poniedziałek, 13 lipca 2015

Outfity z 6x05

Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z outfitami z ostatniego wyemitowanego odcinka. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia posta :)


ARIA

 4/5

Link: 

4/5 

Link:


HANNA

 5/5

Linki:

2/5

Linki:
tshirt


SPENCER

 3/5

Link: 

 3/5

Linki:


EMILY

 5/5

ALISON

 3/5 

Link: 

4,5/5

MONA

4/5 

Link:


Podsumowując:
W tym odcinku dziewczyny ubrały się fajnie, lecz jakbym miała się czegoś przyczepić to:
- drugi outfit Arii był świetny, lecz nie pasowały mi do niego te spodnie "dzwony". 
Zakochałam się w jej fryzurze!  


- druga stylizacja Hanny była koszmarna! Dałam ocenę 2/5, ponieważ tshirt był ok, ale reszta.. no nie... i te korale. 


- jeśli chodzi o Alison to pierwszy jej outfit jest jako tako fajny, ale niestety nie dla jej figury. Szkoda!

- W dzisiejszych "outfitach" postanowiłam wrzucić stylizację Mony. Dziewczyna ubrała czarną sukienkę.. jakby szła na pogrzeb! Oprócz tego faktu to sukienka jest fajna :)



Najlepszym oufitem dla mnie jest stylizacja Emily, a na drugim Hanny z tymi białymi spodniami. Super! 
Najgorszą częścią garderoby w tym odcinku była spódnica i korale Hanny! 


A jakie Wasze zdanie?


xoxo
Stalia

5 komentarzy:

  1. Kiedy czytałam wszystkie myślniki w podsumowaniu, czułam się po prostu jakbyś ty czytała w moich myślach. Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale ta sukienka z 1. outfitu Spencer strasznie przypomina mi tą od tej tańczącej dziewczynki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może to jest jakaś podpowiedź od twórców. może jednak te spoilery są prawdziwe...

      Usuń
    2. chodzi ci o to, że niby ta dziewczynka to Spencer?

      Usuń
  2. Hanna z białymi spodniami i Aria w sukience ładnie :D reszta słabo szczerze mówiąc

    OdpowiedzUsuń