poniedziałek, 7 listopada 2016

Nowa redaktorka, ciekawe seriale godne polecenia

Hejka! 
Od dzisiaj jestem nową redaktorką na blogu (póki co, próbną). Będę podpisywała się MiaXana. :P 
Na początek, aby nie przynudzać, ponieważ sama nie za bardzo wiem, jak mogę zacząć, żeby było ciekawie, przedstawię Wam coś może nie do końca związanego z Pretty Little Liars. 
Tak więc, zapewne nie tylko ja oczekuje z niecierpliwością na kwiecień, nowe odcinki PLL.
Ale wiadomo, nic nie poradzę. Mogę tylko czekać. A więc, nie przedłużając. 
Przedstawię Wam 
LISTĘ SERIALÓW, KTÓRE POMOGĄ WAM WYTRWAĆ DO KWIETNIA

1. Eye Candy
Jest to serial stacji MTV. Przedstawia nam główną bohaterkę, Lindy (Victoria Justice aww), która jest uzdolnioną informatyczką, hakerką. Przyjaciółka zakłada jej konto na portalu randkowym. Uważa, że po rozstaniu Lindy z jej byłym chłopakiem- Benem, będzie to dobre rozwiązanie. Tym czasem Lindy trafia na psychopatę, który upatrzył ją sobie jako ideał. 
Więcej nie chcę pisać, aby nie psuć Wam frajdy z oglądania, bo to naprawdę fajny serial, który pokochałam. Niestety ma on tylko 1 sezon i dalszych losów Lindy już prawdopodobnie nie poznamy. 

2. Gossip Girl (Plotkara)


Serial z lektorem, co jest dla niektórych plusem! Poznajemy w nim nastolatków, których życie opisuje tajemnicza Plotkara na swoim blogu. Sami przekonajcie się, jakie losy czekają bohaterów i czy elita Manhattanu dowie się, kim jest Plotkara!

3. Faking it 


Również serial stacji MTV. Opowiada o dwóch najlepszych przyjaciółkach, które postanawiają udawać lesbijki, aby zyskać sławę. Późniejszego obrotu spraw jednak nikt by się nie spodziewał...

4. The Vampire Diaries (Pamiętniki Wampirów) 
Tego serialu chyba nie muszę Wam przedstawiać. Jednakże w razie czego, zrobię to haha :D 
Dwóch wampirów- Damon i Stefan postanawiają wrócić do miasteczka swoich wcześniejszych lat- Mystic Falls. Stefan poznaje Elenę i zakochuje się w niej. Później jednak Damon,który nie jest w dobrych stosunkach ze swoim bratem, również zaczyna coś do niej czuć. Którego z braci wybierze Elena? 
Może trochę tandetnie to przedstawiłam, przyznaję się, aczkolwiek serial jest bardzo ciekawy i nie mogę się od niego oderwać- podobnie jak z PLL! A zdradzę Wam, że od dłuższego czasu nie mogłam się do niego przekonać, bo co prawda lubię "Zmierzch", ale nie chciałam oglądać serialu o wampirach. Jednak przekonałam się do niego niesamowicie. Również parę sezonów jest z lektorem. 


Wszystkie te seriale są naprawdę niesamowite i wciągające. Każdy z nich to jednak inny gatunek, co sprawia je jeszcze ciekawszymi. 

Chciałam napisać o "Ravenswood", ale wydaje mi się, że już kiedyś czytałam na tym blogu o nim. :) 

Jeśli takie serie będą Wam się podobały, co jakiś czas mogę wrzucać seriale, filmy, które obejrzałam i polecam.
Jeśli jednak sami znacie jakieś fajne seriale, macie do mnie jakieś pytania, zapraszam do dyskusji. Możecie śmiało pisać i pytać w komentarzach! 


Mam nadzieję, że zostanę z Wami na dłużej i nie zanudziłam Was tą notką, trochę się stresuję, przyznaję się! Haha. 
Do następnej notki! 
MiaXana

44 komentarze:

  1. oglądałam każdy oprócz eye candy- właśnie przez to,że jest tylko jeden sezon.
    Ja się bardzo przywiązuje do bohaterów i seriali i jak już wiem na początku,że serial jest zakończony w trakcie to odpuszczam sobie :D

    Ja również mogę polecić gotowe na wszystko i pokojówki z beverly hills :D

    Pozdrawiam i witam nową redaktorkę! / koktajl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej. Dziekuje bardzo <3 Pierwszy raz mam styczność z takim blogiem, będąc po tej drugiej stronie. Miło, że ktoś w ogóle odpisał ahahaha

