niedziela, 14 sierpnia 2016

Spoilery - sezon 7

Cześć! 

Obszerna notka zawierająca mnóstwo spoilerów na temat 7 sezonu. Do tego kilka tweetów Marlene, wypowiedzi aktorów o serialu, sugestie o możliwym spin-offie, zdjęcia.
Wchodzicie na własną odpowiedzialność!

SPOILERY:

~ Caleb będzie miał wypadek (potwierdzone)
~ W odcinku 7x07, Spencer przeżyje kolejne smutne pożegnanie (sprawdziło się)
~ Dowiemy się, że jedna z Kłamczuch była w związku z Jasonem (sprawdziło się)
~ W odcinku 7x09, Aria będzie współpracowała z Jasonem, aby dowiedzieć się więcej o przeszłości Mary Drake i tego co może ona ukrywać (potwierdzone z opisu odcinka 7x09)
~ Troian Bellisario i Marlene King powiedziały, że odcinek 7x14 będzie zawierał wiele objawień
~ W odcinku 7x09, Emily dostaje wsparcie od Paige, co powoduje napięcie w jej innych związkach (z opisu 7x09 potwierdzone)
~ W odcinku 7x09 jedna z Kłamczuch będzie chciała udowodnić, że Noel jest A.D. (potwierdzone z opisu 7x09)
~ Kręcenie odcinka 7x13 zakończyło się w piątek (05.08), a nagrywanie 7x14 rozpoczęło się tego samego dnia
~ Wkrótce dowiemy się, co stało się Spencer w domku dla lalek, kiedy miała krew na rękach
~ W odcinku 7x10, Kłamczuchy będą mierzyć się ze starymi wrogami
~ Tammin Sursok powiedziała w wywiadzie: ,,Jenna szuka zemsty na ludziach, z którymi chce się rozliczyć i chce uzyskać od nich odpowiedzi"
~ Ian Harding był wstrząśnięty tym, co zostanie pokazane w następnych odcinkach.
~ Ian Harding o A.D. ,,Gry A. D., są bardziej intensywne i gdy coś pójdzie nie tak, ludzie umierają"
~ Pastor Ted Wilson powróci w 7x14
~ Odcinek 7x13 nosi tytuł ,,Hold Your Piece"
~ Odcinek 7x14 nosi tytuł 'Power Play'
~ Odcinek 7x15 nosi tytuł 'In The Eye Abides The Heart'. Troian będzie dyrektorem tego odcinka.
~ Leslie i Sydney pojawią się w 7x14 i 7x15.
~ Ezria weźmie ślub w 7x10
~ Po 7x09 nastąpi przeskok czasowy o rok
~ Wilden to Charles
~ Sara Harvey zabiła Avery DiLaurentis (Drake), którą była Cece Drake
~ Charles (Wilden) i Avery (Cece) to rodzeństwo
~ Jenna umrze w 7x09
~ Jenna odkryła, że Sara zabiła Cece
~ Paige powróci w 7x08 (potwierdzone)
~ Spencer jest adoptowana i pozna prawdziwą siostrę
~ Melissa powróci w 7x12, a Wren w 7x13
~ Melissa powraca w jakiejś sprawie, która przyciągnie za sobą Wrena
~ Aria spędzi rok w więzieniu za zabójstwo Shany
~ Mona ujawni kto zapodał jej grę, zanim stała się 'A'
~ Mona umrze w 7x15
~ Toby będzie miał wypadek w czasie tropienia śladów Sary Harvey 
~ Sara pojawi się w 7x10 i 7x17, jako Red Coat
~ Alison urodziła dziecko, dlatego Wilden był na jej tropie (Co za obrzydlistwo, jeśli Wilden miałby być Charlesem i mieć dziecko ze swoją kuzynką)
~ Leslie powie Em, żeby opuściła Rosewood z powodu zagrażajacego niebezpieczeństwa
~ Sydney wróci, żeby pomścić śmierć Jenny
~ Aria i Ezra rozdzielą się w 7x15-7x17
~ Melissa opowie, co stało się z Mayą. Bianca Lawson powróci
~ Aria i Wren są kuzynami
~ Varjak to Sara Harvey
~ Nicole żyje
~ Mike powróci w 7x13
~ Noel ujawni, czemu pomagał Alison w NY
~ A.D. to nie Uber A
~ Uber A rozpoczęło grę przed Moną. Potem była Mona i Cece, która pomagała bratu
~ Jedna z Kłamczuch umrze, a druga spędzi resztę życia w więzieniu


TWEETY MARLENE:
- Jest nam przykro, że postać Emily (lesbijka) skacze z kwiatka na kwiatek. To stawia w złym świetle środowisko LGBT
- Może jest ku temu powód. Może to część jej historii
- To nie jest hejt ani atak. Po prostu pytam cię, jako fanka Emily. Jak to może być częścią jej historii?
- Będziesz musiała poczekać i to zobaczyć. To bardzo skomplikowana postać
(Ale pieprzenie. Za przeproszeniem!)


