimi starymi wrogami w chaotycznej walce, która kończy się fatalnie/śmiertelnie. Jedna z Kłamczuch dowie się o tajemnicy ze swojej przeszłości, która zmieni wszystko. Druga z kolei odkryje coś na temat swojej przyszłości, co może zmienić jej ścieżkę życiową którą aktualnie podąża.


PRZEWIDYWANIA:

1. ,,Jedna z Kłamczuch odkryje coś na temat swojej przyszłości, co może zmienić ścieżkę życiową, którą aktualnie podąża".
- ARIA
Dowie się, że:
1) Nicole żyje
2) Jest w ciąży [może to wyglądać, jakby zerkała na test ciążowy i odpowiedź jej nie przypadła do gustu, haha]
3) Uber A ma jakieś nagranie ją kompromitujące np. jak zdradziła kogoś 
4) Poznano jej "możliwy" sekret z teczki wykradzionej z piwnicy cioci Carol

~ * ~
2. ,,Jedna z Kłamczuch dowie się o tajemnicy ze swojej przeszłości, która zmieni wszystko".
- SPENCER
Dowie się, że:
- Jest dzieckiem Mary/adoptowana
- W Dollhouse poroniła i stąd krew
- W Dollhouse zabiła Bambi [śmieszek]

ZDJĘCIA:










lily red

35 komentarzy:

  1. Zabiła Bambi, kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem świeżo po obejrzeniu odcinka 4x01, gdzie Cece podrzuciła zarżniętą świnię do bagażnika auta Wildena. Uznałam, że tym razem mogła do Dollhouse podrzucić inne, biedne zwierzątko ;<

      Usuń
  2. - W Dollhouse zabiła Bambi [śmieszek]


    Kocham Cię XDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj tylko, że jestem hetero! Jeśli zostanę bi to dam Ci znać :D :P

      Usuń
  3. Hahah! Jesteś genialna! :D BTW! Spencer na bank jest córką Mary Drake. Skoro już są w tym serialu dziwne sytuacje niczym z "Mody na Sukces".. a co jeśli Hanna jest siostrą bliźniaczką Alison?! W końcu w PLL wszystko jest możliwe :O :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy wy się nigdy nie domyślicie, że jak w serialu naprowadzają wyraźnie na jakiś trop to na pewno tak nie będzie :) Chodzi mi tutaj o wątek ze Spencer. Z Noelem jest tak samo.

      Usuń
    2. Dzięki :D
      Kiedyś chciałam, żeby Hanna miała bliźniaczkę. Nie dość, że jest podobna do rodziny DiLaurentis (Ali, Jasona, Cece) to jeszcze ciągle widywała bliźniaczki. Tylko teraz to wyszłoby bardzo dziwnie.
      To PLL i tu można spodziewać się wszystkiego :D

      Usuń
    3. Tyle tylko ze jesli chodzi o Spencer to W SERIALU nie ma zadnych naprowadzających "tropów" ze ona jest corka Mary albo jest adoptowana. Chodzi mi o to ze to wszystko to teorie fanow i spoilery. Wyobrazcie sobie co by bylo gdybysmy nie czytali tych wszystkich teorii i spoilerów. Kazdy by mial swoje podejrzenia, ale serial byłby wiekszym zaskoczeniem. PLL jest tak popularnym serialem ze tak naprawde kazda opcja byla juz brana pod uwage i nic - a przynajmniej mnie osobiscie - juz nas nie zaskoczy. Jedyne momenty zaskoczenia jakie mialam to kiedy Mona okazala sie A (wtedy jeszcze nie bylo tak duzo blogow i teorii o seiralu) i Toby pracujacy dla A (w sensie ten moment kiedy pokazali go w kapturze - to bylo niespodziewane) :)