      Usuń
  2. Dobry początek. Bardzo żałuję że eyecandy anulowali po pierwszym sezonie :( był to jeden z tych seriali które zaczęłam oglądać kiedy emitowane były ostatnie odcinki. Pozarlam wszystkie odcinki a potem zdziwienie, koniec. No ale tak to jest. Nie raz większe smęty mają po 15 sezonów, a dobre koncza się po pierwszym, bo na przykład koszt nagrania jest za duży (efkty, sprzęt itd)
    Btw gratuluję, to jeden z najlepszych blogów o serialu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Po skończeniu oglądania Eye Candy, przyznam się, że siedziałam i płakałam. Naprawdę mega fajny serial. A tu ucięli, skończył się niejasno:( Wciąż łudzę się nadzieją na jakąkolwiek informację o tym, jak potoczyły się dalsze losy Lindy :(
      PS shippowałam Lindy z Tommym:(

      Usuń
  3. Ale jak zakończyli Faking It... dziwne pary na koniec. Myślałam, że Felix będzie z Amy. A tu nagle zwrot akcji. Kolejna przyjaciółka na horyzoncie i Felix w odstawkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie skończyłam, oglądam 2 sezon, nie wiem, nie wiem haha

      Usuń
  4. Eye Candy to był naprawdę dobry serial . Bardzo żałowałam że mtv zakończyło emisje na pierwszym sezonie . Chciałabym wam polecić kilka serialów które możecie w tym czasie obejrzeć
    - Belfer : To najnowszy polski kryminał . obecnie jest emitowany na canal+ ale bez problemu znajdziecie ten serial na internecie np na kinomanie
    - Dead of Summer : Kolejny serial wyprodukowane przez freeform .
    - The Secret Life of American Teenager ( Jeżeli ktoś lubi ogladać seriale o nastoletnich ciążach to ten na pewno przypadnie mu do gustu)
    - Rebelde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również polecam serial Belfer- świetna, polska produkcja! Obejrzyjcie pierwszy odcinek, a zapewniam że na jednym się nie skończy/ pozdrawiam
      Zuza

      Usuń
    2. Naprawdę tego końca Eye Candy do tej pory nie mogę przeżyć. Strasznie zżyłam się z bohaterami. A tymczasem :(
      I dziękuję za listę seriali!

      Usuń
  5. Od siebie polecam serial - scream! oraz american horror story!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie scream strasznie mnie kusi, aby zacząć oglądać :P I zacznę, ale na razie jestem wciągnięta w wir TVD, GG i FT haha. A American Horror Story obejrzałam trochę 1 odcnika i w ogóle mi się nie spodobał :( Ale lubię horrory!

      Usuń
    2. Scream jest świetny i dobra wiadomością jest ze będzie 3 sezon :D a co do AHS, trzeba trafić w swój sezon, jeżeli 1 Ci się nie podoba zacznij od 2 lub innego, bo każdy sezon opowiada o czymś innym i nie są one ze sobą połączone. To dosyć specyficzny serial, mnie wciągnął pierwszy sezon ale do końca przekonał mnie drugi :D

      Usuń
    3. Ja zaczęłam pierwszy, a później szósty i jakoś po prostu nie zaciekawił mnie :/ ale dziekuje!

      Usuń
    4. Co do Scream, kiedy ma być 3 sezon? Orientujesz się wcześniejsza Anonimko? ;)

      Usuń
    5. Kochana, na razie nie ma informacji, kiedy będzie 3 sezon. Wiadomo jedynie, że w 2017 roku. Jednakże możemy się cieszyć, ponieważ chodził słuchy, że chcą go w ogóle anulować. No i dostaliśmy niezły odcinek halloweenowy, który trwał tam ze dwie godzinki :)
      Ja czekam na 3 sezon Scream i mam nadzieję, że będzie dobry jak poprzednie <3

      Usuń
    6. też czekam na 3 sezon!I na królową serialu Brooke ;)

      Usuń
    7. Dokładnie, nie wiadomo jeszcze dokładnie kiedy będzie ale najważniejsze, że będzie, bo po zakończeniu drugiego sezonu mam ogromny niedosyt :D jak wyżej Brooke to zdecydowanie królowa i najlepsza postać w serialu :D!

      Usuń
    8. Brooke najlepsza <3
      Uwielbiam ją i Stavo razem. Jeśli mi to zepsują i któreś z nich zabiją to wtedy będę załamana.

