piątek, 18 listopada 2016

SERIALOWE PARY


               Jesteście ciekawi, jak zmienił się wygląd serialowych par, aktorów, którzy wcielają się w postaci?


Jeśli jesteście zainteresowani serialowymi parami, zapraszam do czytania!

Hej,hej!

Przepraszam, że trochę mnie tu nie było (aż trzy dni haha). :/ Niestety nauka i szkoła to ostatnio porażka! Coraz więcej materiału, lekcji, nauki. Mam masę wszystkiego, nawet 14 testów tygodniowo, co jest dla mnie totalnie przerażające! Ale zapewne nie tylko ja tak mam... Tak więc, aby się nad sobą nie użalać, przechodzę do sedna. :D 

Mam dla Was w zanadrzu parę notek, które są w trakcie przygotowań. Na dzisiaj jednak postanowiłam podrzucić Wam coś krótkiego, lekkiego. 
Mianowicie...

SERIALOWE PARY - PORÓWNANIE ICH WYGLĄDU W SEZONIE 1 DO WYGLĄDU W SEZONIE 7! 


Ezria - Aria i Ezra

Sezon 1 




Sezon 7 




Haleb - Hanna i Caleb

Sezon 1 




Sezon 7 




Spoby - Spencer i Toby 

Sezon 1 




Sezon 7 




Emison - Emily  i Alison

Sezon 1 




Sezon 7 





Jeśli chodzi o zdjęcia par, to tyle. Wydaje mi się, że nie muszę opisywać zmian, gdyż dziewczyny wydoroślały, zmieniły się. Jednak minęła kupa czasu. Sami możemy większość dostrzec na pierwszy rzut oka. Nie robiłam porównania Jarii, itp., iż uznałam, że nie są to jakieś istotne, trwałe związki. 

Na koniec, pokażę Wam jeszcze kilka filmików, które możecie obejrzeć. Sama na niektórych wyłam jak bóbr. 

SPOBY 
1
2
3

OGÓŁEM PLL 
4

EZRIA 
5

HALEB
6
7

EMISON
8


Wiadomo, być może nie są to jakieś mega profesjonalne filmiki, ale widać, że ktoś się starał i mi się podobają. Doceniam czyjąś pracę, czyjś wkład. 



Które serialowe pary są Waszymi ulubionymi?
Moimi zdecydowanie Haleb i Spoby, ale Ezrię też lubię. 


Teraz wracam już niestety do nauki. Trzymajcie się!

Do następnej notki, 
MiaXana

6 komentarzy:

  1. Dodasz notkę o nowym zdjęciu dodanym przez marlen ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale przez tą szkołę i naukę jestem nieco zacofana haha. O jakie zdjęcie chodzi? :P

      Usuń
    2. Z finałowej sceny 7b jak dziewczyny siedzą przy stoliku ,jest ich tam tylko 4...

      Usuń
    3. Ja miałam dodać o tym notkę, ale jak wrzuciłam te dwa zdjęcia to wtedy skapnęłam, że siedzą cztery dziewczyny, ale kubków jest 5. Stąd moje domysły, że "jedna dojdzie później" i nie ma co rozkręcać afery, iż jedna z Kłamczuch może umrzeć albo okazać się Uber A, hahaha. Skończyło się tak, że usunęłam notkę.

      Usuń
    4. Rzeczywiście,nie przyjrzałam się,dzoęki :)

      Usuń