wtorek, 23 sierpnia 2016

Marlene obiecała, że 3 pary skończą szczęśliwie w letnim finale

Dobry wieczór!

Jakieś Nocne Marki? Dobre wiadomości dla fanów... trzech serialowych par. Jakich? Oto jest pytanie. Z tego, co wiemy tylko trzem związkom przeznaczone jest skończyć szczęśliwie... w letnim finale. A przynajmniej tak powiedziała Marlene dla Entertainment Weekly.

P.S: Dziękuję osobie, która podała link do artykułu w notce o Spotify :)


Trzy typy wybrane przez Wetpaint:


Wydaje się, że Haleb zmierza w dobrym kierunku, więc raczej już nie rozwalą teraz tego wątku. Zresztą to nie miałoby sensu. Właśnie po to rozpadł się Spaleb, żeby Haleb mógł być razem. Para była już blisko pocałunku, więc obstawiam, że oni skończą szczęśliwie do letniego finału. 


Ezria zmierzała ku happy endowi, ale jak to będzie dalej? Nadal są przecież zaręczeni i wydaje się, że mimo wszystkiego ich przeznaczeniem jest wspólna przyszłość. Nie wierzę, żeby Ezra tak mocno kochał Nicole. Nawet jeśli jego eks przeżyła to z pewnością nie porzuci dla niej Arii. Nie ma opcji. Ta para skończy szczęśliwie do letniego finału.


Cóż... z tym wyborem się nie zgadzam i jednocześnie zgadzam. To znaczy, nigdy nie uważałam, żeby Emison miało jakikolwiek sens. Przez większość czasu Alison wykorzystywała Emily, jako tę najbardziej lojalną z jej stadka. Wmawiała jej, że jest ,,szczególna jej sercu", że ją było najtrudniej opuścić, a potem i tak ją raniła. Jednak po ostatnich scenach i zbliżeniu się tej dwójki, wcale nie zdziwiłabym się, jakby zostały parą do letniego finału (tak jak mówiłam: potem wyjadą na wyspę Lesbos).

~ * ~
A co ze Spobym? Ciężko powiedzieć. Toby kocha Yvonne i planuje wyjazd do Maine. Na tę chwilę nie zapowiada się na ich (Spoby) happy end. Zresztą Spencer będzie miała kilka scen z Marco. W dwa odcinki nie spikną Spoby'ego. Nie ma opcji!
Myślę, że Toby to osoba, która jest najbardziej dojrzała ze wszystkich pozostałych postaci. Facet podejmuje słuszne decyzje zważywszy na okoliczności i twardo stąpa po ziemi. Toby chce rodziny, a Yvonne może mu ją dać. Wydaje mi się, że ta para jest stabilna na ten moment.
Btw, jaki jest oficjalny ship Toby'ego i Yvonne?

LILY RED

18 komentarzy:

  1. Haleb i Ezria muszą być endgame! :D Niech Ali i Em płyną na Lesbos (Rozwaliłaś mnie tym xD) Nie widzę innej możliwości, Spoby musi się zejść! Przecież Spencer i Toby są dla siebie stworzeni <3 Jeśli mam być szczera, nie wiem, czy jest ich oficjalny ship (takie pytanko, ktoś ich shippuje?XD) Może Tonne? ;D Za każdym razem Tone, kiedy widzę Toby'ego i Yvonne razem. Nic do Yvonne nie mam, ale tak jak pisałam, Spoby to życie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Grecji ładnie jest. Z pewnością spędziłyby świetny czas na wyspie Lesbos :P
      Takie żarciki, ale naprawdę uważam, że jak już ta para ma być razem to niech sobie wyjedzie na wspólne wakacje najpierw. Przecież dzieci płodzić nie będą :P
      Hahahaha, to się pochichrałam z Twojego wyjaśnienia o ,,Tone". Pytałam, jak się nazywa ich ship, bo chciałam skrócić w notce tytuł, ale dotarło do mnie, że nie wiem jak?
      Yvonne + Toby = Yvoby? Ytoby?
      Toby + Yvonne - Tonne? Tone?
      Cholibka... no nic nie pasuje!