      Usuń
    9. Czekam aż uśmiercą Audrey.. :D

      Usuń
  6. Oglądam wszystkie oprócz TVD, ale planuje zacząć ten serial po maturze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, ze planujesz PO maturze a nie PRZED. Ja popełniłam ten błąd że zaczęłam oglądać przed obroną na studiach i tak mnie ten serial ściągnął ze pierwszy sezon w dwa dni przerobiłam :D haha szkoda że do pisania pracy nie miałam takiego przyspieszenia:D btw.dla mnie sezony 1-3 mega ! Później już (jak dla mnie) gorzej Ale i tak fajnie. Pozdrawiam I witam nowa redaktorkę! Jak już ktoś napisał wyżej: to najlepszy blog Pll tak wiec to zobowiązuje :)

      Usuń
  7. Witamy na najlepszym blogu o PLL <3

    Również polecam Scream <3 Do tego dorzuciłabym jeszcze Scream Queens i The Lying Game. Z tym, że ten ostatni anulowali i niektóre wątki również nie są wyjaśnione.

    Plotkarę zaczęłam kiedyś oglądać ale przestałam po paru odcinkach. Właśnie ostatnio już myślałam, żeby wrócić do tego serialu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hej <3 :D
      Dlatego, jak tylko skończę chociażby Faking it, to chyba zacznę. Ale jestem aktualnie od paru dni tak wkręcona w TVD, że kompletnie nie mam czasu na GG, czy też FT. Chociaż Plotkara też jest mega interesująca.
      Co do Scream Queens, gdy skończyłam oglądać PLL, we wrześniu, skusiłam się na SQ, bo był ogólnie polecanym serialem. Jednak po już jednym odcinku nie wciągnął mnie jakoś. Denerwowało mnie to, że jest połączony horror z komedią, a także to, iż już w pierwszym odcinku Ari zginęła:( hah
      The Lying Game, tak samo jak Scream, mam na liście seriali do obejrzenia :P
      A co do Plotkary, gdy obejrzałam pierwszy odcinek też byłam niezbyt przekonana, bo sama byłam przyzwyczajona do czegoś w stylu PLL. Jednak postanowiłam pooglądać. Niesamowicie mi się spodobał. To zdecydowanie jeden z moich ulubionych seriali! Polecam serdecznie

      Usuń
    2. Na jakim etapie jesteś z TVD ? :)
      W takim razie biorę się dziś od początku za Plotkarę :D

      Usuń
    3. TVD jestem w połowie 2 sezonu, bo dopiero zaczęłam oglądać niedawno. Polecam tą Plotkarę, naprawdę. Mimo, że na początku może Cię nie zainteresować haha

      Usuń
    4. Właśnie koleżanka mnie namawia, ale jak zobaczyłam ile to ma sezonów to stwierdziłam, że spokojnie po maturze to obejrze.

      Usuń
  8. A gdzie Scream? Najlepszy <3 wgl będzie trzeci sezon Scream? Orientuje się ktoś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziły słuchy, że chcą go anulować, ale jednak dostanie 3 sezon. Informacje z października mówią, że 3 sezon wystartuje w 2017 roku. Nie ma jeszcze oficjalnej daty :) Ale jak się pojawi to wtedy dam znać, ponieważ jestem wielką fanką i może zauważyliście, że brałam udział przy tłumaczeniu specjalnego odcinka halloweenowego, który trwał 2 godzinki? Tak mi się spodobało, że dołączę do moich znajomych z Dream Teamu, którzy się zajmują Screamem. Do tej pory tłumaczyłam tylko PLL, The Originals i Conviction. Także jeśli nie macie czego oglądać to póki co polecam właśnie nowość Conviction!
      I jeśli macie pytania o te seriale to walcie do mnie śmiało. Że tak powiem "siedzę w temacie" :)

      Usuń
    2. Nie dałam Scream, bo nie oglądałam. Ale zamierzam! Hah
      A tak, jak piszą wyżej, to podobno ma być :P

      Usuń
    3. Scream jest super i będzie 3 sezon, ale będzie mieć mniej odcinków niż poprzednie sezony, więc podejrzewam, że to będzie ostatni

