poniedziałek, 28 listopada 2016

Poniedziałkowa zabawa

 Zabawa ,,Co? Komu zrobiłem? I za co?" - PLL.
Pierwsza kolumna to miesiąc Waszych urodzin. Trzecia to dzień urodzin.
Druga kolumna została celowo ukryta aby wybór postaci pozostał wyłącznie przypadkowy. 
W rozwinięciu znajdziecie to, co kryje się w drugiej kolumnie. Wtedy będziecie w stanie ułożyć zdanie, z którego dowiecie się, co i komu zrobiliście z jakiej przyczyny. 
Zachęcam gorąco do zabawy!

P.S. Przed wzięciem udziału w zabawie, skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż brak poczucia humoru może powodować nieznane efekty uboczne!



Teraz intuicyjnie wybierz jedną postać z bajki. 
Nie zastanawiaj się długo i nie podglądaj dalszych wyników!!!
Oszukując sprawiasz radość diabłu. Pamiętaj o tym!
,,Tam, gdzie się człowiek sp...., oszukuje, tam się diabeł cieszy"

 
|
|
|
|
|
|
|
|
(Już prawie. Nie podglądaj, zanim nie wybierzesz postaci)
|
|
|
|
Właściwa tablica wyników
Pod numerkiem postaci bajkowej, kryje się postać PLL. Sprawdź teraz jaka?

***
Co Wam wyszło? Moje zdanie to:
,,Pocałowałam Spencer, ponieważ wiedziała za dużo"
I byłoby to bardzo możliwe, gdyby wiedza Spencer poratowała mnie z kłopotliwej sytuacji. Wtedy pewnie wycałowałbym ją ze szczęścia ;)

Może wyjaśnię, dlaczego wybrałam poszczególne postacie bajkowe dla postaci PLL:
1) Pocahontas - Emily, ponieważ Shay wygląda, jak żywa Pocahontas
2) Kopciuszek - Hanna, ponieważ moda (buty) jej w głowie. Poza tym ma złą przyrodnią siostrę i macochę
3) Ariel - Spencer, ponieważ na balu studniówkowym Spencer ubrała sukienkę z syrenim dołem i miała muszelki we włosach
4) Bob Budowniczy - Toby, ponieważ on ciągle coś buduje. Tak jak swój dom
5) Śpiąca Królewna - Alison, ponieważ blondynka została jakby ułożona do snu, gdy dostała kamieniem w głowę. Poza tym, gdy została porwana przez Charlesa, także została ułożona do snu w Radley. Ponadto, Alison przez długi czas nie występowała w serialu poza retrospekcjami, dlatego też można uznać to za "uśpienie" jej postaci
6) Książę Charming - Ezra, ponieważ dla Arii jest czarującym księciem
7) Królewna Śnieżka - Aria, ponieważ Aria przebrała się w stylizację na Śnieżkę na balu studniówkowym
8) Timon - Caleb, ponieważ taki z niego fircyk, fifa rafa :D
9) Velma - Mona, ponieważ Mona jest geniuszem, tak jak Velma. I początkowo także nosiła okulary
10) Zła Królowa - Jenna, ponieważ panna Marshall stała się niezłą bitch
11) Książę ze Shreka - Noel, ponieważ Noel to taki sam zadufany w sobie piękniś
12) Dexter - Lucas, ponieważ poszłam w nerdowski konwenans

LILY RED

53 komentarze:

  1. Szpiegowałam Emily, ponieważ mnie torturowała !! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak pomyłka! I jednak Flirtowałam z Jenną, bo wiedziała za dużo. Nie noo haha

      Usuń
    2. Aaaa, czyli chciałaś uzyskać od niej informacje! Sprytnie :D
      Poza tym Twój wybór Złej Królowej zaniepokoił mnie xD

      Usuń
  3. Uderzyłam Spencer, bo wiedziała za dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu, czyli znała jakiś Twój sekret? To się nie przyznawaj, że ją uderzyłaś. To karalne :D haha

      Usuń
  4. Pocałowałam Spencer bo użyła mojej szczoteczki do zębów.
    Nie wiedziałam że Spencer śpi u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam zaraz śpi! Może wpadła na obiad i coś jej utknęło między zębami, więc skorzystała z Twojej szczoteczki :D
      Aczkolwiek ja bym za to nikogo nie całowała xD

      Usuń
  5. Umawiałem się z Hanną, nie słuchała mnie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umawiałeś się z Hanną, bo cię nie słuchała? Hm... nie wiem, co psychiatra powiedziałby na to, ale wydaje mi się, że w takim razie lubisz niedostępne i ignorujące cię xDD

