poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Outfity 7x08

Cześć! Dzisiaj pokażę Wam outfity z ostatniego wyemitowanego odcinka. 
Jest ich sporo więc zaczynajmy!

1) HANNA


 Ocena:
4,5/5


Ocena:
4/5


Ocena:
2/5 


Ocena:
2/5

2) EMILY


Ocena:
4,5/5


Ocena:
5/5

3) SPENCER


 Ocena:
5/5



Ocena:
2/5

4) ALISON


Ocena:
4/5


Ocena:
2/5

5) ARIA


Ocena:
4,5/5


Ocena:
4,5/5

 Ocena:
1/5


PODSUMOWUJĄC:
Dziewczyny w tym odcinku często zmieniały stroje. Jedne były trafione, a drugie nie. Do najbardziej trafionych zaliczam ubrania Emily i pierwszy outftit Arii. Ten drugi jest fajny z tą czarną narzutką z frędzlami, ale po ściągnięciu jej ta biała bluzka mnie przeraziła.. Zobaczcie jak stylizacja diametralnie może się zmienić jak odłożymy lub dołożymy jedną rzecz.


A który outfit Wam najbardziej przypadł do gustu?


xoxo
Stalia

15 komentarzy:

  1. Mi najbardziej podoba się pierwszy strój Spencer, pierwszy Arii i obydwa Emily :) Mam wrażenie, że outfity Hanny bardzo się pogorszyły + jakoś źle jej włosy układają ostatnio :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też to zauważyłam. Kiedyś miała ułożone ładne włosy,a teraz trochę taki bałagan na głowie.

      Usuń
    2. Dobrze to ujęłaś, bałagan. Może twórcy serialu chcą w ten sposób podkreślić, że Hanka jest w takiej trochę rozsypce emocjonalnej i nie obchodzi jej układanie włosów? ;)

      Usuń
    3. całkiem możliwe. z drugiej strony może jej fryzjer chce ukryć jej doczepiane włosy tym "bałaganem".

      Usuń
  2. Najbardziej mi się podoba stylizacja Spencer w tym szarym sweterku i ta jak Aria miała tą dziwną białą bluzką, zakochałam się po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej Aria, każda stylizacja świetna + strasznie wyładniała i wygląda zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zawsze była ładna, ale teraz... Mi się bardzo ppodobała ta ostatnia jej stylizacja. Może bym nie ubrała tej bluzki, ale jej to pasuje. Teraz Aria ma idealną fryzurę i robią jej idealny makijaż, taki naturalny z podkreślonymi brwiami. Kiedyś wydaje mi się, że miała mocno malowane oczy, a teraz w ogóle, a brwi mocno podkreślone. Myślę że to bardzo jej pasuje

      Usuń
  4. Aria najlepiej, zdaje się, że w ostatnim odcinku miała jeszcze na sobie taką burgundową kurteczkę? Rewela! I ten sweter Spencer <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Aria teraz tak dobrze wygląda *.*
    Najbardziej podoba mi się 2 outfit Em i 1 Arii.
    Z chęcią też ukradłabym z szafy Hanny tą bomberke <3

    Szkoda że nie komentujesz już outfitów i tylko dajesz oceny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no Aria wygląda super! zdaje się, że jej się trochę schudło.

      Nie komentuje, bo ostatnio spotkał mnie hejt w moją stronę, że piszę jak 12-stolatka.

      Usuń
  6. Czy ktos wie gdzie dostane sweter ktory miała Spencer? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sweter pochodzi ze sklepu Nordstrom, ale niestety został już wyprzedany.

      http://shop.nordstrom.com/s/rebecca-minkoffpage-cold-shoulder-sweater/4069151?cm_mmc=Linkshare-_-partner-_-15-_-1&siteId=QFGLnEolOWg-ravixNtSq5tX9BSPgk99FA

      Usuń
  7. czy można dodać linki gdzie można kupić ubrania Kłamczuch?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dodam tym razem w poście,ponieważ wchodzenie na każdy odnośnik na stronie zabiera mi zbyt dużo internetu, a niestety do 5 września jadę na wykupionym :(

      Wszystkie sklepy i outfity możesz znaleźć na tej stronie : https://wornontv.net/pretty-little-liars/

      Usuń
  8. Właściwie to podoba mi się 2 outfit Hanny. Coś jest w tej bluzce. Może lekko się nadymała ta ,,firanka", ale to nic. I like it :D

    OdpowiedzUsuń