poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Relacja Teen Choice Awards 2016

Cześć!

W notce: 
1) Moja opinia na temat Teen Choice Awards 2016
2) Relacja z wręczania nagród załodze PLL
3) Oceny outfitów aktorek PLL
4) Zdjęcia
5) Filmik z przyjazdu ekipy PLL
6) Filmik z najgorzej i najlepiej ubraną gwiazdą gali.


PARĘ SŁÓW O SAMEJ GALI:

W moim skromnym mniemaniu Teen Choice Awards 2016 to była jedna wielka lipa. 
,,Awards" - nagrody!
Co to za gala wręczania nagród, na której nie zdążono wręczyć wszystkich nagród?

Tak bardzo starali się wywołać wrażenie ,,WOW" efektami specjalnymi, wygłupami prezenterów i prowadzących, ale to wszystko było tylko marnowaniem czasu.
Więcej czasu zleciało na jakieś wywiady, występy muzyczne, żarciki, niż na same wręczanie nagród zwycięzcom!!!

Gdy ogłoszono, że Pretty Little Liars wygrało w kategorii ,,Najlepszy serial drama" za jednym zamachem ogłoszono, że Ashley wygrała w kategorii ,,Aktorka Drama" i Ashley & Tyler wygrali w kategorii ,,Najlepsza chemia". Reszty trzeba było się samemu dowiadywać.
Zwycięzcy nawet nie mogli się długo rozgadywać, ponieważ zwyczajnie goniono ich ze sceny. Tak im czasu żałowali! W niektórych przypadkach przerywano przemowę zwycięzcy, ponieważ puszczali głośno muzykę, co było wyraźną aluzją ,,zabieraj tyłek ze sceny". 

Szczerze? Relacja na żywo z czerwonego dywanu na Facebooku była o wiele ciekawsza. Przynajmniej można się było czegoś dowiedzieć. 
Zastanawiam się, czy naprawdę musieli marnować czas na to, żeby Victoria Justice wjechała na desece surfingowej na scenę? Albo na konkurs robienia selfików Victorii i Johna? 

Zdenerwowałam się, ponieważ siedziałam do rana oglądając galę na żywo i nawet nie ogłoszono wszystkich zwycięzców. Galę zakończono i musiałam sobie sama szukać wyników :)

Ogółem to chyba tylko przemowa Justina Timberlake była coś warta.


RELACJA: 

Lea Michele i Bethany Mota ogłosiły wygranego w kategorii ,,Najlepszy serial drama".
Oczywiście zwycięzcą zostało Pretty Little Liars.


W imieniu załogi przemawiała głównie, Ashley Benson. Aktorka zgarnęła nagrodę w kategorii ,,Najlepsza aktorka w serialu Drama". Ian Harding zgarnął nagrodę w kategorii ,,Najlepszy aktor w serialu Drama".
Ashley podziękowała fanom za głosowanie i trwanie przy serialu przez 7 lat. 
Lucy udało się wtrącić ,,Kochamy Was", haha.


Ashley i Tyler zgarnęli nagrodę w kategorii ,,Najlepsza serialowa chemia"


Sasha Pieterse wygrała w kategorii ,,Najlepszy serialowy złodziej scen".
Janel Parrish wygrała w kategorii ,,Najlepszy serialowy złoczyńca".


W przybliżeniu ze sceny, wyglądało to tak:

OUTFITY AKTOREK:
(W ciągłej aktualizacji)

1. Janel
 Body Misha Collection Lana Lace Bodysuit

Ocena 4/5
Bardzo podoba mi się body, które włożyła Janel. Trzeba się jednak pogodzić z tym, że nie każdej kobiecie będzie ono pasowało. Aby włożyć coś takiego, trzeba mieć biust. Mam takie wrażenie, że ta obcisła spódnica nieco psuje cały efekt, gdyż troszeczkę się gryzie z górą. Ogółem jednakże podoba mi się ta ciemna stylizacja. Z pewnością pasuje do Janel, a to najważniejsze. I nawet tatuaże nie wyglądają źle w takim outficie.

