poniedziałek, 21 listopada 2016

Poniedziałkowe zabawy: test

Cześć! Na dzisiejszą poniedziałkowa zabawa jest wcześniej niż zwykle. Postanowiłam ułożyć dla Was test, w którym dowiecie się Do kogo jesteście podobne z charakteru z pll?


Przed rozpoczęciem testu weźcie coś do pisania, albo otwórzcie notatnik na komputerze.
Po każdej "zaznaczonej" odpowiedzi zapiszcie sobie cyfrę,
która znajduje się przy Twoim wyborze podpunktu.

DO KOGO JESTEŚ NAJBARDZIEJ PODOBNA Z CHARAKTERU?

1. Jesteś zamknięta w pokoju ze swoimi znajomymi przez jakiegoś psychola. Co robisz?

a) szukam jakieś spinki lub czegoś ostrego, aby otworzyć zamek - 0
b) chwytam się przyjaciółki i panikuję, potem działam - 1
c) sprawdzam okno, może da się przez nie wyjść - 2
d) czekam, aż ktoś coś zaproponuje co robić - 3
e) jestem spanikowana, ale robię cokolwiek by się wydostać! - 4

2.  Gdzie najchętniej wybrałabyś się na randkę?

a) do kina/ teatru - 2
b) upiekłabym coś w domu i zaprosiła sympatię do niego - 4
c) do restauracji/ baru/ kawiarni - 3
d) w jakieś romantyczne miejsce, może centrum handlowe - 1
e) do jakiegoś ciekawego miejsca, a potem może hotel/dom ...? - 0

3. Jak masz doła to jak się zachowujesz?

a) jestem otumaniona i leżę w łóżku - 4
b) wybucham płaczem i zwierzam się przyjaciółce - 2
c) muszę się czymś zająć np. pracą, szkolnymi zadaniami itp - 3
d) piję alkohol / zatapiam smutki - 0
e) nic nikomu nie mówię, jakoś to będzie, a potem wybucham np. agresją - 1

4. Chłopak Twojej przyjaciółki zaczyna do Ciebie pisać, co robisz?

a) nie widzę w tym problemu. Jak zaiskrzy to wskoczę mu do łóżka or something ;)  - 0
b) Daję mu znać, że to dziwna sytuacja - 2
c) Rozmawiam, może uda mi się zdobyć od niego jakieś ciekawe informacje - 4
d) Spoko, mogę się nawet z nim zaprzyjaźnić. Przecież to nic złego! - 1
e) Odpisuję i często gadamy.Nawet lepiej się dogaduje z mężczyznami. - 3

5.Co wybierasz?

a) kurczak/ kaczka - 4
b) kawa najlepsza - 0
c) ciasto czekoladowe - 2
d) makaron, ryż z jakimś pysznym sosem - 3
e) sałatka/ frytki/ burger to zależy na co mam akurat ochotę - 1

6. Jakie masz relacje z mamą?

a)co chwilę się z nią kłócę - 4
b) bardzo dobre, jest jak moja najlepsza przyjaciółka - 3
c) czasem jesteśmy jak siostry, a czasem typowo matka-córka - 1
d) mamy podobne zainteresowania, ale często odmienne myśli. Mama jest zbyt opiekuńcza! - 0
e) typowo matka-córka - 2

7. Twoja ulubiona gra

a) sportowa np. koszykówka, taniec, paintball itp - 3
b) zgadnij kto to!, poker lub chińczyk - 1
c) uwielbiam gry na smartphonie typu song pop, movie pop, słowotok - 2
d) jakaś mroczna typu dom strachów czy plansza ouija - 4
e) jakaś umysłowa jak euro biznes, scrabble czy szachy - 0

8. Co najbardziej cenisz u człowieka?

a) troska - 4
b) mądrość - 0
c) uczuciowość - 3
d) prawdomówność - 2
e) szczerość - 1

9.Wygrałaś bardzo wielką sumę pieniędzy. Co z nimi robisz?

a) dzielę się pieniędzmi z rodziną, przyjaciółmi i oddam też coś potrzebującym - 2
b) raczej oddam prawie wszystko innym. Nie potrzebuję kasy, wole na nie zapracować sama. - 3
c) wydaję na siebie. Coś tam może dam rodzinie, przyjaciołom, ale nie wiem - 1
d) inwestuję, może założę własną firmę itp - 0
e) chowam w różne miejsca (banki,skrytki) i wykorzystuje podczas jakiejś "czarnej godziny" - 4

10. Twoje typowe zachowanie wśród znajomych

a) ciągle gadam, czasem nawet głupoty, a czasem poważnie - 1
b) popijam kawę/ lub coś mocniejszego, słucham, pouczam, ogólnie rozmawiam - 0
c) uśmiecham sie od ucha do ucha. Czuję się świetnie! - 3
d) ogólnie normalnie. dostosowuje się do towarzystwa, ale raczej jestem skryta - 2
e) raczej wszyscy się mnie słuchają, a przynajmniej tak bym chciała - 4

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


ROZWIĄZANIE:

Największa ilość danej cyfry jest odpowiedzią na Twój test np. jeśli miałeś najwięcej numeru 0 to jesteś najbardziej podobna do Spencer. Jeśli jednak wyjdzie jakiś remis to jesteś "mieszanką" :D


"0"
SPENCER



"1"
 HANNA




"2"
ARIA


"3"
EMILY



"4"
ALISON



***

Kim jesteście?

xoxo
Stalia

10 komentarzy:

  1. Alison, co mnie zaskoczyło bo sądziłam że Aria :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też wyszła Alison, o zgrozo. Ta którą najmniej lubię :P
    Wow... to może dlatego laski za mną nie przepadają hahaha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to ta odmieniona już Alison! sama też bym zrobiła sobie ten test ale jako, że sama go stworzyłam wyniki byłyby nieco zmienione xd

      Usuń
    2. Alison po przemianie jest cichociemna. Myślę, że ukrywa gdzieś tam diabła :D Zwykle wychodziła mi Emily albo Aria. Czasem Hanna ze względu na moje śmieszki. Raz też Alison..., ale nigdy Spencer! Cieszy mnie to :D
      Fajny test. Nie mogłaś brać udziału, bo podglądałaś hahaha. Ale zrobiłaś test na księżniczkę i jesteś Giselle! Przynajmniej tyle :D

      Usuń
    3. a idź mi z tą Giselle! xD

      Usuń
  3. Hanna/Spencer. Tak myślałam

    Fajny test :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podejrzewałem, że będę Arią, no i nią zostałem XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to teraz nic tylko szukać Ezry w wersji żeńskiej dla ciebie :D

      Usuń