niedziela, 7 sierpnia 2016

Outfity 7x06

Hej! Dzisiaj przedstawie Wam stylizacje dziewczyn z 
ostatniego wyemitowanego odcinka czyli 7x06. To zapraszam! ;)




 1) ALISON


 Czekam kiedy ubranie Ali mnie zaskoczy. Jak na razie tylko bawi. Możliwe, że Alison jest wielką fanką "Pięknej i Bestii" dlatego założyła bluzę z wielkim napisem "Bella". Jedyny plus tej bluzy jest taki, że nie wygląda w nim grubo. Brawo!

Ocena:
2/5

Link:

2) ARIA

 Mimo dosyć dziwnej bluzy, którą Aria ma na sobie to outfit mi się podoba! Też lubię czasem założyć coś w jakieś dziwne wzory. Aria do tej bluzy ubrała skórzane czarne rurki. Bardzo fajne!

Ocena:
5/5

Link:

 3) EMILY


Ustaliliśmy już, że Emily się ubiera trochę nudno, ale zawsze fajnie! I tym razem sweter, który założyła jest cool. Nie rozumiem jedynie tej mody na "dziurawe" swetry niczym u bezdomnego, ale całość się fajnie prezentuje. 

Ocena:
4,5/5

Link:

 4) HANNA


 W tym odcinku Hanna strojem nie wygląda już jak dojrzała 30-stka, ale też nie jest jakoś rewelacyjnie. Mega fajne spodnie boyfriendy z dziurami są nadal modne. Stylistki twierdzą, że łączenie szpilek ze spodniami jest najmodniejsze. Mnie się to jednak nie podoba zbytnio. Hanna założyła beżową kurtkę ramoneskę.

Ocena:
3,5/5

Linki:


5) SPENCER


Brawo dla Spencer! Po raz pierwszy chyba w życiu w moich postach z outfitami mogę śmiało stwierdzić, że w dzisiejszych zawodach na najlepszą stylizację wygrywa Spencer Hastings!
Świetnie dopasowane jeansy z lekkimi dziurami na kolanach, czarna bluzka, do tego długi płaszcz to jest strzał w 10. Uwielbiam tą stylizację! Spencer wreszcie doczekała się mojej najwyższej oceny.

 Ocena:
5/5


***
A Wam, który outfit się najbardziej podobał, a który najmniej? Piszcie!


xoxo
Stalia

6 komentarzy:

  1. Masz rację , Spencer wyglądała najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepiej Hanna i Emily
    najgorzej Aria i Ali

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi osobieście bardzo podobała sie Emily. Spencer też nareszcie pokazała co potrafi. Jestem ciekawa czy w następnym odcinku teź bedą tak świetnie wyglądały.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Emily
    2.Aria
    3.Spencer
    4.Hanna
    5.Alison

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te posty z outfitami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A Aria jak młodziutko wyglądała w tym sweterku :D
    Najbardziej mi się podobał outfit Spencer, ale bez płaszcza. I sweter Emily też bym włożyła, tylko najpierw bym go pozszywała ;p

    OdpowiedzUsuń