czwartek, 30 lipca 2015

Maraton pll przed finałem.

Witajcie!

11 sierpnia nadejdzie w końcu oczekiwany finał letniej części sezonu 6!
Zawsze z okazji finału stacja puszczała maraton odcinków-złożony z poprzednich odcinków danego sezonu.
Jednak tym razem nastąpiła pewna zmiana!


Więcej w rozwinięciu :)




Zdziwieni? Ja bardzo!
Stacja wyemituje 1x01, 1x11, 2x13, 3x21, 4x19, 5x05, 5x25 6x10.
Czy te odcinki mają jakieś większe znaczenie?
Marlene dała nam listę epizodów "pod lupą" - 3x01, 3x24, 4x24, 5x12, 5x13, 5x25, 6x01.
Jednak nie zgrywają się one z planem emisji :)
Nie wiem jak wy ale zamierzam zabrać się do powtórki tych odcinków i dokładnej analizie.

Co sądzicie o tej kolejności? Ma znaczenie czy Marlene znów daje nam pranie mózgu przed finałem?


Xx, Patrycja

8 komentarzy:

  1. Będziesz robić notki z przypomnieniem, co się wtedy działo wartego uwagi?
    Pewnie kolejność niema znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię jedną notkę na temat tych odcinków :)

      Usuń
  2. Czyli, że które trzeba obejrzeć te co puszczą czy te od Marlene????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zalezy tylko od Ciebie :) Ja mogę napisac notki na temat tych z maratonu jak i od Marlene bo je już oglądałam i mam spisaną całą analize :)

      Usuń
  3. W odcinku 2x13,a dokładnie w 9 minucie, kiedy Aria przyszła do gabinetu swojego ojca w Hollis, natknęła się na typa. Dopiero teraz zauważyłam, że to Ezra tam stał z jakimś kolesiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy ktoś w 2x13 zauważył jak Jenna wita/ poznaje się z Moną? Jenna przebrana jest za Lady Gage w czerwonym stroju i z czerwonym kapturem na głowie,a Mona cała na czarno za kobiete kot...to tak dosłowne, a jednak zauważyłam to dopiero teraz red coat i A...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam wlasnie ten odcinek i jestem w trakcie pisania notki :) Mnie jednak bardziej zastanawia Mona....na codzien luzerka a teraz wbiła się w skórzane wdzianko i jeszcze z takim makijażem? Na codzien miała z tym problem a nagle taka wystrojona :/

      Usuń