wtorek, 30 sierpnia 2016

Livestream 7x10 - dyskusja

Dziubasy!
Osobiście korzystam tylko i wyłącznie z tego linku: 
Nie obiecuję Wam, że zadziała, tak jak i poniższe linki, ponieważ stacja ABC blokuje wszelakie streamy. Tydzień temu jeszcze działał i oglądałam tam poprzedni odcinek. Zobaczymy, jak to będzie dzisiaj. "Instrukcję obsługi" na wszelki wypadek zamieściłam w rozwinięciu notki. Pamiętajcie o wyłączeniu AdBlocka!!! PROSZĘ NIE SPOILEROWAĆ NA CZACIE!!! PISZCIE TUTAJ.

P.S. Próbowałam wyjaśnić przyjacielowi od Batmana, o czym jest PLL. Szło mi całkiem dobrze ,,Dziewczyny mają brudne sekrety, które zna dręczyciel, więc zmusza je do posłuszeństwa, bo inaczej wszystko wyjdzie na jaw. One zamiast iść na policję brnęły w sieć kłamstw, więc nikt im w nic nie wierzył. W końcu dręczyciel wrobił je w morderstwo, którego nie było. Gdy dziewczyny jechały do więzienia spowodował on wypadek i porwał dziewoje do Dollhouse. Tak, zbudował domek dla lalek, w którym odtworzył pokoje każdej z lasek, jakie miały u siebie w domu". 
A potem nadeszło ,,Bo widzisz, ten prześladowca był bratem głównej bohaterki, ale później okazało się, że jest kobietą i jej kuzynką, a nie bratem. To znaczy... przeszedł operację płci i..."

Reakcja mojego kumpla: ,,Looooool. Nie wierzę. WTF? Kto to pisze? I tam zawsze takie rzeczy?"
A nawet nie doszłam do masek, porwań i zmartwychwstań! Poddałam się.


Jak wejść na Freeform w Myiplayer?
Klikamy flagę USA (strzałka) i wtedy wyskoczy nam lista wszystkich kanałów. Przy pomocy strzałki w bok przesuwamy listę aż trafimy na ,,Freeform". Wtedy powinien wyświetlić się nam poniższy stream z trzema dodatkowymi opcjami. 
Pamiętajcie, że musicie mieć odblokowanego AdBlocka!!!

Zdarzają się również przypadki, że wyświetla Wam się taki komunikat. Wtedy klikacie ,,Wyświetl więcej szczegółów" w miejscu, gdzie jest strzałka nr 1. A później klikacie ,,wejść na tę niebezpieczną stronę", gdzie jest strzałka nr 2. Czynność trzeba czasem powtórzyć dwa razy, ale wszystko działa i żaden haker Was nie molestuje!


Zostawiam Wam psychodeliczną nutkę, która bardzo mi się wkręciła ;)

LILY RED

39 komentarzy:

  1. hahha reakcja mojej przyjaciółki jak jej ostanio tłumaczyłam była podobna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze do Mony, jako 'A' da się to jakoś wytłumaczyć, ale im dalej w las... następnym razem będę ludziom mówić ,,Po prostu zobacz pierwszy odcinek i sam się przekonaj, nie zawracaj mi głowy" :D Zdecydowanie prościej.
      Bo jak powiedzieć komuś, że Głównym Prześladowcą był brat dziewczyny, która była martwa, ale okazała się być tylko zaginiona. Potem okazało się, że jej brat jest kobietą. Następnie, że jej brato-siostra jest tylko kuzynką. A matka dziewczyny, która nie zginęła miała siostrę bliźniaczkę, która urodziła nie jedno, a dwoje dzieci???

      Usuń
  2. Czy Spencer umarła?????? I BTW toby tez? Ja piernicze ten odcinek był...nie mam słów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie... Spencer nie umarła. Nie sądzę. Natomiast Toby... Sama nie wiem. Mam pytanie, bo trochę zacinał mi się live. Jedna z klamczuch miała dowiedzieć się czegoś o swojej przyszłości, a druga o przeszłości. Spencer wie o Mary - przeszłość. A przyszłość?

