wtorek, 8 listopada 2016

Zakręcony wtorek: podśmiechujki : aktualizacja

Cześć! Wczoraj miałam taki zakręcony dzień, że zapomniałam o poniedziałkowych zabawach! Ale przychodzę do Was dzisiaj z "podśmiechujkami". Mam nadzieję, że zabawa nie urazi nikogo i będziecie się przy tym nieźle bawić. Każdemu przyda się trochę humoru. 
Zabawa polega na tym, aby wymyśleć hasła, nazwy,aluzje lub synonimy do obrazków.
Do czwartku możecie się bawić, a wieczorem o 20.00 wyróżnię (w aktualizacji posta) osobę, której "odpowiedzi" najbardziej przypadną mi do gustu!

1)

 moja propozycja: rurka Spencer

2)

 moja propozycja: zielonek



3) 


 moja propozycja: Tylor Lee

4)
 moja propozycja: drewniara

 5)
 moja propozycja: brodacz Toby

6)

 moja propozycja: snapiara

7)


moja propozycja: Lucy Pony

aktualizacja:
 
 LILY RED you're the best!


Have fun,
xoxo
Stalia

9 komentarzy:

  1. Hahaha, a jednak :D

    1) Troian - "Dancing Strip Queen"
    2) Ian - "Armani dla ubogich"
    3) Tyler - Pasuje mi Twoja nazwa, ale może "Casanova Lee"
    4) Shay - To jest "Drewniana Kłoda" i tyle w temacie :D
    5) Keegan - "You Shall Not Pass, Jenna"
    6) Ashley - "Snap Kiblozaur". Ona tak często robi sobie snapy, że na pewno ma ze sobą telefon w WC ;>
    7) Lucy - "Słodko-pierdzący kucyk Hale"

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezuuu, You shall not pass, Jenna XDD Wyję tutaj XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedny Toby nawet w starczym wieku musi się kijem bronić przed Jenną, która chce się do niego dobrać. A Toby nie chce znowu być molestowanym ;<

      Usuń
  3. 1. Spencer-polka dance
    2. Zły Mikołaj powstał z grobu
    3. Caleb- karate kid
    4. (Jest taka piosenka, obczajcie teledysk!) Ich und mein Holz
    5. Toby 40 lat później dalej poluje na -A, uber A czy już może Być
    6. big brother Ashley widzi wszystko!!
    7. my little lucy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich und mein Holz <- raz zobaczone, nie da się odzobaczyć :D
      Patrzę, a tam koleś nosi majty z kłody i wygina się na macie przy kłodzie.
      Jak dla Shay to dla mnie wygrane określenie. Padłam, jak zobaczyłam teledysk. Idealna piosenka dla niej.
      https://www.youtube.com/watch?v=wjXUBG15eZ8

      I z Tobym też dobre jaja. Haha, nadal poluje pewnie już na "XYZ" :D

      Usuń
  4. 1) Rurzasta grubaska
    2) Zieloniasty Mikołajek
    3) Tyler Chan De Japan
    4) Zdrewniała drzeworzyna
    5) Toby z krainy Hobbitów
    6) Snapomaniaczka z WC
    7) Różowy kucyczek

    xDDD

    Adominowa97 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może się czepiam ale w ostatnim poście piszecie o anoreksji Troian a później doklejacie jej głowe do jakiegoś spaślaka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słuszna uwaga. post o anoreksji napisała nasza nowa próbna redaktorka, a ten post ja. Proszę nie brać tych zdjęć tak pretensjonalnie, to tylko zdjęcie

      Usuń
    2. Zdecydowanie się czepiasz. Post o anoreksji dodała nowa redaktorka, a Stalia też już miała swoją zabawę przygotowaną. To zwykły przypadek, że nałożyło się to na jeden i ten sam dzień. Któż to mógł przewidzieć, że Troian miała problemy z anoreksją? Ironia byłaby, gdyby jej głowa została doklejona do kościotrupa.
      Chcę powiedzieć, że nie na wszystko ma się wpływ.

      Usuń