sobota, 4 lipca 2015

Oceny postaci #01

Hej, zaczynamy nową serię! Mam nadzieję, że Wam się spodoba (po przeczytaniu prosiłabym o komentarz, wtedy będę wiedziała, czy jest sens to ciągnąć :)).
W każdym poście będę Wam przypominać, ile dni zostało do 6x06.
Do nowego odcinka PLL zostało 11 dni.
Pierwsza postać, jaką wybraliście do ocenienia, to Alison. Chętnych zapraszam do rozwinięcia!
1. ZMIANA.
Alison strasznie się zmieniła. Złagodniała, zaczęła współczuć, zauważać potrzeby innych i być... miła. W końcu zrozumiała, że przyjaciółki to wszystko co ma, gdyż większa część Rosewood dalej ma ją za dawną Ali.
Zmianę Alison oceniam na plus.
2. IRYTUJĄCE ZACHOWANIA/RZECZY W SEZONIE SZÓSTYM.
Ha, póki co chyba nic mi w niej nie przeszkadza. Może trochę irytowało mnie to, że na początku tak łatwo odpuściła swojemu tacie, ale szybko się zreflektowała. 

3. POZYTYWNE RZECZY Z SEZONU SZÓSTEGO.
Alison zaczęła bronić swojego brata i pojawiła się między nimi głębsza więź, co mnie cieszy.
4.  COŚ, PRZEZ CO JEJ WSPÓŁCZUJĘ.
Oczywiście dowiedzenie się o Charlesie oraz durne zachowanie jej ojca. Kenneth zaczyna traktować Alison jak niechciane dziecko, które jest winne całemu złu na świecie.
5. WYDARZENIE Z JEJ ŻYCIA, KTÓRE POWODUJE U MNIE RADOŚĆ.
Relacja z Lorenzo! To świetne, że coś zaczyna układać się w życiu Ali, a nowy wybranek z pewnością zapewni jej bezpieczeństwo. 
 6. RZECZ/RELACJA, KTÓRĄ WEDŁUG MNIE POWINNA POPRAWIĆ.
Tu nie mam pomysłów, ale liczę na to, że Wy na coś wpadniecie.

Jeśli chcecie, pod spodem wypiszcie swoje oceny! Możecie również napisać, czy chcecie, bym dalej oceniała postacie, a jeśli tak, to jakie pytania dodać i kogo bierzemy pod lupę w następnej notce?

10 komentarzy:

  1. Kolejna może być Spencer :) albo Mona ewentualnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alison się strasznie zmieniła. Chciałabym żebyś tą serię ciągnęła dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobało zachowanie Ali 6x01 jak współpracowała z Ezrą i Calebem :D
    ogólnie zmiana Ali na plus :)
    Bardzo też kibicuje Alison i Lorenzo oni tak do siebie pasują!

    Świetna seria bo przynajmniej jest coś nowego na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super seria :) może następna któraś z Kłamczuch? A możesz dodać np. pytanie o wygląd w 6 sezonu (ubranie, fryzura). :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.. to z wyglądem dobry pomysł

      Usuń
    2. Też jestem za :) Niestety Alison nie jest w tym sezonie dobrze ubierana

      Usuń
    3. To może nawet dobrze, że u niej nie musiałam tego opisywać:-)

      Usuń
  5. Może następna Spencer ?
    Mam nadzieje, że będziesz dalej pisać tą serie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też podoba się początek tej serii i mam nadzieję, że bedzie prowadzona. Ja proponuje Mone na kolejny post.
    Co do Ali, to najbardziej cieszę się z jej relacji z Lorenco, w końcu dziewczyna zasługuje na szczęscie. Mam nadzieję, że żadne A tego nie zniszczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że Ali powinna ocieplić relację z Moną. Byłaby to piękna przyjaźń 😍

    OdpowiedzUsuń