      Usuń
  4. Omg nie moge sie doczekać aż zobaczymy co jest na tych filmikach z Dollhouse! A z opisu wnioskuje ze skończy sie tak jak 6 sezon...czyli w środku jakiejs niebezpiecznej akcji. Ah jak ja tego nie cierpię.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Kłamczuchy konfrontują się ze swoimi starymi wrogami w chaotycznej walce, która kończy się fatalnie."
    czyżby śmierć Jenny była tym fatalnym zakończeniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krąży spoiler, że Jenna ma zginąć i stąd pojawienie się Sydney w Rosewood. Zobaczymy za parę dni :D

      Usuń
  6. Szczerze to nie chiałabym zeby Aria była w ciąży to by było zbyt dziwne :ccc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro ma być 8 sezon to aktualnie ja też nie wyobrażam sobie Kłamczuchy w ciąży. Jednak na zakończenie całego serialu, chciałabym dostać happy end. I zobaczyć jakiegoś bobasa u Kłamczuch :)

      Dla mnie zakończenie mogłoby wyglądać tak:
      - Hanna i Caleb założą rodzinę i będą mieli dziecko
      - Emily i Alison wyjadą na wyspę Lesbos
      - Spencer trafi do Radley
      - Aria zginie (Bo Lucy tak bardzo chciała złego zakończenia, to proszę bardzo)

      Usuń
    2. NIEEEEE! Najgorsze zakończenie! Ja chce wielkiego happy endy, z końcową sceną wszystkich kłamczuch z dziećmi itd.

      Usuń
    3. Hahahha Em i Alison wyjadą na wyspę Lesbos jesteś genialna xd
      ;)

      Usuń
    4. Hahahha Em i Alison wyjadą na wyspę Lesbos jesteś genialna xd
      ;)

      Usuń
    5. Jak to najgorsze zakończenie? Przecież Haleb będzie miał dzieciaczki. Emison będzie się opalać na wyspie. Prawie idealne, hahaha :D
      A Lucy chciała nieszczęśliwego zakończenia to niech je dostanie :P

      Lux, dzięki :D

      Usuń
    6. E tam happy endy są przereklamowane :D Z tą wyspą to wygrałaś wszystko! W końcu któraś z kłamczuch miała umrzeć, więc może nasza Arielka której się nie powiodło z Ezrą, albo Aluśkę wreszcie uśmiercą (nie pytajcie, wymyśliłam te imiona na spontanie xD) Halebek ( czy też chlebek cri) jest mi obojętny szczerze mówiąc. Któraś zaś miała wylądować za kratkami (choć Radley też by mogło być, tyle że przerobili go na hotel, a szkoda), także również pasuję mi w tej roli Spencer. Mimo iż jest moją ulubioną kłamczuchą to uwielbiam jej szalone wersje, także Spencer za kratami ulala mogło być ciekawie ;D

      Usuń
    7. Własnie, happy endy są nudne ;) niech zakończenie będzie smutne i tragiczne!

      Usuń
  7. "Fatally" znaczy też "śmiertelnie". Myślę, że warto by było podać oba tłumaczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chyba nawet to tłumaczenie będzie odpowiedniejsze, bo podobno w 7x10 ma zginąć kolejna osoba.

      Usuń
    2. Zgadzam się z Twoją propozycją. Na początku nie chciałam wstawiać ,,śmiertelnie", żeby nie strzelić gafy w stylu, że wcale nikt nie zginie, a ja głupoty wypisuję. Skoro jednak Wy też tak podejrzewacie to ufff.
      Będą dwie propozycje tłumaczenia, a w finale zobaczymy, co się wydarzy.

      Dzięki za uwagę, Juli :)

      Usuń
  8. Eeeeeeeeeeeee tylko nie Bambi, to moja ulubione zwierzątko bajkowe :P

    Ciekawa jestem odcinka, ten mnie jakoś nie uwiódł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tornister z Bambi! Nie taki zwykły plecak, tylko ten taki wielki tornister-teczka. Ile razy utykałam przez niego w przejściu autobusu! A minąć się z kimś? Matko bosko, haha.

      http://csimg.webkupiec.pl/srv/PL/00003052115/T/340x340/C/FFFFFF/url/tornister-do-szkoay-dla.jpg

      Usuń
    2. hehehehe :)

      Co do finału, TO JUŻ!? Szybko bardzo...i czekanie do stycznia. OMG.
      To będzie długggggggggggga jesień :( Ciekawa jestem co będzie na tych filmikach. :)

      Usuń
  9. Co do Spencer to raczej pewnik, że jest córką Mary. Co do ciąży to też obstawiam Arię, no bo kogo innego? Emily odpada, Spencer też bo ma inną rolę do odegrania niż zostanie mamuśką (raczej zajmie się poszukiwaniami własnej mamuśki ;) a po za tym aktualnie nie miałaby z kim zajść w ciążę, tak samo Ali, pozostaje ewentualnie Hanka. W końcu ma się puścić z Calebciem, więc kto wie. Ale i tak najbardziej pasuje tu Aria, więc zgodzę z twoimi przypuszczeniami. I chwilka, czy ty obstawiasz, że Spencer była w ciąży w dollhouse? :O Ja tam jestem za tym aby kogoś tam zabiła hihi i tu nie koniecznie Bambi. Choć nie wiem, który z trupów nie ma jeszcze przypisanego swojego zabójcy? Chyba Jessica, w końcu Jessica bała się Spenc, więc kto wie, kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czytałaś te teorie, że Ellliott zabierając Ali do tej oświetlonej sali w Welby, wszczepił jej komórkę jajową Emily, zapłodnił i bang! Ali będzie w ciąży z dzieckiem Emily? Hahahaha. To dopiero kosmos!

      Niekoniecznie obstawiam, że Spencer poroniła w Dollhouse. To raczej taka luźna wersja na wszelki wypadek. Zanim powrócił sezon 6B dużo mówiło się, że jedna z Kłamczuch poroniła. Ludzie obstawiali Hannę, bo się bawiła z dzieciakiem w samolocie. Potem mieliśmy flashback, że Spencer podejrzewała u siebie ciążę, więc temat zamknięto.
      I stąd ta opcja się wzięła z poronieniem Spencer. Chcę nawciskać 500 teorii, żeby któraś się spełniła w końcu! Potem dumnie wkroczę i powiem ,,Jestem medium" xD :D

      Usuń
  10. Aria będzie spała w następnym odcinku z Jasonem, i niestety chyba zaciąży ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by mi odpowiadalo, bo moze bylaby wtedy z Jasonem, a nie nudnym, niezdecydowanym Ezrą ;)

      Usuń
    2. Ezra niech se idzie do Nikolci ;)

      Usuń
    3. Nie ma opcji nawet! Gdyby Aria przespała się z Jasonem w kolejnym odcinku, to przecież tak szybko nie zaciążyłaby do 7x10.
      Ile one siedzą w tym Rosewood? Straciłam rachubę, ale z jakieś dwa/trzy miesiące? To chyba, że to musiałby być flashback bardzo niedawny, że Aria przespała się z Jasonem przed powrotem do Rosewood i jest teraz we wczesnej ciąży :D

      Nie, nie. To musi być coś innego. Jakiś mroczny sekret Arii.

      Usuń
    4. Ma być przeskok czasowy o rok

      Usuń
    5. Wiem, bo to ja dodałam notkę z tymi spoilerami :P
      Z zaznaczeniem, że to pewnie jakaś ściema. Raczej wątpię, żeby dali przeskok czasowy.

      Usuń
  11. Nie lubię wszystkich teori o tym, że A/A.D jest Caleb . Natomiast w ostatnim odcinku odebrałam wizytę Pani Grunwald jakby ostrzegał nie Caleba tylko przed nim .

    OdpowiedzUsuń