- Czy w 7x20 odbędzie się ślub?
- Nie jestem gotowa, aby opowiadać o 7x20

- Dowiemy się, kto zabił Jessicę?
- Tak, dowiecie się.

- Czy Paige będzie w odcinku 7x10?
- Tak

- Czy będzie kolejny dollhouse?
- Noela Kahna

- Kim jest lekarz, do którego próbował dodzwonić się Noel?
- Dr Cochran

- Byłam tak smutna i szczęśliwa jednocześnie. Dlatego właśnie kocham ten serial! Będzie więcej scen Spoby'ego?
- To nie jest ich ostatnia scena

- Kocham tę scenę, ale złamała mi serce
- Moje także. Ale to w porządku mieć złamane serce na chwilę

AKTORZY O SERIALU:

Janel Parrish o Monie:
,,Mam nadzieję, że odnajdzie szczęście. Przebyła długą podróż z turbulencjami. Zasługuje na szczęście!" 

Janel Parrish o PLL:
,,To zdecydowanie koniec PLL z tego, co wiemy. Ale kto wie. Moje serce pęka na myśl o zakończeniu serialu. To było magiczne siedem lat i zakochałam się w Monie. Ale jestem bardzo podekscytowana kolejnym rozdziałem mojego życia i kariery. Jestem także zaniepokojona tym, co będzie później".

Tammin Sursok o PLL:
,,Sezon 7 będzie ostatnim z tego, co wiemy. Serial już tak nie będzie wyglądał, jak do tej pory. Cokolwiek to znaczy, nie jesteśmy pewni - nikt nie jest - czy będzie film, czy spin-off. Ale teraz, wiemy tyle, że to koniec serialu, takiego jaki znamy. Z pewnością będę gotowa na film PLL".

ZDJĘCIA:













SPOSTRZEŻENIE Z TUMBLR:
- Wisiorek Mary (tancerka)
- Przerażająca mała tancerka. Dziewczynka w Radley
- Emma Dumont, która zagra pacjentkę Radley, jest tancerką. Czy to może być połączenie?

SPOILER: 

Shay Mitchell zagra Pocahontas w filmie.
OKEJ, TO ŻARCIK. HAHAHA.
Ale manip jest świetny!

 ~ * ~

Co sądzicie o tych spoilerach? 
Mi się nie podoba to, że Wilden miałby być Charlesem i mieć dziecko z Alison. Fuuu, obrzydlistwo.
Mogę uwierzyć, że Aria i Wren są kuzynami.
Nie uwierzę jednak, że Aria trafi tylko na rok za morderstwo Shany. Nawet jeśli było ono w obronie własnej, to za zatuszowanie sprawy poszłaby siedzieć na dłużej.
Nie podoba mi się też to, że jedna z Kłamczuch miałaby umrzeć, a druga iść do więzienia.
No i po co Melissa miałaby ujawniać coś na temat Mai? 
Po kiego grzyba sprowadzać Leslie? 
Mogę jednak uwierzyć, że Sydney wróci w letnim finale, szukając zemsty za śmierć Jenny, która zginie w 7x09

LILY RED

33 komentarze:

  1. Super post, kocham czytać spoilery. Mam nadzieję, że po 7x09 nie będzie przeskoku i żadna z klamczuch nie może trafić do więzienia, ani umrzeć! Oby wymyślili inne zakończenie pll

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie które ze spoilerów wydają mi się mało realne, no ale zobaczymy :D Zbyt długo w tym serialu nic się nie działo żebym teraz uwierzył, że kolejne odcinki przyniosą ze sobą tyle akcji.

    Jestem ciekawy tego przeskoku czasowego pomiędzy 7x09 i 7x10, sądząc po opisie 7x09 nie zapowiada się na nic takiego.

    Spoilery dotyczące śmierci Mayi pojawiają się tak często, że już sam w nie nie wierzę. To co stało się z tą dziewczyną zostało już wyjaśnione w 3 sezonie. Marlene zamiast wracać do tego co już wyjaśnione lepiej dałaby nam odpowiedzi na temat Sary, albo śmierci Jessici.

    Podoba mi się ten spoiler o więzieniu dla Arii, ale serio, tylko rok, za zabójstwo? Ale to by wyjaśniało po co ktoś ukradł jej akta.

    A.D. to nie Uber A? Chyba odpada, Marlene już potwierdziła na twitterze, że to ta sama osoba.

