sobota, 11 lipca 2015

Oceny postaci #07

Cześć wszystkim!
Do nowego odcinka PLL zostały 4 dni!
W końcu Jason wygrał! Ha, ale mam przyjemność z przeglądania gifów z nim. Chętnych zapraszam do rozwinięcia!


1. ZMIANA. 
Pamiętacie ćpuna Jasona? A jaki teraz jest dorosły! Ach, bardzo wydoroślał, to już nie ten sam Jason, co w pierwszych sezonach. Zmianę oceniam na plus.

2. IRYTUJĄCE ZACHOWANIA/RZECZY W SEZONIE SZÓSTYM. 
Hm... Jasona mało w sezonie szóstym, więc nic nie przychodzi mi do głowy.

3. POZYTYWNE RZECZY Z SEZONU SZÓSTEGO. 
Fajnie, że Jason w końcu zaczął wspierać swoją siostrę. Gdyby robili tak od początku, byliby świetni.
4. COŚ, PRZEZ CO MU WSPÓŁCZUJĘ.
Współczuję mu ojca. Zawsze uważał, że to wszystko to wina Jasona, jest najgorszy i tak dalej. W ogóle Kenneth też odwraca się od Ali. Czy przypadkiem to nie są jego jedyne najbliższe osoby?

5. WYDARZENIE Z JEGO ŻYCIA, KTÓRE POWODUJE U MNIE RADOŚĆ.
Cieszę się, że w końcu postawił się swojemu tacie i wydusił z niego informacje o Charlesie. 

6. RZECZ/RELACJA, KTÓRĄ WEDŁUG MNIE POWINIEN POPRAWIĆ.
Pamiętacie Arię i Jasona? Według mnie ślicznie razem wyglądali, a teraz DiLaurentis z nikim nie utrzymuje kontaktów. Chyba nikt nie ma pomysłu na postać Jasona i używają jej, gdy jest potrzebna.


7. OUTFITY W 6 SEZONIE.   
Niestety, napiszę to co przy Ezrze - większość chłopaków z PLL ma klasę, ale rzadko zwracam na ubrania uwagę.

To na tyle. Ach, jaki miły post, cieszy oko. :D  Kogo ocenimy jutro? Może pora powrócić do dziewczyn, przypominam, że z Kłamczuch została Em i Aria.  


23 komentarze:

  1. Sara albo Caleb :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Next Emily☻Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Jasona on i Aria byliby idealną parą <3

    Aria ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sara ^^
    Podobnie jak kolezanki, uwazam ze Jason i Aria to najlepsza para :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem bardzo za Jasonem i Arią! KOCHAM <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Next Sara ! :)

    OdpowiedzUsuń