piątek, 10 lipca 2015

Oceny postaci #06

Dzień dobry!
Do nowego odcinka PLL zostało 5 dni. 
Przepraszam, że wczoraj nie pojawił się ode mnie żaden post, a miałam zaplanowane dwa, niestety, byłam długo poza domem, a później wróciłam zmęczona.
Fajnie, że wybraliście Charlesa! (Wasze komentarze kojarzą mi się z takimi małymi wojnami i mimowolnie się uśmiecham, jak ktoś wybiera Jasona, a ktoś inny odpisuje „Charles!!!”). Zaznaczam, że oceniam Charlesa jako -A, nie brata Alison (choć może jedno drugiego nie wyklucza). Zapraszam do rozwinięcia!
 1. ZMIANA.
Charles ostatnio odpuścił kłamczuchom. Czyżby dostatecznie satysfakcjonował go ich stan? Wydaje się, że siedzi w ukryciu i śmieje się pod nosem ze wszystkiego. Chyba to nie zmiana, ale raczej chwilowe odpuszczenie jak przy na przykład 4x24 i 5x01. Pozostanę neutralna.

2. IRYTUJĄCE ZACHOWANIA/RZECZY W SEZONIE SZÓSTYM. 
Dollhouse? Facet nie ma na co wydawać kasy? No dajcie spokój! Facet musi być mega bogaty, co mnie trochę irytuje. Może niech sobie kupi simsy?

3. POZYTYWNE RZECZY Z SEZONU SZÓSTEGO.
Niekoniecznie dla niego - ucieczka kłamczuch. Sajonara, bitches!

4. COŚ, PRZEZ CO MU WSPÓŁCZUJĘ.
Czy Charlesowi da się współczuć? Wątpię. W ogóle mnie śmieszy twierdzenie Marlene, że pod koniec będziemy mu współczuć - jeśli tak będzie, to wymyślicie mi jakieś wyzwanie (o ile tu zostanę).

5. WYDARZENIE Z JEGO ŻYCIA, KTÓRE POWODUJE U MNIE RADOŚĆ.
Może to dziwnie zabrzmi, ale strasznie mi się podobała piłeczka z końcówki ostatniego odcinka, więc w jakiś sposób się cieszę, iż Charles ma taki „talent”, który cieszy oko.

6. RZECZ/RELACJA, KTÓRĄ WEDŁUG MNIE POWINIEN POPRAWIĆ. Chłopie, popraw relację ze światem. Ewidentnie jest coś nie tak.
7. OUTFITY W 6 SEZONIE.
Ochhh, ale masz świetne czarne bluzy! A garniturek z 6x01? Chłopak z klasą!

Fajnie oceniać ten czarny charakter. Możecie dopisać własne oceny, bo ciekawi mnie, co sądzicie o A. I nie zapomnijcie wybrać nowej postaci na jutro! Teraz śmiało możecie wybrać jakąś dziewczynę, ale jeśli wolicie chłopaka… Droga wolna. Może w końcu wygra Jason, skoro rywale tacy jak Ezra i Charles zeszli z pola?

Taki "pi es" - chcecie, bym Wam wstawiła nowe spoilery odnośnie A czy już się dość naczytaliście? 

7 komentarzy: