wtorek, 30 sierpnia 2016

Sneak peek 7x10#2

Pozdrawiam Nocne Marki!

W sieci pojawił się kolejny sneak peek z odcinka 7x10. Tym razem przedstawia on rozmowę Paily.
Podsumowałabym go tak: Paige zaczyna się robić natrętna, a Emily to naiwny przydupas Alison.
Ale zaraz... czy Emily niemalże zasugerowała, że Alison ,,przechodzi przez coś", co moglibyśmy nazwać ,,ciążą"? Czy plotki o ciąży jednej z bohaterek sprawdzą się? Zobaczcie sami. Tłumaczenie w rozwinięciu!!!

Pamiętajcie o:

POLICJANT: Czy mogę w czymś pomóc?
PAIGE: Przyszłam zobaczyć się z Emily Fields. 
POLICJANT: W jakim celu?
PAIGE: Muszę porozmawiać o czymś z przyjaciółką.
POLICJANT: Proszę skontaktować się z nią telefonicznie.
PAIGE: Nie odbiera moich telefonów. Byłam tu wczoraj. Nazywam się Paige McCullers. Detektyw Furey mnie zna.
POLICJANT: Detektyw Furey jest niedostępny, więc obawiam się, że nie mogę pani wpuścić.
PAIGE: To zajmie tylko sekundę. Czy mogę chociaż skorzystać z domofonu?
POLICJANT: Przykro mi.
PAIGE: Proszę. Tylko podrzucę coś mojej dziewczynie.
EMILY: Paige?
PAIGE: Cześć. Koleś strasznie utrudniał mi spotkanie z tobą.
EMILY: Dlaczego jesteś tutaj tak wcześnie? Wszystko w porządku?
PAIGE: Tak. Dziś mija ostateczny termin na wypełnienie papierków o posadę trenera. Nie chciałam, żebyś to przegapiła. 
EMILY: Dzięki.
PAIGE: Nocowałaś tam wczoraj?
EMILY: Tak... Ali przechodzi trudny okres. 
PAIGE: Wydaje mi się, że wszystkie przechodzicie przez trudny okres. Dostaniesz chociaż jakieś pozwolenie na śniadanie?
EMILY: Właściwie to powinnam już wracać. Zaprosiłabym cię, ale to nie jest odpowiednia pora.
PAIGE: Niewiarygodne. 
EMILY: Paige, daj spokój.
PAIGE: Nic się nie zmieniło, prawda?
EMILY: Nie mogę o tym teraz rozmawiać, ale Ali przez coś przechodzi i potrzebuje mnie.
PAIGE: Tak? A co z tym, czego ty potrzebujesz?
EMILY: Ona ma problemy.
PAIGE: Nie prawda. (Osobiście preferuję dosadne: Gówno prawda). Zobaczyła, że się do siebie zbliżyłyśmy i próbuje nas rozdzielić. Ali jest tą samą osobą, co zawsze. Nie chce żeby inni byli szczęśliwi, dopóki nie odbywa się to na jej warunkach. 

9 komentarzy:

  1. Czy Paige powiedziała "Moja dziewczyna"?! Chyba za dużo jej się wydaje na obecną chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Jeśli Ali jest w ciąży to to będzie najbardziej powalony pomysł Marlene ever! :O :)

      Usuń
    2. Tak powiedziała i zastanawiałam się, czy
      a) użyła tego jako wymówki, żeby policjant ją wpuścił
      b) pomiędzy dziewczynami doszło wcześniej do czegoś, o czym nie wiemy
      c) zaczyna być stalkerką!

      Pół biedy, jakby Ali zaszła z Elliottem. Natomiast jeśli wszczepiliby jej jajeczka Emily zapłodnione nie wiadomo, czyimi plemnikami to... zaprawdę powiadam Wam, że moja stopa postanie na niedzielnej mszy po 8 letniej absencji!

      Usuń
    3. Ale serio.... mam nadzieję, że Marlene tego nie zrobi, bo wcale nie chcę iść na mszę.

      Usuń
    4. The Blonde Bear, no co? Teraz zaczynam się obawiać xD

      Usuń
  2. Paige wydaje mi się coraz bardziej podejrzana..

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakby się dobrze wsłuchać w słowa Emily to o mało co się nie wygadała, że Alison jest w ciąży więc chyba to prawda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czuję, że to Alison jest w ciązy ;)

    OdpowiedzUsuń