niedziela, 13 listopada 2016

Fani zaniepokojeni statusami Lucy

Witam!
Parę godzin temu, Lucy opublikowała dwa interesujące tweety (drugiego już nie widzę, więc prawdopodobnie został usunięty). Fani natychmiast zaniepokoili się słowami Lucy podejrzewając, że mogło dojść do zerwania z jej chłopakiem - Anthonym Kalabrettą.
Tweety były cytatami z dwóch smutnych piosenek dotyczących oszukania przez mężczyznę, żalu, zawodu. Słowa do jednej z piosenek napisała Taylor Swift, która jest ekspertką w nieudanych związkach.
Pośród fanów Lucy znaleźli się też tacy, którzy poczuli się "urażeni", ponieważ martwią się o aktorkę, gdy wrzuca takie tweety, ale nie mówi wprost, czy doszło do zerwania, czy cytuje piosenki, które jej się podobają.


Wczoraj na wspólnym panelu Lucy i Holly na konwencie Supanova w Australii, według fanów to Holly udzielała się o wiele więcej, niż Lucy..., która wyglądała na przemęczoną. 


1. Ale to tylko tęsknota i pragnienie byś był lepszym mężczyzną.



2. Czasami życie wyślizguje się tylnymi drzwiami.

Spójrzcie na ślad na jej dłoni... to rozmazany makijaż?
Miejmy nadzieję, że jeśli coś faktycznie się stało, Lucy odnajdzie w sobie siłę i wszystko się dobrze ułoży. 
Lucy wydaje się być naprawdę sympatyczną, ciepłą i kochaną osobą. Czy coś się dzieje, czy nie... i tak prześlijmy jej pozytywną energię ;)


Fragment piosenki
(Słowa napisała Taylor Swift)
Wiem, że prawdopodobnie lepiej jest mi samej
Niż kochać mężczyznę, który nie wiedział co ma
Gdy to miał
I widzę trwałą szkodę jaką mi wyrządziłeś 
Nigdy więcej, chciałabym zapomnieć te magiczne chwile
Żeby nie było czwartej nad ranem, stania przed lustrem
Przekonywania siebie, że musiałam to zrobić
Wiem, że najodważniejszą rzeczą jaką kiedykolwiek zrobiłam było odejście

Czasami w środku nocy, mogę cię ponownie poczuć
Ale to tylko tęsknota i pragnienie byś był lepszym mężczyzną
Wiem dlaczego to musiało się skończyć
Tak jak znam na wylot swoją dłoń
To tylko tęsknota i pragnienie byś był lepszym mężczyzną
Lepszym mężczyzną


Fragment piosenki
To nie jest to o co prosiłam
Czasami życie wymyka się tylnymi drzwiami
Jest wyryte w osobie
I sprawia, że wierzysz, że to prawda
A teraz mam ciebie
Nie jesteś tym, o kogo prosiłam
Gdybym była szczera, wiem, że oddałabym to wszystko
Za szansę by zacząć od nowa
I przepisać zakończenie albo dwa
Dla dziewczyny, którą znałam

Która byłaby wystarczająco nieostrożna
Która zostałaby zraniona ale
Nauczyła się jak być silniejszą, kiedy się potłucze
Lub jest wykorzystywana przez mężczyznę, który nie potrafi kochać
A potem utknęłaby i była wystraszona
Życia które jest w niej
stającego się silniejsze z dnia na dzień
Aż wreszcie jej przypomni
Aby trochę powalczyć
Aby przywrócić ogień w jej oczach
Który zniknął, a kiedyś był mój

***

LILY RED

5 komentarzy:

  1. Szkoda Lucy. Ale ten jej facet z wyglądu to taki typ typowy podrywacz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, jak z charakteru... tak, czy siak wkrótce wyjdzie na jaw, co się stało ;)

      Usuń
  2. Nie przepadałam za tym Antonim ...
    Szkoda Lucy ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. A to jakieś sprawdzone info? Bo właśnie zauważyłam, że Lucy już usunęła oba tweety.

      Usuń