czwartek, 10 listopada 2016

Wywiad z Sarą Shepard odnośnie serialu Pretty Little Liars

Sara Shepard w rozmowie z Entertainment Weekly opowiada o tym, jakiego zakończenia oczekuje, jakie chciałaby ujrzeć pary i o wiele więcej.



Zapraszam do rozwinięcia jeśli chcecie dowiedzieć się więcej.




Hej, hej
8 listopada mogliśmy przeczytać o wywiadzie, który EW przeprowadziło z Sarą Shepard, która odwiedziła plan.
Wczoraj zaczęłam tłumaczyć Wam ten wywiad, a dzisiaj już mogę go opublikować, tak więc, zapraszam do czytania. :D


Entertainment Weekly: Dopiero co byłaś na planie, gdzie kręcono ostatni odcinek PLL. Jakie to było doświadczenie?

Sara Shepard: Powracałam na plan wiele razy, zarówno kiedy nagrywane były sceny i kiedy zwyczajnie odwiedzałam plan. Ostatnia wizyta na planie była wyjątkowa, ponieważ prawie cała obsada tam była, ponieważ był to ich ostatni dzień nagrywania. Miałam okazję spotkać aktorów, których wcześniej nie miałam szansy poznać- jak na przykład Janel Parrish i Sasha Pieterse. Wszyscy, jak zwykle, byli tacy gościnni i słodcy (wszystkie aktorki przytuliły mojego 5-letniego synka, co było piękne!), ale również byli strasznie smutni. Mieliśmy tort i szampana na zakończenie serii, lecz to było takie wzruszające! Naprawdę czułam się, jakby oni wszyscy byli rodziną. Bezwarunkowo.


EW: Wiem, że odcinki będą dopiero na wiosnę, jednak możesz zdradzić nam jakieś wskazówki?

S: Lubię przeżywać odcinki jak zwykły fan, dlatego też poprosiłam, by nie zdradzano mi, co się wydarzy. Jednak zorientowałam się, dzięki wielu ludziom na planie, że finał będzie niezwykle intensywny. Fani nie będą rozczarowani, kiedy zobaczą, jak wygląda zakończenie serialu.


EW: Co chciałabyś, aby się wydarzyło?

S: Mam wielką nadzieję na zejście się niektórych par: Spoby, Haleb i Ezria. Jestem także ogromną fanką Emison, więc chciałabym to również zobaczyć. Jeśli chodzi o A.D., myślę, że wcześniejsze A- Cece/Charlotte- odsunęło się tak umiejętnie (nawet się nie spodziewałam, że to nadchodzi!), że mam nadzieję, że ujawnienie jego tożsamości będzie soczyste i szokujące. Znając zespół piszący show [PLL]- to pewne, że tak się stanie!


EW: Jak to  było oglądać serial, w którym nie wszystko było zgodne z książką?

S: To tak, jakby książki i serial istniały w tym samym wszechświecie, ale byłyby to po prostu równoległe światy. Bardzo dobrze wzajemnie się uzupełniają- można czytać książki, aby uzyskać dodatkowe historie o Hannie, Emily, Spencer oraz Arii, lub odwrotnie. Kocham ten serial i patrzenie, jak Rosewood ożywa. I to było niesamowite- zobaczyć jak fani przyjęli postaci. Nie wiem, ilu obsługuje Twittera/Instagrama, ale znalazłam dużo kont z nazwą „DiLaurentis” lub „Pretty Little” coś.

 EW: Jako autorka książek, w jaki sposób byłaś zaangażowana w serial?

S: Seria książek zakończyła się dopiero około roku temu. Więc w ciągu ostatnich siedmiu lat byłam zajęta nimi, kilkoma innymi książkami, a także innymi projektami, więc musiałam zostawić to w dobrych i zdolnych rękach i pozwolić robić swoje. Wiem, że większość załogi przeczytała wszystkie książki- a to dużo książek!


EW: Jakieś ulubione postaci, momenty lub odcinki?

S: Kocham „Dollhouse”. Było tak cudownie przerażające. Również bardzo podobał mi się czarno biały odcinek, a także wszystkie bale(studniówki) i Halloween. Niesamowite. Jeśli chodzi o bohaterów, trudno wybrać. Uwielbiam wszystkie główne bohaterki- włączając Alison. I Monę, ona jest boska!





Dalej Sara wypowiedziała się na temat swojej nowej książki.
Tutaj macie link do oryginału:

Co sądzicie o wywiadzie?

Na następną notkę mam dla Was coś zupełnie nowego i wydaje mi się, że interesującego, także możecie jej wyczekiwać! :P

Do następnej,
MiaXana

2 komentarze:

  1. Fajnie,że Sara nie chciała poznać zakończenia. Książki od serialu bardzo się różnią więc na jej miejscu też bym była ciekawa jak inna osoba poprowadziła tą historie :D
    Ale nie wiedziałam,że większość obsady przeczytała wszystkie części serii :O
    Ja przeczytałam i zakonczenie mi się podobało :D Ale zdecydowanie za dużo części

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to fajnie. Ja też zamierzam przeczytać wszystkie, ale jakoś nie wiem, czemu wolę na razie nie dokańczać, a zaczekać na koniec serialu.:P

      Usuń