      Usuń
  6. Popchnęłam Jennę, ponieważ wkradła się do mojego domu XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze jej tak. Pcha się wszędzie, gdzie nie trzeba xD

      Usuń
  7. Poslubilam Spencer poniewaz uzyla mojej szczoteczki do zebow hahaha ��������������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tym Cię ujęła. Nie ma to ja dzielenie się szczoteczką. To zbliża ludzi :D

      Usuń
  8. Flirtowałem się z Ezrą, bo wysadził mój dom XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Bear :D Kręcą Cię bad boye? xD

      Usuń
    2. To teraz już wiem, że napis "Bad Boy" na mojej bluzie nie dotyczy mnie, a moich przyszłych facetów, lol XD

      Usuń
    3. Wyszło szydło z worka! :D Mogłeś wybrać ładną księżniczkę, a Ty wybrałeś jakiegoś śliczniusiego księciunia. Coś w tym jest, haha :D

      Usuń
  9. Flirtowałam z Calebem, ponieważ mnie kochał (szach-mat Hanna!) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, najlepsze :D Szach-mat też dla Spencer xD

      Usuń
  10. Umawiałam się z Arią, bo mnie torturowała xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Pocałowałam Ezre, ponieważ mnie nie sluchał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za. Jak facet nie słucha to trzeba przeprowadzić stanowczą akcję, żeby zwrócić mu uwagę :P

      Usuń
  12. Poślubiłam Noela bo dosypał mi środka odurzającego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za typ, tak zmuszać do ożenku. Tylko jak tu wydukać "tak" w odpowiednim momencie?

      Usuń
  13. Plotkowałam z Tobym ponieważ mnie zdradzał wtf

    OdpowiedzUsuń
  14. Spałam z Tobym, bo wrobił mnie w morderstwo. Well, czemu nie? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy lubią niegrzecznych chłopców. Pewnie uwiódł cię tym, że pokazał kto tu rządzi i wrobił w morderstwo haha xD

      Usuń
  15. Spałam z Emily bo zapomniała o moich urodzinach
    Tak, dobry powód :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to jakiś powód, jeśli potem rano chciałoby się zagrać na uczuciach ,,zapomniałaś o moich urodzinach i jeszcze spałaś ze mną. Teraz w ramach przeprosin kup mi sukienkę z nowej kolekcji...." :D

      Usuń
  16. Zabiłam Alison, ponieważ zakopała mnie żywcem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to jakiś powód, który tłumaczy tak okrutny czyn :P

      Usuń
  17. Uderzyłam Spencer, ponieważ pogrzebała mnie żywcem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szpiegowałem Monę, ponieważ zapomniała o moich urodzinach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fajne zdanie Ci się ułożyło :D Podoba mi się

      Usuń
  19. Flirtowałam z Noelem, ponieważ mnie torturował. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam aż komuś wypadnie ,,Bo oglądał Konczitę Wurst na DVD" albo ,,bo tańczył Gangnam Style beze mnie" :D

      Usuń
  20. No ciekawe :D
    Uderzyłam Spencer, ponieważ okazało się, że jest moją krewną :P


    blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jesteś kolejną krewną rodziny Drake? Oni mają takie geny, żeby mordować się/bić po rodzinie hahaha. Wyczuwam klimat Cece :D

      Usuń
  21. Zabiłem Noela, bo tańczył Gangnam Style beze mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dźgnęłam Spencer ponieważ torturowała mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja pocałowałam Ezrę bo wiedział za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O krucafuks, Martyna! Ty jesteś też z lutego? Tylko mi nie mów, że z 16 jak ja? :D A nawet jeśli masz urodziny dzień po mnie, to i tak niezły przypadek :D
      Aria też ciągle całowała Ezrę, bo wiedział aż za dużo. No, ale tak to bywa, gdy się śledzi swą ukochaną. Widocznie laski to kręci xD

      Usuń
  24. Popchnęłam Mone bo mnie nie słuchała

    OdpowiedzUsuń
  25. Zabiłam Caleba, bo dosypał mi środka odurzającego xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to fifa rafa. Spencer i Hanna to za mało. Jeszcze dosypuje pigułek innym laskom :D

      Usuń
  26. Szpiegowałam Ezrę ponieważ mnie zdradził... :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Upiłam się z Lucasem, bo wiedział za dużo.

    OdpowiedzUsuń