      Usuń
    2. Hahaha, no raczej dzieci mieć nie będą, chyba że z zagubionych jajeczek Emily xD Tak jak wyczytałam na dole ship to podobno Yvoby! O wiele lepsze niż Tonne ;D

      Usuń
  2. O ile wiem to nazywają się Yvoby czy jakoś tak. Coś w tym jest, że Yvonne może dać mu rodzinę, którą Spence mu nie chciała dać (w końcu myśleli o aborcji) ale coś czuję, że ta cała sprawa może skończyć się tragicznie. Jeśli Toby umrze to nie wiem jak ja i moje serduszko wierne Spobiemu to wytrzymamy :c Jeśli dadzą nam na pocieszenie Wrencera to zastanowię się nad utrzymaniem Marlene przy życiu ^^ Ale to chyba w finale Spoby mają się pocałować, więc pewnie to o niego chodzi, a nie o Emison. No chyba, że Toby umrze to będzie to raczej smutny koniec. Oby nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, muszę to sobie zapamiętać, żeby potem móc skracać w notkach i pisać ,,Yvoby" :)
      Cóż... aktorka odgrywająca rolę Yvonne powiedziała, że przy czytaniu scenariusza (jako fanka) była w szoku, opadła jej szczęka, a oczy postawiła jak pięć złotych <- tak dosłownie tłumacząc.
      Zatem, coś się wydarzyć musi...
      Słyszałam takie teorie, że jak Yvonne była w szpitalu i przyszła do niej Spencer, to ta złapała się za brzuch. Jedni odebrali to tak, że ma obite żebra, a drudzy, że być może była taka "uchachana", bo się dowiedziała, że jest w ciąży. I stąd wyjazd do Maine. Różnie może być.

      Usuń
  3. Omg! Jak tylko 3 pary mają być razem to według mnie zakończenie niech będzie takie: Haleb, Ezria i Emison - a co należą im się w końcu jakieś wakacje, a Emily przestanie może w końcu doprowadzać pół Rosewood do lesbijstwa :D a co do Spoby - chciałabym, żeby Spencer okazała się Uber A, więc niech Toby żyje sobie długo i szczęsliwie z Iwonką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to ja już wiem po co powrót pastora Teda! Przyjedzie z misją nawrócenia Emily za to doprowadzanie do lesbijstwa! :D

      Usuń
  4. W promo 7x10 jest urywek pocałunku Spoby'ego, ciekawe jak do tego dojdzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybieram opcję: Ironia.

      Już wyjaśniam. Pamiętasz, jak Spencer upijała się w barze Radley i mówiła, jak to nie rozumie, co to znaczy ,,bo to była chwila, moment" i jak ex mogą tłumaczyć swoje powroty/zdrady czymś takim?
      Zapewne stanie się tak, że u Spoby'ego to też będzie ,,odpowiednia chwila" kierowana jakimiś tam podbramkowymi okolicznościami :)

      Usuń
  5. Też stawiam na dwa pierwsze typy + Spoby. W promo jest urywek ich pocałunku ;) Po co ta baba tak namieszała między tymi parami...mierzi mnie to :O (Tylko mnie?:P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też. Ja nie lubię za bardzo zmian i dobrze mi jest tak jak jest.
      Gdy kupowałam nowy laptop, a na rynku był wtedy jeszcze Windows 8... omal nie oszalałam. Nienawidzę Windowsa 8. Mi pasował stary Windows 7, więc poszłam specjalnie kupić wersję 7, żeby odinstalować nową wersję. Jak coś dobrze funkcjonuje to po co to zmieniać? :D

      Usuń
  6. Ja osobiście chciałabym, żeby były to pary Ezria, Haleb oraz Spoby. Nie może być innego zakończenia!! To byłoby niesamowite! A Emison? Błagam... Czytałam, że to taki wymysł Marlenki i Shay. Szczerze mówiąc, dla mnie mogło by tej pary nie być wcale. Pozdrawiam wszystkie fanki PLL!! �� ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na Tumblr było, że Emison to wymysł Marlene i Shay, a głównym fanem Emison jest tylko Shay, hahaha. Takie śmieszki i trollowanie w sieci :D

      Usuń
  7. Jak dla mnie pary, które powinny ze sobą być to Spencer + Wren, Aria + Jason, Hanna + Caleb, a Emily może być z kim chce oprócz Paige. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. Paige to stalkerka i wariatka. A przynajmniej tak mi się wydaje teraz ;p

      Usuń
  8. Moje 3 typy, które chciałabym widzieć:

    Aria + Ezra
    Hanna + Caleb
    Spencer + Marco

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie mogłoby zostać Toby + Yvonne i Spencer + Marco. Toby się w końcu ustabilizował, kocha Yvonne, więc nagłe połączeni jego ze Spence byłoby słabe :p Dość się już nacierpiał przez te wszystkie akcje z A itp. Poza tym dziewczyny w tym sezonie ciągle tylko wykorzystują jego i jego posadę, więc niech chłop w końcu znajdzie szczęście i spokój. Poza tym polubiłam Marco, i zaczęłam shippować go ze Spencer

    OdpowiedzUsuń