środa, 22 lipca 2015

Cześć!

Cześć!
        Zostałam wybrana na redaktorkę tego bloga. Bardzo się cieszę z tego powodu. Mam nadzieję, że uda mi się Was zaciekawić, a także, że mnie polubicie. To mój pierwszy blog tego typu, więc czekam na Wasze sugestie, opinie lub krytykę.
        Teraz powinnam opowiedzieć coś u sobie, prawda? Mam na imię Klaudia. Mam 15 lat. Kocham siatkówkę i skoki. Piszę opowiadania. Swoją przygodę z PLL rozpoczęłam dwa lata temu. Moim ulubionymi postaciami są Spencer i Hanna.
        Macie jakieś propozycje dotyczące postów na blogu? Piszcie o nich w komentarzach.

Całuski,
Anahi

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Teraz to chyba nie ma nikogo :/ Kiedyś uwielbiałam Spoby, ale ostatnio między nimi nie dzieję się zupełnie nic. Ostatnio bardzo polubiłam Lorenzo i Ali, więc... Powiedzmy, że teraz oni są moją ulubioną parą :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Już cie lubie haha :D Byłam fanką RBD i rebelde a Anahi była moją ulubienicą :D
    Witamy na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiałam RBD :D Ale bardziej od Anahi lubiłam Dulce Marie ;)

      Usuń
    2. Cześć! Kiedyś szalałam za tym filmem, a nazwa została. XD Mam dla Was wiadomość dziewczyny: możliwe, że Anahi zrobi koncert w Polsce. :)

      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Oo, nie sądziłam, że ktoś na tym blogu to lubi. Ja lubie Anahi i Maite. <3

      Usuń
    4. Och... Kiedyś będzie trzeba założyć blog o RBD :)

      Usuń
  3. może w końcu ty się weźmiesz do pracy, bo co chwilę kogoś przyjmują a nic sie nie dzieje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie marudź już ;) staramy się jak możemy. Dwie redaktorki odeszły i dwie zostały przyjęte. Jest dobrze :D

      Usuń