wtorek, 8 listopada 2016

Troian Bellisario o anoreksji

Silna, niezależna kobieta- Troian Bellisario, wyjawiła w wywiadzie dawne problemy z anoreksją.


 Zapraszam do rozwinięcia :P 

Bodajże 6 listopada Troian (serialowa Spencer) udzieliła wywiadu, w którym opowiedziała o swoich problemach sprzed kilku lat z anoreksją.

,,Przy anoreksji  większość jest o prezentowaniu na wierzchu „Wszystko w porządku” , kiedy powoli się zabijasz.” – zdradza Troian w wywiadzie.


,,Zniknęły dni, kiedy po prostu byłam szczęśliwym, beztroskim dzieciakiem , który sobie biegał. I nagle poczułam się niezdolna do interakcji z innymi ludźmi i odżywiania się.”

Wywiad był związany z polityką.

Walka z zaburzeniami odżywiania u Troian zaczęła się od interwencji rodziny.  Członkowie rodziny zauważyli to i zaczęli działać. Miała dobrą opiekę lekarzy. Choroba została zdiagnozowana, a Troian walczyła z nią i wygrała. 

Jejku, to naprawdę wzruszające. Ale mimo wszystko Troian jest piękna. 


Tutaj macie link do całego wywiadu. Jeśli chcecie, mogę Wam go przetłumaczyć, aczkolwiek najważniejsze jest przetłumaczone wyżej :P 


Przepraszam, że dzień po dniu nowa notka, ale uznałam, że muszę się tym z Wami podzielić. 
Do następnej notki, 
 xoxo MiaXana

4 komentarze:

  1. PS przetłumaczone są tylko cytaty, pozostałość napisałam sama, bo trochę niejasno to zakończyłam o tym tłumaczeniu haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko, nie stresuj się. Notka z dnia na dzień to tylko plus bo jest co czytać :-)
    Jejku, Troian to silna kobieta

    OdpowiedzUsuń