środa, 1 lipca 2015

Wrażenia z 6x05

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z wrażeniami z ostatniego wyemitowanego odcinka. 
Podzielę się z Wami moja opinią na temat tego co sądzę o odcinku,
 opiszę najważniejsze informacje i najlepsze/najgorsze sceny itp. 
Zapraszam do rozwinięcia :)

No to zaczynamy!


NAJLEPSZA SCENA:
moment, w którym Spencer i Hanna znajdują się w piwnicy i widzą "coś" w wannie.
 Bardzo się z tej sceny uśmiałam!



SŁOWO KLUCZOWE:

zdjęcie




NAJNUDNIEJSZY WĄTEK:
Arii i Clarka



 NAJLEPSZA SCENA PARY:

pocałunek Alison i Lorenzo


Muszę Wam powiedzieć, że co raz bardziej przekonuje się do niego. 
Zaczynam się jarać tym "związkiem"!

NAJBARDZIEJ PRZERAŻAJĄCA SCENA:


 Gdy w pierwszych momentach odcinka zobaczyłam takie sceny to się przeraziłam. Dziewczynka rodem z "The Ring" lub gorzej w opuszczonej piwnicy wyglądała przerażająco. Jednak gdy zaczęła "tańczyć" zrobiło się dziwnie. No cóż.. sen lub odjazd Spencer był tak czy siak mega!!

NAJBARDZIEJ IRYTUJĄCA POSTAĆ




NAJŚMIESZNIEJSZA SCENA:
oprócz sceny Hanny i Spencer  w piwnicy na to miano zasługuje moment, w którym Leslie siedzi w aucie i jest zdenerwowana, że wydało się o jej pobycie w Radley. Was też to rozbawiło? ;)

PYTANIA ODCINKA:
- Co Leslie wie i ukrywa?
- Kim jest osoba w kapturze ze zdjęcia zrobionego przez Clarka?


Podsumowując:
Pierwsza połowa odcinka była  nudna. 
Druga była świetna! 
Odcinek przeplatający się z horrorem, thillerem i komedią.

Najbardziej podobały mi się sceny:
-Spencer i Hanny w piwnicy

- ostatnia scena "A", którą uważam za jedną z lepszych końcówek

 -wszystkie sceny z Moną. Super, że wróciła!


 Sceny, które w sumie nic nie wnoszą i są nudne to z pewnością te z Emily i Sarą. 


 Odcinek zasługuje na skalę 8/10

A Wam jak się podobał?



xoxo
Stalia

11 komentarzy:

  1. Najnudniejsze jak dla mnie były Emily&Sara
    Wkurza mnie też Lesli bo prawie jej w serialu nie było a teraz będzie odgrywać jedną z kluczowych postaci :/
    Masz racje pierwsza połowa była mega nudna a druga świetna ja daje 7/10 bo po promo
    spodziewałam się czegoś lepszego ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja po promo tak samo spodziewałam się czegoś innego, myślałam że to będzie bardziej straszne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mnie zaskoczył powrót Deana do serialu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też, mogli by przywrócić Johnny'ego <333

      Usuń
  4. Clark, nie żaden Karl,czy klark, najlepszy wątek Aria i Klarka? Raczej Arii i Clarka.
    Nienawidzę , gdy ktoś popełnia tak proste błędy , jeszcze w imionach bohaterów, jak nie umiesz pisać bloga to nie pisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już poprawiam, dzięki za zwrócenie uwagi na błąd.

      Usuń
  5. Ten 'taniec' na początku był beznadziejny i od czapy ale dalej....MEGA

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej w ogóle zwróciliście uwagę jak Sara śmiesznie biega? :DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Po przebudzeniu Spencer dzwoni do Ari i pyta co zrobiła z różową farbą, a ona nie odpowiada. Na koniec odcinka tą farbe ma A... dziwne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest jakiś blog, gdzie jeszcze tego nie napisałaś? -_-

      Usuń
    2. Dajcie spokój z tą Arią, fajna wskazówka by była ale Aria nie jest A ani nie ma tym nic wspólnego!!!

      Usuń