środa, 8 lipca 2015

M is for Mona and massages, not mosquitoes.

Dobry wieczór! Czy u Was też była taka okropna burza? Bruh, to było okropne.
Mam dzisiaj dla Was spostrzeżenie z tumblra. Jako że ostatnio jednej rzeczy nie zapisałam, to tym razem to zrobiłam, tylko że… skopiowałam całą notkę, a nie link. Powinnam przestać przeglądać tumblra, rysować i słuchać muzyki jednocześnie. Mam nadzieję, że ponownie mi wybaczycie. :|


Okay, więc oglądałam ponownie pierwszy odcinek 6 sezonu i pomyślałam, co wiadomość w szafie Ali tam robi? Co jeśli została napisana w prawdziwej szafie Alison, a ponieważ A odtwarzało wszystkie pokoje dziewczyn, żeby wyglądały DOKŁADNIE jak te prawdziwe, to jest i tutaj?

Dziewczyny zmyliły Charlesa w 5x25, rozpoczynając kłótnię, ale Mona sama z sobą by tego nie zrobiła? Charles w końcu zauważyłby, że ktoś skrobie w szafie. Czy to możliwe, że ktoś zostawił tę wiadomość w pokoju Alison? Nie wiem, ale oto lista osób z imionami/nazwiskami na literę M:
- Mona Vanderwaal,
- Mike Montgomery,
- Aria Montgomery,
- Hanna Marin,
- Maya St. Germain.
 Pominęłam Byrona i Toma - to idiotyczne. Wątpię, żeby to Aria bądź Hanna zostawiły wiadomość, ponieważ z pewnością wspomniałyby o tym/ukazała się scena. W dodatku podpisanie się pierwszą literą nazwiska jest bezsensowne. Chyba chodziło o to, by Ali wiedziała, kto zostawił napis w szafie. Mike i Maya? Odrzucam ich natychmiast. Zostaje Mona i wydaje mi się to najbardziej prawdopodobne. Alison wróciła do Rosewood, wiedziała, że gra z kłamczuchami w tej samej drużynie, Mona też (choć to nigdy nie jest pewne). Mona musiała z zapasem planować swoje „morderstwo”. Dostała wyrzutów sumienia, w końcu ponownie miała zamienić czyjeś życie w piekło, i napisała wiadomość w szafie Alison. On znaczy A. Chciała powiadomić o tym Ali, ale za to, że to zrobiła, A zamknęło ją dollhouse. Mona nie dotrzymała tajemnicy.

Co Wy o tym myślicie? Co wydaje się Wam bardziej prawdopodobne? Bo mi jednak, że to Mona napisała w dollhouse. On to mężczyzna, czyli Charles. Chyba nie wiedziała o Charlesie nim trafiła do dollhouse?

5 komentarzy:

  1. ale przecież to nie była szafa z pokoju Alison, do dollhouse Charles kupił takie same meble, ale przecież swoje meble dziewczyny dalej mają w pokojach, tylko zabawki i takie inne drobne rzeczy im pozabierał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale chodzi o to, że Charles odtwarzał pokoje z każdym detalem, jakim może być ten napis.

      Usuń
    2. nie z każdym detalem, w tych pokojach nie było wszystkich mebli które mają dziewczyny, np przyjrzyj się pokojowi Arii i temu w dollhouse a zobaczysz, że one nie były co do szczegółu takie same ;) więc ta teoria jest bez sensu

      Usuń
  2. Nudne te teorie skoro już wiadomo kim jest Charles i mamy wszystkie odpowiedzi co do 6a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko czy one są prawdziwe, to jest pytanie :D jak te wszystkie informacje zaczną się zgadzać to już będziemy wiedzieć, więc należy czekać :D

      Usuń