      Usuń
  9. Polecam Scream!
    Opois: Viralowy filmik staje się preludium do serii makabrycznych morderstw w spokojnym miasteczku Lakewood i budzi jego starą przeszłość. W centrum tej historii jest grupa nastolatków którzy stają się celem mordercy, a morderca zdaje się mieć związek z Emmą Duval która staje się jego głównym obiektem obserwacji i „gwiazdą przedstawienia”.
    Stacja: MTV i Netflix
    Źródła: http://ask.fm/teamscream

    OdpowiedzUsuń
  10. Eye Candy było super, dalej nie mogę się otrząsnąć po tym jak anulowali ten serial.
    Gossip Girl to życie, odkryłam ten serial w wakacje i zakończyłam we wrześniu. Uwielbiam go, choć część postaci mnie irytowała, takie niby dobre postaci, a jednak posiadające masę negatywnych cech. A i Blair&Chuck życiem <3
    Faking It też trochę szkoda, fajny luźny serial był, śmieszny, a do tego dobre postaci i miał jednak jakieś przesłanie.
    Oprócz tego polecam ci: jak wyżej Scream, Shadowhunters, Scream Queens, Shadowhunters, Bates Motel, The Flash, Teen Wolf, Friends, HIMYM i TBBT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bates Motel i Scream są na liście moich seriali do obejrzenia, dziękuję!

      Usuń
    2. A co do Gossip Girl i irytujących postaci, to często denerwowała mnie Serena. Aktualnie kończę 5 sezon i czasami miałam ochotę ją zwyczajnie rozszarpać. Jak Blair coś knuła to byłam już przyzwyczajona do tego. Blair i Chuck, a także Serena i Nate to moje goale <3 Dan też często wyprowadzał mnie z równowagi. Jenny to samo! Koniec końców lubię wszystkie główne postaci <3

      Usuń
    3. Tak, Serena zdecydowanie należy do tych irytujących postaci. Lubiłam ją (a raczej znosiłam) chyba tylko w pierwszych sezonach. Za to od początku lubiłam Blair i Jenny (ta druga na początku), ale dochodze do założenia, że po prostu każda z postaci miała zostać przedstawiona w miarę realistycznie, czyli być dobrym, ale nie idealnym. Jak np. matka Sereny, która okazuje się bardziej irytująca od swojej córeczki, nwm w którym sezonie zaczęły się jej cudaczne odpały i, czy już do nich dotarłaś. Ale chyba najbardziej pozytywną postacią tu jest Nate, taki złoty chłopiec. Reszta to próżne snoby, które myślą, że robią dobrze podczas, gdy jest w zupełności na odwrót, a inni do tego jeszcze ich pocieszają i stoją u ich boku. Btw nie zostalo wyjasnione dlaczego brat Sereny chciał popełnić samobójstwo, tak to trochę porzucili.
      Ja jestem chyba na 5 odcinku Bates, zanim zaczniesz ten serial polecam obejrzeć Psychozę na której jest wzorowany serial (o ile jeszcze nie oglądałaś), a Scream to życie, obejrzałam w wakacje, jeden z moich ulubionych seriali.

      Usuń
    4. Dziekuje! Tbh kraszowałam Nate'a haha. Naprawdę on jest jedną z nielicznych pozytywnych postaci,a na dodatek jest uroczyy!

      Usuń
    5. Plus jako jedyny nie wysłał żadnej wiadomości do Plotkary, a to się chwali

      Usuń
    6. No właśnie, to też pokazało, jaki jest uczciwy.

      Usuń
    7. a ja się z Wami nie zgadzam. Nate faktycznie był przystojniakiem, ale był też osobą moim zdaniem bez kszty charakteru. Taki piesek na dupeczki, bo z kim on nie był?Trochę rola drewniana jak np. Matt z Pamiętników wampirów

      Usuń
    8. Rzeczywiście, to jedna z niewielu rzeczy, które mnie w nim denerwowały. Zmienianie dziewczyn, jak rękawiczek. Dziwne trochę tak szybkie "zmienianie uczuć", ale mimo to go lubię :P

      Usuń
    9. Z jednej strony był znany głównie ze swojego wyglądu, ale próbował też poprawić błędy ojca, własne, nie dał się dziadkowi i całej swojej korupcyjnej rodzinie. Zawsze dążył, by pokazywać prawdę. Dlatego to kim się stał na koniec (nie chce ci spojlerować) było całkowicie trafne. On w kółko starał się naprawić błędy innych i swoje. Na początku fakt, był taki nijaki, ale po wszystkich sezonach moim zdaniem to on najbardziej dorósł, a zaraz za nim Chuck (Chuck dojrzały, kto by pomyślał).

      Usuń