    Jedna z Kłamczuch umrze, a druga spędzi resztę życia w więzieniu? Nie mam nic przeciwko. Chcę żeby końcówka złamała mi serce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam takie wtf, bo przecież Marlene potwierdziła, że Uber A to A.D. Potem uznałam, że w sumie Marlene to taka Kłamczucha, że mogła nam puścić ściemę ;/

      Marlene od dawna marudziła, że w historii Mayi jest coś więcej. Tylko, że zobacz, jak ona zawsze tego używa. Tak samo temu użytkownikowi Twittera odpowiedziała, że Emily skacze z kwiatka na kwiatek, bo kryje się za tym coś więcej xDD

      Usuń
  3. Ten przeskok jest mało realny, no bo co, nagle przez rok A.D nie bedzie groził i da spokój dziewczynom? Bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie do mnie pretensje :D Ja tylko tłumaczę :D
      Sama nie wierzę w żaden przeskok, bo nie ma na to czasu. Pewnie niektóre spoilery się sprawdzą, a inne nie :D

      Usuń
    2. Spokojnie, spokojnie, nie mam pretensji a wręcz jestem wdzięczna bo lubie czytać takie notki, jesli tak to zabrzmiało to wybacz :*

      Usuń
    3. Ja się nie gniewam :D Sama się pukałam w głowę, jak czytałam niektóre spoilery. Najdurniejszy jest ten, że Wilden to Charles i ma dziecko z Alison :D

      Usuń
  4. Cece, Charles, Charlotte, Avery...co to jest, 50 twarzy Drake?
    Ciekawi mnie ten wpis Marlene odnośnie drugiego Dollhouse, bo nie rozumiem o co chodzi w jej odp :P w przeskok czasowy nie wierze i ślub Ezrii tez nie bo Marlene mówiła ze ślub bedzie w 2 części sezonu. Ale fajnie by było jakby wyjaśnili tą scenę Spencer z domku dla lalek, gdy była cała we krwi. W ogole te wszystkie spojlery są tak zakręcone ze aż musiałam po każdym zdaniu robic przerwę i ułożyć sobie to w głowie xD nie wydaje mi sie ze Marlene odważyłaby sie zabić którąś z kłamczuch, a co do więzienia to byłby dziwne jakby tylko jedna poszła. W sumie Shane zabiła Aria ale dziewczyny pomagały jej zatrzeć ślady wiec tak czy inaczej tez by to wyszło na jaw, tak samo w przypadku Rollinsa. Moze Spencer zrobiła cos w Dollhouse i o to chodzi? Nie chciałabym bardzo zeby to Wilden okazał sie Charlesem+ zeby był ojcem dziecka Alison. To by było nieudolna próba naśladowania Gry o Tron :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + jesli Sara Harvey jakims cudem zmartwychwstanie to chyba sama osobiście przyłożę Marlene. Jak juz kogoś zabiła to niech go nie przywraca do żywych niczym w Modzie na Sukces

      Usuń
    2. Ja tam w przeskoki czasowe nie wierzę. A ślub pewnie będzie w 7x20, bo Marlene odpisała, że nie może opowiadać o tym :)
      Dla mnie też te spoilery są mega dziwaczne, ale dodałam na wszelki wypadek, jakby potem się okazało, że jednak było w nich ziarno prawdy :D
      A co do Sary, to nie chodzi o to, że ona będzie żywa pokazana tylko widocznie we flashbackach wyjaśnią, czemu stała się Red Coat :)

      Rodzina Drake/DiLaurentis niczym Targaryenowie :D

      Usuń
  5. Extra post :) spojlery są super, ciekawe ile się z nich sprawdzi :) nie mogę się doczekać. Niech mi tylko ktoś wyjaśni ile zostało odcinków do letniego finału? I kiedy potem wraca 7 sezon? Ile łącznie będzie miał odcinków 7 sezon? :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostały 3 odcinki letniego sezonu, 8,9 i 10. Potem jest przerwa do stycznia i w styczniu kolejne 10 odcinków i koniec. Czyli łącznie 7 sezon ma 20 odcinków.

      Usuń
    2. O ile spin-offu nie zrobią z młodszym pokoleniem ;/

      Usuń
    3. Dzięki za info :) nim puszczą w styczniu to widzę, zdążę urodzić XD

      Usuń
    4. To kiedy znajdziesz czas na oglądanie? Coś mi się wydaje, że nie będziesz miała tyle wolnego zbyt szybko :D

      Usuń
  6. Wyjaśni mi ktoś co to znaczy spin-off?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś typu Ravenswood jest spin-offem Pretty Little Liars lub The Originals jest spin-offem Pamiętników wampirów

      Usuń
    2. Np. przy serialach: to nowy produkt (serial) powstały na bazie popularnego serialu. Po prostu to tak jakby z serialu wykrojono jego kawałek i pozwolono mu iść swoją drogą. Pretty Little Liars miało już jeden spin-off w postaci ,,Ravenswood". Główną postacią był tam Caleb Rivers. Ale dodali zbyt wiele wątków dziwnych z duchami, demonami, więc serial anulowano po 1 sezonie.

