wtorek, 7 lipca 2015

Oceny postaci #04

Witajcie!
Do nowego odcinka PLL zostało 8 dni. 
Ach, coś czuję, że dopiero jutro poczuję brak tego odcinka. Trudno, przynajmniej możemy dalej rozwijać naszą serię! Hanna wygrała jednym głosem, tak więc zapraszam do oceny kolejnej Kłamczuchy!



1. ZMIANA PO DOLLHOUSE.
Hanna zawsze patrzyła na bliskich, robiła coś dla nich - mama, Caleb, dziewczyny. W szóstym sezonie w końcu postawiła na siebie! Ogromnie mnie to cieszy, Hanna wie, czego chce. W dodatku zachwyciła mnie jej postawa w stosunku do śmierci Charlesa. Zmianę oceniam na wielki plus! 
 
2. IRYTUJĄCE ZACHOWANIA/RZECZY W SEZONIE SZÓSTYM.
Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to unikanie kłamczuch, gdy wyszły z dollhouse. Po części to rozumiem, ale Hanna sama teraz widzi, że nie warto było tego robić.

3. POZYTYWNE RZECZY Z SEZONU SZÓSTEGO.
Muszę się powtórzyć, ale to, że Hanna bardziej dba o siebie. Podczas gdy reszta dziewczyn przeżywała dollhouse, ta od razu przeszła do zmian.

4. COŚ, PRZEZ CO JEJ WSPÓŁCZUJĘ.
„Zerwanie” z Calebem. Wiem, że zrobiła to dla siebie, a Rivers i tak mnie irytował, ale żal mi było tego rozbitego chłopaka, który tylko starał się pomóc. W dodatku dla Hanny też to było trudne.

5. WYDARZENIE Z JEJ ŻYCIA, KTÓRE POWODUJE U MNIE RADOŚĆ.
Chęć powrócenia do dawnej relacji z dziewczynami mnie zaskoczyła! No wiecie, to Hanna wzdrygała się na ich widok, a tu takie coś. Dobrze, że zrobiła wszystko w kierunku powrotu do siebie

6. RZECZ/RELACJA, KTÓRĄ WEDŁUG MNIE POWINNA POPRAWIĆ.
Tutaj także się powtórzę, jak w ocenie panny Vanderwaal - relacja z Moną. Zawsze uwielbiałam je razem, więc dla mnie jest to przyjaźń, o którą warto walczyć, a nie wyciągać z lodówki, gdy jest potrzebna.

7. OUTFITY W 6 SEZONIE. 
Hanna to kolejna osoba, której uwielbiam styl, ale jej ciuchy wyglądałyby na mnie okropnie. Szczególnie zapadła mi w pamięć sukienka z 6x02 (?), bo jest świetna, a niebieski to mój ulubiony kolor.

To może teraz wybierzecie jakiegoś chłopaka? Pamiętajcie, że na dole możecie pisać swoje komentarze odnośnie mojej oceny. I mam pytanie - ktoś zaproponował, bym zrobiła jeden luźniejszy post, czyli śmieszne obrazki z pretty little liars, co akurat dla mnie nie jest problemem (robię sobie spamowe niedziele z koleżanką, więc obrazków mam pełno), ale czy Wy chcielibyście taki mini spamik? Dajcie znać, jeśli wolelibyście coś innego!

27 komentarzy:

  1. A może teraz Jason? <3

    Bardzo dobry pomysł z takim malym spamikiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Caleb lub Jason

    OdpowiedzUsuń
  3. A może Charles? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też jestem za Ezrą albo Jasonem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. przetłumaczycie opisy do 6x06, 6x07, 6x08 ? oto link https://twitter.com/PLLbigA/status/618479509856083969/photo/1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy! zajmiemy się tym jak najbardziej. Dzięki za link

      Usuń
  7. Stillsy do 6x06 i 6x07 - https://www.dropbox.com/sh/9ixf48j2t6s5hzs/AABKs5EuR_a6b7ZIOp_BwIdga?dl=0 , https://www.dropbox.com/sh/7cxqxnw1z518ykg/AACGpEznPS7l3UJiPe89K_4Fa?dl=0

    OdpowiedzUsuń
  8. EZRA <3 <3 <3 !!!

    OdpowiedzUsuń