      Usuń
    2. Alison w ciąży jest z archerem.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. A mnie sie wydaje ze Spencer umrze. Dostała kulą obok serca i mocno krwawiła.

      Usuń
  3. Wiecie, co? Mi się wydaje, że okaże się, iż Spencer nie jest dzieckiem Mary. Zostało nam to specjalnie powiedziane wprost, a potem wyjdzie, że to tylko Mary tak założyła, ale naprawdę to ktoś inny jest jej dzieckiem. Może i wyjdzie, że Spencer też jest adoptowana, ale to nie ona będzie Drakiem.
    Bo Marlenka cały czas mówiła, że o dziecku dowiemy się w 7B.
    Mogła nas zrobić w wała mówiąc wprost taki news! :/

    Poza tym ona myśli, że jak pozabija paru ludzi to finał będzie super?
    To z urżniętym łbem Noela to śmiech na sali. A Jenna niewidoma a łaziła bez laski i ani razu po schodach się nie zwaliła.

    Zresztą to nie Jenna postrzeliła Spencer, bo spytała tego kogoś w bluzie ,,To ty strzeliłeś do Spencer?". I to pewnie będzie Charlotte, która porwała swoją przyjaciółeczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W promo 7B na końcu jest scena jak A.D zdejmuje kaptur, wiec albo Cece musiała miec perukę albo to nie ona bo tam wyraźnie widac czarne włosy.

      Usuń
    2. Tylko pytanie, czy scenarzyści to zaplanowali, czy wybrali byle jakiego statystę? Z Marlene nigdy nie wiadomo.

      Ogółem wkurzyłam się, bo mieliśmy dostawać odpowiedzi. Zamiast tego Marlene chce robić szał i nadymała finał tyloma akcjami: powrót Nicole, ciąża Alison, wypadek Toby'ego, pocałunek Spoby'ego, pocałunek Emison, seks Haleba, śmierć Noela niczym Anna Boleyn, postrzelenie Spencer, drugie dziecko Mary.
      I czekaj teraz do kwietnia, a potem 10 odcinków, żeby wszystko wyprostować!

      Skoro A.D. postrzeliło Spencer to musiało akurat jej nienawidzić z jakiegoś powodu. A kto miałby na tyle pretensji do Spencer? Być może Mona i Charlotte.
      Raczej nie sądzę aby za kapturem skrywał się Lucas, czy Wren.
      A Paige prędzej postrzeliłaby Alison.

      Najpierw myślałam, że to Jenna strzelała, ale potem ona spytała Black Hoodie, czy ono to zrobiło... więc. Taka sytuacja.

      Usuń
    3. Moze Mellisa jest A.D? Kurde nie wytrzymam do kwietnia, a przede mną matura...zamiast siedzieć w książkach bede rozmyślała czy kim jest A.D i jakim cudem w takim domu było 8 osób i nikt nie zauważył Uber A, ktory zdążył wziac pendriva(to chyba on) postrzelić Spencer, wciągnąć gdzies Jenne i zwiać i nikt nie zauważył i nie usłyszał... XD

      Usuń
    4. Wiec dzieki PLL moge sie pożegnać z WUM-em :P

      Usuń
    5. Hahaha ;D wybuchłam śmiechem na scenie śmierci Noela ;D ciekawe co będzie z Ezria.. szkoda mi Arii jak widziała w tv ze Nicole sie odnalazła, a zreszta dziwi sie ze ze Ezra sie cieszy że sie znalazła i że zyje, to że powróciła nie musi znaczyć że z Ezrą wrócą do siebie, myśle że koniec końców Ezra powie Nicole ze to Aria jest tą jedyną... czy ja sie nie myle czy miały 3 pary stare powrócić? oprócz seksu Haleba (który jakby nie patrzeć powrotem do siebie nie jest, bo seks to nie powrót), Emison ?? od kiedy to para z wcześniejszych sezonów??, Spoby - wow, mi ten pocałunek wyglądał na wymuszony... mina Toby'ego(jakby miał gówno pod nosem) mówiła"no kurde, skoro musisz".. to mają być te powroty??
      czy one nigdy nie nauczą się robić kopii?? myślałam że Mona jest na tyle mądra by zrobić kopie "na wszelki wypadek" bo to że kłamczuchy nie myślą to wiadomo nie od dziś..
      Spencer dzieckiem Mary.. to takie przewidywalne ze aż boli.. Marlenka sie wysługuje fanami i ich teoriami bo sama nie potrafi nic dobrego napisać...

