środa, 29 lipca 2015

Zdjęcie z 6x10 czyli możliwy spoiler.

Witajcie!

Pisząc poprzedniego posta dotyczącego opisu finału, szukałam zdjęcia aby przedstawiało kłamczuchy zaszokowane/ zaskoczone. Wybrałam i wrzuciłam bez zastanowienia.
To tylko zdjęcie z 10 odcinka...

Przyjrzyjmy się dokładniej!
 Zaczynając na przepięknych sukniach kończąc na kawałku satynowej pelerynki.
Widzicie jak ubrana jest Mona?! Dokładnie tak samo jak....


...A!

Czy to oznacza, że nasza urocza brunetka znów coś kombinuje? Może pracuje dla A?
Sądząc po promo i zdjęciach ten ubiór nie będzie obojętny, można zauważyć, ze kilka "red coat" zrobi zamieszanie na balu.



A wy jak sądzicie? Czemu Mona również jest tak ubrana?
Coś kombinuje? A może chce wtopić się w tłum aby przybliżyć się do Charlesa?
 Może robi to dla dziewczyn?

Xx, Patrycja

3 komentarze:

  1. ktoś ubrał się tak jak Mona a nie że ona się ubrała jak A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podejrzewam, że Mona specjalnie ubrała się jak Red Coat aby zmylić A. i odkryć kim jest. W końcu A. i Red Coat prawdopodobnie pracują razem, ew. RC rządzi Charlesem bądź na odwrót. W innym wypadku raczej Mona nie przebywałaby z dziewczynami w tym samym pomieszczeniu i nie pomagała im w czymś. Jestem niemalże pewna, że zdjęcie RC bez kaptura nie wyciekłoby do internetu dwa odcinki przed poznaniem tożsamości A. i Red Coat. W końcu te zdjęcia były zatwierdzane i wybierane przez osoby z planu i Marlene na pewno miała na nie wgląd i czuję, że nie pozwoliłaby na opublikowanie zdjęć z takim spojlerem :) To tylko moja teoria. Szczerze sama nie wiem jak jest naprawdę :D / K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja! Tzn. nie podejrzewałam Mony o bycie prawdziwym Red Coat ale o współprace z A aby zmylić Alison- ona będzie szukała Charlesa poprzez tą pelerynkę. Moim zdaniem to Charles wszystkimi rządzi- red coat go wozi, robi to co jej karze :)

      Usuń