2. Sasha

Ocena 5/5

Wiem, że Sasha nieco przytyła ostatnio, ale zważmy na to, że ma ona problemy z hormonami. Na pierwszy rzut oka sukienka może i szału nie robi. Natomiast nie można odmówić jej tego, że jest prosta, ale po prostu super elegancka. Sasha nie przesadziła z dodatkami. Dla mnie na plus!

3. Lucy
Sukienka Loris Azzaro Spring 2016
 Torebka Jimmy Choo 'Trinket'
Szpilki Stuart Weitzman 'Nudist' Sandal

Ocena 5/5

Gdy po raz pierwszy zobaczyłam tę sukienkę od razu wpadła mi w oko. Według mnie Lucy wyglądała ślicznie. Sukienka ma ciekawe wzory, nie jest przesadzona i idealnie komponuje się ze szpilkami i torebką, które wybrała Lucy. Nazwałabym to ,,orzeźwiającym" lookiem. 

4. Troian

Ocena 4/5

Nawet całkiem ciekawa stylizacja. Podoba mi się spódnica, ale nie jestem przekonana do góry. Zastanawia mnie, czy nie lepiej wyglądałoby to bez tych rękawków.

5. Shay
Sukienka Just Cavalli 
Torebka Edie Parker 'Lara'
Szpilki Giuseppe Zanotti 'Darcie'

Ocena 4/5

Stylizacja nie jest zła. Ja bym nazwała ją ,,poprawną". Shay ma długie nogi i figurę modelki, więc może pozwolić sobie na taki outfit. Kogoś o innej figurze ta sukienka mogłaby pogrubić. Nie przepadam za takimi zabudowanymi sukienkami. Ale to chyba dobrze, że Shay trzymała się jednego koloru ,,złotego" przy doborze dodatków. 

6. Ashley 
Sukienka Michael Kors 

Ocena 3/5

Ostatnio trochę powątpiewam w gust Ashley. Niedawno na jednej imprezie pojawiła się ubrana w coś, co przypominało koszulę nocną. Dlatego obawiałam się tego, co zobaczę na tej gali. I gdy już zobaczyłam jej outfit to chyba po prostu najbardziej próbowałam się przekonać, że wcale nie jest taki zły. To znaczy, sukienka nie jest brzydka. Nie jestem tylko przekonana, czy pasuje ona do figury Ashley? Poza tym ta fryzura i makijaż... jakoś nie pomagają. Wręcz postarzył ją ten makijaż, z jasnymi cieniami u dołu. Btw, czy Ashley ma takie odrosty, czy to taki fryz?


I dla porównania makijaż Lucy: delikatny, orzeźwiający, klasyczny, elegancki, nieekstrawagancki.


NAJLEPSZY I NAJGORSZY OUTFIT:

PORÓWNANIE KIEDYŚ I DZIŚ:


PARĘ INNYCH ZDJĘĆ:








PRZYJAZD EKIPY PLL:

NAJLEPIEJ I NAJGORZEJ UBRANI NA TCA:

To już wszystko!
Pozdrawiam
Lily Red

8 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą co do całego TCA

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucy wygląda oszałamiająco! Podobała mi sie jeszcze Troian. Najgorzej Ashley z oczywistych powodów no i Shay, jej sukienka nie jest taka zła, ale fryzura i makijaż już tak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna relacja! inlove może się schować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale one kiedyś fajnie wyglądały :D Takie młode, urocze, aw!
    Wybitnie mi się nie podoba strój Troian, ale zakochałam się w wyglądzie Lucy, jak można być tak ładnym :C

    A gala to śmieszek, a nie gala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucy w ogóle się nie starzeje! :O
      Zobacz, że jest aktualnie szczuplejsza, niż kiedyś. A jednak o dziwo wypiękniała z latami. Fenomen :D

      Usuń
  5. mi się podobają ich stylizacje. Troian w porównaniu do Spencer ma gust! Bardzo podoba mi się jej strój. 1 miejsce Lucy, 2 miejsce Troian!;)

    Dobra robota ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucy wyglądała najlepiej :)
    1.Lucy
    2.Shay
    3.Sasha
    4.Troian
    5.Ash
    6.Janel

    OdpowiedzUsuń