      Usuń
  4. ciekawe czy któraś wpadła na to by przegrać dane z pedrive'a

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tylko ja mam wrażenie że Spencer nie jest córką Mary?
    Wydaje mi się że prawdziwa córka Mary jest A.D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że to wybieg Marlene. Może i Spencer jest adoptowana, ale pewnie okaże się, że Mary strzeliła bubla i ktoś inny jest jej dzieckiem :)

      Usuń
  6. Założe się że okaże się że tylko Yvonne umarła. Spencer przeżyje to jest pewne a Toby na 99% też przeżyje.
    Oczywiście z Paige robią wariatkę żeby tylko Alison wyszła na tą cudowną i bylo
    Emison.
    Nicole żyje ale Ezra i tak poleci do Arii bo to ulubiony ship Marlene z resztą
    slub się odbędzie

    OdpowiedzUsuń
  7. Największa beka z Emily ;> Jest w związku z Sabriną, zwierza się Paige która
    uważa się za jej dziewczyne a całuje się z Alison :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po co 1 dziewczyna, jak można mieć 3 ?;p

      Usuń
    2. Ja nie dziwię się Paige, że się wkurzyła. Alison tyle złego zrobiła dla Emily, ale ona i tak zawsze będzie lecieć na jej zawołanie, bo to jej wielka miłość. A taka Paige cokolwiek by nie zrobiła, to i tak nie ma szans z Ali. I to irytujące, gdy Emily jak trwoga to leci do Paige się pożalić, a potem ma ją gdzieś.
      Nie lubię Paige, ale bardziej nie lubię traktowania kogoś, jako wyjście awaryjne i pocieszacza :P
      Emily ma za duży przebieg!

      Usuń
  8. powinnyście usunąć czat przed finałem jak zrobiły to dziewczyny na inlove. one dobrze wiedziały, że znajdą się spoilerujące trolle i niestety dowiedziałam się wszystkiego z czatu!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po co wchodzisz na blogi przed obejrzeniem odcinka XD

      Usuń
    2. To nie powinnaś wchodzić na stronę jak boisz się spoilerów, proste!

      Usuń
    3. przez pół dnia nie wchodziłam na bloga, ani na facebooka, ani nigdzie indziej,żeby przypadkiem nie natrafić na spoilery. trzeba było zrobić tak samo.. bardzo mi przykro, że dowiedziałaś się w taki sposób.

      Usuń
  9. gdzie ta mobilizacja pytam się??? jest południe a napisów za chuja nie widać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się!! Po co tak obiecywałyście??

      Usuń
    2. jak nie pasuje czekać na napisy to sie naucz angielskiego proste xD !
      to nie dziewczyn wina ze nie ma angielskich napisów, jak sie pojawią to przetlumacza i napisy będa ;-) proste jak budowa cepa ;D
      a jeśli macie pretensje o spoilery to nie wchodźcie na blogi, to chyba wiadomo że będą osoby które już są po odcinku i będą chciały sie podzielić wrażeniami ;-) Pozdrawiam xD

      Usuń
    3. Gdybyś przez te wszystkie lata od kiedy PLL jest transmitowane nie czekała cały dzień bezmyślnie na napisy tylko poświęciłabyś ten czas na naukę angielskiego już dawno byłabyś po seansie 7x10, a tak to czekaj na napisy śmierdzący leniu!

