niedziela, 5 lipca 2015

Oceny postaci #02

Witajcie! Ogromnie się cieszę, że nowa seria przypadła Wam do gustu.
Do 6x06 zostało 10 dni. 
Wybraliście Spencer. Dobrze, że Kłamczuchy są tylko cztery, bo tak to pewnie ocenialibyśmy tylko główne bohaterki. Zapraszam do rozwinięcia!
 1. ZMIANA PO DOLLHOUSE.
Spencer po pobycie w dollhouse zaczęła świrować, powróciła do nałogu, miała kłopoty ze snem, ponieważ Charles rzadko pozwalał jej odpocząć. Oprócz traumy, która po takich przeżyciach jest normalna, Spencer nie zmieniła się, więc pozostanę neutralna.



2. IRYTUJĄCE ZACHOWANIA/RZECZY W SEZONIE SZÓSTYM.
Powrót do nałogu oraz nie słuchanie dobrych rad. Spence chciała po prostu uciszyć głos, ignorując słowa Ezry. Na szczęście dość szybko, jak na osobę uzależnioną, zrezygnowała.

3. POZYTYWNE RZECZY Z SEZONU SZÓSTEGO.
Och, tu nie mogę nic wymyślić. Ciasteczka? Brownieee. (Jako ciekawostkę dodam, że książkowa Spencer kiedyś na imprezę upiekła całą blachę brownie z marihuaną).

4. COŚ, PRZEZ CO JEJ WSPÓŁCZUJĘ.
Szkoda mi Spence, ponieważ nie pamięta tego, co (podobno) zrobiła komuś w dollhouse. Wydaje się, że to tylko zagrywka Charlesa, ale nigdy nie wiadomo. Musi się strasznie czuć ze świadomością, że mogła komuś zrobić krzywdę.

5. WYDARZENIE Z JEJ ŻYCIA, KTÓRE POWODUJE U MNIE RADOŚĆ.
Powrót Deana! Moim zdaniem ta dwójka to zgrany duet i uwielbiam oglądać sceny z ich udziałem. W sumie dzięki ponownym zobaczeniu trenera trzeźwości, Spence zdecydowała zostawić te ciasteczka.

6. RZECZ/RELACJA, KTÓRĄ WEDŁUG MNIE POWINNA POPRAWIĆ. 
Relacja z Toby'm. Nie wiem, czy pozwoliłabym swojemu chłopakowi tak jeździć po mojej przyjaciółce. Chyba dałabym mu jasno do zrozumienia co i jak, lub pogadałbym z nim o tej sytuacji. A tu Toby sobie wyjeżdża, praca, cisza.
7. OUTFITY W 6 SEZONIE.
Generalnie to uwielbiam styl Spence, bo jest jednocześnie elegancki i luźny (wiecie, o co mi chodzi), choć czasami przesadzają z tym. Może nie wzięłabym jej ubrań do mojej szafy, ponieważ na mnie wyglądałyby fatalnie, to śmiało mogę powiedzieć, iż brunetka ma jeden z lepszych stylów w tym serialu.


Dwie sprawy - umówmy się tak, że posty z tej serii będą się pojawiać o 12.00 lub 18.00. I, jak zwykle, wybierzcie postać, którą ocenimy jutro. W komentarzach możecie napisać czy zgadzacie się z moją oceną oraz dopisać własną.

8 komentarzy: