piątek, 17 lipca 2015

Soundtrack: 6x06

Witajcie! Kiedy to publikuję już mnie nie ma, ale spokojnie! Przygotowałam dla Was post z serii Investigation, a oprócz tego inne notki. Jeśli gdzieś pojawi się błąd, będę w stanie poprawić go dopiero 25 lipca. Tymczasem, posłuchajcie muzyki z odcinka 6x06. Twórcy idealnie wstrzelili się w mój obecny gust!


Ashley i Caleb w Brew


Hanna, Caleb i Ashley w kuchni



Emily pomaga wybrać strój Sarze


Sara pyta Caleba o Alison


Hanna mówi Emily o czipach; Aria widzi Ezrę i Nicole w Brew; Emily i Sara całują się


Emily tłumaczy Nicole, dlaczego nie może wyjechać


Nicole pyta Emily o wyjazd


Nicole przyjeżdża do Brew i rozmawia z Ezrą



Lobree,
xoxo

3 komentarze:

  1. Mam pytanie, bo chyba zacięła mi się ta storna albo coś... nie wiem o co chodzi, nie znam się. od piątku gdy wchodzę na wasz blog przez te 3 dni nie było zadnych nowych postów. Były tylko te z czwartku. Wchodziłach w sobote, dzisiaj pare razy i się dziwiłam że nikt nic nie dodaje. Dopiero dziś wieczorem kiedy weszłam jeszcze raz nagle wszystko się pojawiło te notki z piątki itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawdopodobnie jest to jakiś błąd bloggera. Lobree miała zaplanowane posty na kilka dni, ale umieściło się to później. Nie mam pojęcia dlaczego tak się stało

      Usuń
  2. Ja tez tak mialam .

    OdpowiedzUsuń