      Usuń
  10. Szkoda, ze Marlenka nie przeczyta tego ale ZGNIJESZ W PIEKLE za ten odcinek.! na cholere Ezra oswiadczal sie Arii a teraz caluje to suczysko Nicole? ;/ co oni odwalili chamstwo w biały dzien. mogli to rozwiazac inaczej a nie ze od razu sie caluja kisski lovki foreverki no bez jaj... Marlenka ogarnij dupe bo juz nie masz co wymyslac...!!!!!


    A odcinek dosc przereklamowany odcieta glowa Noela serio? na nic innego kobieto nie wpadlas???? Jenna z bronia? kto slepemu daje pistolet? Wstyd...

    Haleb ok ładnie.! <3
    Spoby? serio to mial byc happy ending dla nich? plisssss nie ran mnie kobieto.!!!
    Sparco <3 by mogli juz zostac przy tym zwiazku i byloby pieknie :)
    Emison... błagam dwie lesby beda wychowywac dziecko wporzo D: pozdro600 :D

    Spance corka Mary. jakie to oklepane xD tyle teorii wybrali ta najgorsza ale no niech im bedzie :D fani maja lepsze pomysly i teorie niz oni tam wszyscy razem wzieci.
    Spance zyj.!!!! <3
    a odcinek dupy nie urwał chociaz az tak zly nie był :)
    Pozdrawiam KingA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, posiada z was ktoś link z angielskimi napisami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro umiesz angielski, to tak trudno wpisać "pretty-little-liars english subtitles"?

      Usuń
    2. Czy trzeba od razu być tak wrednym? :v

      Usuń
    3. Tym bardziej, że wszystko wskazuje na to, że póki co w internecie nie ma jeszcze angielskich odcinków do najnowszego odcinka ;) więc to takie bycie wrednym dla bycia wrednym ^^

      Usuń
    4. Ok, przepraszam. Ti zabrzmiało wrednie, ale dla mnie to było raczej desperackie stwierdzenie. Po prostu często widzę takie komentarze. Link do streama, do napisów polskich, angielskich, do promo... itd. A tak naprawdę czasami trzeba najpierw samemu sprawdzić. Jakby wpisała "pretty-little-liars english subtitles", to zauważyłaby, że nie są jeszcze dostępne. I z jednej strony wszyscy korzystają teraz z sieci, smartphonów, ale bardzo wiele osób nie umie wyszukiwać skutecznie różnych fraz. I jeszcze raz przepraszam, ale to mnie drażni.

      Usuń
  12. alltube odc po ang

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje przemyślenia: odcinek całkiem ok, co prawda pierwsza połowa jakoś bez rewelacji, cała akcja trwała w sumie 10 minut. Wiem, że fajni Haleba są zadowoleni ale mnie to wpienia...takie zmiany w wątkach. Szkoda mi Spencer bo została zraniona, potem Toby wyjechał (jeszcze nie wiadomo czy przezyje...) chociaż mam nadzieję, że tak i wróci do Spencer ;) Wydaje mi się, że nadal mu na niej zależy ;) Ciąża Alison...no cóż. Tak obstawiałam. Wkurza mnie Emily miotająca się między 3 laskami i żal mi się zrobiło Arii, ale wierzę, że Ezra do niej wróci i będzie happy end :D
    Jeśli chodzi o akcję w tej chatce to ciekawe skąd wiedziała Mary, że ma tam być? Akcja z uciętym łebkiem Noela trochę zabawna :) No i niewidoma Jenna pląsająca po domku niczym bambi w lesie, spoko opcja. Jak na niewidomą świetnie sobie radziła :D Początkowo myślałam, że to ona strzeliła do Spencer dopiero gdy drugi raz obczaiłam to zrozumiałam, że wbił tam A.D i strzelił...czemu akurat do Spencer? Nie wiem, myślę, że ona może być córką Mary... zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopiero dzisiaj obejrzałam odcinek. Nie będę się rozpisywać, moje wrażenie na to wszystko to jedno wielkie "say whaaat?". Marlene rozwaliła mi głowe jak Noelowi;_; Za dużo jak na mnie, jak tu do kwietnia teraz wytrzymać..

    OdpowiedzUsuń