środa, 8 lipca 2015

Oceny postaci #05

Cześć! 
Do nowego odcinka PLL zostało 7 dni. 
Ogromnie się cieszę, że pod ostatnim postem zaspamowaliście mi imionami samych chłopaków, nawet Charles się tam znalazł (ha, chciałabym go ocenić), ale minimalną liczbą głosów wygrał Ezra, stoczył niezły bój z Jasonem. Zapraszam do rozwinięcia!




1. ZMIANA.
Cóż, Ezra się ostatnio nie zmienił, a przynajmniej nie zauważyłam niczego. A Wy?


2. IRYTUJĄCE ZACHOWANIA/RZECZY W SEZONIE SZÓSTYM.
To naciskanie Arii na pisanie, wygadanie się. Tak, tak, łączyło ich kiedyś coś poważnego, troszczy się o nią, ale jak ona nie chce to nie. Nie można pomóc osobie, która nie chce tej pomocy. (Szukając gifów do tej notki stwierdziłam, że Ezra może robić wszystko, a nigdy mnie nie zirytuje, to chyba wina mojej playlisty. No nie:|)


3. POZYTYWNE RZECZY Z SEZONU SZÓSTEGO.
To takie urocze i fajne, że Ezra pomaga kłamczuchom. Już Arii podpowiadał, Spencer - jak taki tatuś. Tate Ezra.
spezra na zawsze, haha

4. COŚ, PRZEZ CO MU WSPÓŁCZUJĘ.
Dobra, naciskał na Arię, blah, blah, ale to było przykre, jak ona go odrzuciła tak bez uczuć. Sam Ezra się tym nie przejął, ale ja zwykle przejmuję się więcej niż bohaterowie.


5. WYDARZENIE Z JEGO ŻYCIA, KTÓRE POWODUJE U MNIE RADOŚĆ.
Kurczę, jakby było go więcej, to pewnie bym coś znalazła poważnego - na razie się cieszę, że w ogóle jest i nie odcięli go jak Toby'ego.


6. RZECZ/RELACJA, KTÓRĄ WEDŁUG MNIE POWINIEN POPRAWIĆ.
Dobra, wyzwijcie mnie, ale totalnie shipuję Ezrię, tak więc odpowiedź jest oczywista - z Arią! Czasem mam ochotę postukać ich po czołach i krzyknąć „NIE ROZUMIECIE! WY PASUJECIE DO SIEBIE”, ale zachowuję zimną krew, jako że rozstali się w zgodzie. Jenyyy, nie można nam podawać pary na tacy przez 5 sezonów, a potem ich rozdzielać!


7. OUTFITY W 6 SEZONIE.
Nie wiem czemu, ale śmieszy mnie ocena outfitów Ezry. No cóż, chyba tak jak każdy facet z PLL ubiera się z klasą.


Czy ja właśnie przeczytałam Ezra Targaryen? Geeez, zachowuję się z rana jak totalna fangirl, kurczaczki, wybaczcie.
Mam nadzieję, że dziś także pojawi się dużo komentarzy z Waszymi ocenami lub/i wyborem kolejnej postaci. Proponuję Charlesa, to byłoby ciekawe, ale to Wy wybieracie! Buziaczki! (Skoro o Charlesie mowa, to pożegnanie w jego stylu).

13 komentarzy:

  1. Teraz Charles ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie kolej na Charlesa :)

      Usuń
  2. Ponownie jestem za Jasonem :)
    Bardzo fajna notka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CHARLES CHARLES CHARLES ! ! ! :D

      Usuń
    2. Charles, Charlie :)

      Usuń
  3. Kolej na Wrena ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra to niech teraz będzie Charles, ale później będę za Calebem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak pierwszy Charles, drugi Caleb ,trzeci Wren i czwarty Toby :D :D :D

      Usuń
    2. Tylko nie ma i nie było żadnego Wrena!

      Usuń
    3. Według mnie ocena Wrena jest bez sensu, ponieważ nie pojawia się on od chyba 3/4 sezonu, a w serii jest parę pytań dotyczących tylko i wyłącznie 6. :)

      Usuń
    4. dobrze anonimku nie bulwersuj się tak :D ktoś napisał Wrena jeszcze wyżej więc tak mi się zapomniało że tu chodzi o 6 sezon xD

      Usuń