      Tym razem to miałoby pewnie być coś takiego, że pod koniec ostatniego sezonu PLL, pojawią się w Rosewood nowi bohaterowie z młodszego pokolenia i to ich losy moglibyśmy obserwować w spin-offie. Istnieją wtedy także szanse, że czasem gościnnie pojawiałyby się tam postacie z PLL.

      Usuń
  7. OMG! Jeśli chociaż połowa z tych spojlerów się sprawdzi to po prostu wychodzę i nie wracam xD Spojler z Wildenem jako Charlsem to jakaś głupota i mam nadzieję, że to tylko gruba ściema. A zresztą według mnie nie pasuje on na brata Cece bo ostatnio w odcinku było powiedziane, że drugie dziecko Mary jest w wieku kłamczuch, więc wniosek taki że Cece była starsza, a Wilden do osób pierwszej młodości nie należał :D

    Jestem wstanie uwierzyć w to, że jedna z kłamczuch spędzi resztę życia w więzieniu jeśli okaże się, że np. Spencer rzeczywiście jest adoptowana i może okazać się potencjalnym Uber A i wtedy trafiła by do kicia za wszystkie morderstwa :)

    I błagam niech nie uśmiercają Mony, bo jest jedną z najciekawszych postaci w serialu(według mnie oczywiście) i bardziej się przyda żywa niż martwa - Marlene pożałujesz jeśli to prawda! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja doczytywałam sobie na Tumblr, że w przypatrzono się tym aktom i nigdzie nie napisano, że drugie dziecko urodziło się w 1994, tak jak Kłamczuchy. I ktoś napisał, że to ,,typowa Emily" tak sobie założyła. Czyli może być tak pomiędzy 1988 (wtedy urodził się Charles) a 1994. I pamiętam też, że Marlene mówiła kiedyś, ze jedna z postaci może wcale nie być w takim wieku, jak nam się wydaje :O

      Hahaha, proszę bardzo. Mi pasuje taki motyw ze Spencer w więzieniu :) Byle nie Hanna.
      Chociaż Aria mi pasuje na więzienie, bo ma szalone geny w rodzinie :D

      Usuń
  8. mona umrze? this is fucking joke? i hope so, janel rules bitches :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zgadzam z Janel, że Mona zasługuje na szczęście :D Niech dadzą jej chłopa wreszcie! A nie tam zabijać będą.

      Usuń
  9. A ślub nie miał być w 7B?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał. Tylko, że gdzieś na początku, a teraz są sugestie, że dopiero w 7x20. Dlatego śmiem snuć podejrzenia, że nie tylko jedna para stanie na ślubnym kobiercu :)

      Usuń
    2. Niech Haleb weźmie slub!!!<3 <3 <3

      Usuń
  10. Ja widziałam zdjęcie tego aktu na innym blogu i była tam data urodzenia Cece

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd wiemy kiedy Cece się urodziła?

      Usuń
    2. http://vignette2.wikia.nocookie.net/prettylittleliars/images/a/a9/Printfile.png/revision/latest/scale-to-width-down/542?cb=20160812044607
      To zdjęcie aktu, które widziałaś było prawdopodobnie aktem Charlesa. Jego dane również były w tej teczce, którą przeglądała Emily.

      Usuń
    3. Dokładnie tak. Akt urodzenia z podaną datą należy do Charlesa. A przypisano to Charlotte, ponieważ to ją uważa się oficjalnie za Charlesa. Tak naprawdę my nic nie wiemy. Nie było podanej daty urodzenia drugiego dziecka. Emily to chyba założyła po prostu na podstawie tego, że skoro pierwszy poród (Charlesa) był w 1988 to te drugie dziecko musi być młodsze i być gdzieś w ich wieku :) Ale tak być nie musi oczywiście. Może być z 1990, 1991, 1992, 1993. Kto wie?

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Noah, a poza tym gość prawdę powiada :D
      Niestety przegrywa on ze Stavo póki co :D

      Usuń
    2. Oj tak ^^ Noah i Stavo ze Scream mmm <3

      Usuń
  12. Mam nadzieję, że ten spoiler o śmierci ktorejś z Kłamczuch to bzdura. A jeśli już, to że będzie to Hanna. Jak tak ją ostatnio oglądam i jej słucham, to mam wrażenie, że jako jedyna cofa się w rozwoju zamiast w końcu dojrzeć o.O

    Ukrywane dziecko Alison i Wildena to najgorsza obrzydliwość. A jeżeli dodatkowo okaże się, że to ta dziwna amiszka, to rzucam ten serial, słowo daję. Ja jeb*ę, fuj.

    OdpowiedzUsuń