wtorek, 1 listopada 2016

Filmiki - tatuaże/kostiumy halloweenowe

Witam!

Przetłumaczyłam dla Was trzy filmiki z naszymi gwiazdami:
1) Ashley, Shay i Sasha opowiadają o tatuażach na zakończenie serialu
2) Dwa filmiki, w których aktorzy opowiadają o swoim ulubionym kostiumie halloweenowym

Zapraszam i gorąco zachęcam do rozwinięcia treści notki.

P.S. Dajcie znać, czy wolicie takie krótkie filmiki z wgranymi napisami, czy tłumaczenie rozpisywać na blogu w formie tekstowej?


Ian najlepszy, haha! Tak to się kończy, gdy bejsbol idzie w ruch ;)


A tu z kolei, Keegan wygrał :D


STROJE, O KTÓRYCH MÓWIŁY ASHLEY I LUCY:



Dzisiaj jestem płodna w twórczość na rzecz PLL :D
Dziewczyny wyszły tak świetnie na imprezie z okazji zakończenia serialu, że trzeba było to wykorzystać. 
No... może poza Sashą. Dla niej musiałam użyć innego zdjęcia ;p
LILY RED

6 komentarzy:

  1. według mnie lepsze już wgrane napisy :) dziękuje, że dla nas tłumaczysz i wkładzasz w to tyle pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, bo mam jeszcze jeden filmik do przetłumaczenia i zastanawiałam się, czy robić napki, czy rzucić tekstem w bloga :D
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. Tak, dużo lepiej się ogląda z napisami. Dziękuję :-)

    A aktorzy zabawni, Ashley nie poznałam w tym stroju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, bo właśnie formatuję plik i będę robić napki do płaczliwego filmiku Shay :)
      Ja to w ogóle nie znam tych ludzi spoza PLL :D

      Usuń
    2. Oo super, właśnie miałam pytać czy mogłabyś przetłumaczyć ten filmik. Można wiedzieć kiedy go opublikujesz :)

      Usuń
    3. Teraz dopiero wgrałam napisy i będę wrzucać na yt.
      Niby filmik 9 minut niecałe, ale zajmuje sporo czasu zanim ręcznie przetłumaczysz tekścior i wklepiesz ręcznie napisy w programie Subtitle Edit. Jeszcze samemu trzeba robić synchro. No ale zaraz dodam notkę, jak wszystko zacnie poszło. Trzymaj kciuki! :D

      Usuń