wtorek, 15 listopada 2016

Ashley i Lucy nominowane do PCA 2017

Moi Drodzy!
Od dnia dzisiejszego ruszyło głosowanie do nagród People's Choice Awards 2017.
Tylko Ashley Benson i Lucy Hale udało się zakwalifikować do kategorii "Ulubiona aktorka telewizyjna". 
Także sam serial Pretty Little Liars powalczy w kategorii ,,Ulubiony dramat telewizyjny".

Gala wręczenia nagród odbędzie się 18 stycznia 2017 roku. Emisja na kanale CBS. 




***
Czy satysfakcjonuje Was taki dobór aktorek?
Osobiście spodziewałam się, że Shay odpadnie w przedbiegach, ale myślałam, że dadzą szansę Troian.
Nie wiem, w jakim serialu występuje Hillary, a Keri nawet nie kojarzę z żadnej roli. 
Jest jednak jak jest. Wolicie Lucy, czy Ashley?

Zachęcam także do odwiedzania naszej strony fb. Ostatnio staramy się i tam aktualizować info.
LILY RED

8 komentarzy:

  1. Akurat moje ulubione kłamczuchy! Ashley czy Lucy? Ashley czy Lucy? Bardzo trudny wybór :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem! Dwie moje ulubione kłamczuchy, ale chyba jednak odrobinę bardziej wolę Lucy.

      Usuń
  2. A co do serialu, to zagłosowałem na Pretty Little Liars, ale coś mi się wydaje, że najlepszym serialem będzie Mr.Robot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz mieć rację z Mr. Robot. Chyba, że zlitują się, bo to koniec PLL i dadzą im nagrodę tak na pożegnanie :)
      Będziesz musiał podjąć tę trudną decyzję... albo zagłosować raz na Lucy, a potem na Ashley :D Ciekawe, czy ta Vera ich nie prześcignie.

      Usuń
  3. Moim zdaniem wygra PLL lub Bates Motel :)
    A ja właśnie myślałam, że znowu dadzą Shay tak jak rok temu ;/ Na szczęście jej nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, kurde blaszka. Jakby dali Shay to ja nie wiem, co to by było :D
      Tylko myślałam, że dadzą też Troian. W sumie chodzi tu o popularność głównie, a tej Keri nawet nie znam, Verę ledwie kojarzę, a Hillary nawet nie wiedziałam, że wróciła do robienia kariery. Trochę szok ;o
      A Bates Motel to dobry serial? Jakoś nie mogę się do tego zabrać ;<

      Usuń
    2. jak to nie wiedziałaś o Hilary? Ona przeciez gra w Younger <33

      Usuń
    3. Nie oglądam tego serialu, bo tak właściwie to nawet nie kojarzę go ;o

      Usuń