czwartek, 16 lipca 2015

Wyniki ankiety

Cześć! Czas na podsumowanie ankiety
 "Czy uważasz, że Leslie ma coś wspólnego z A?".

na odpowiedź tak zagłosowało: 50 %
na odpowiedź nie zagłosowało: 50 %


A więc wynik był wyrównany. Przyznam szczerze, że po kilku dniach pomyślałam, że można tą ankietę rozumieć dwojako. Jak tworzyłam ją to chodziło mi to, czy uważasz ją za A. A potem pomyślałam, że jednak może mieć cokolwiek wspólnego z nim, bo przecież siedzieli razem z Radley. Także ankieta pewnie dlatego wyszła taka zrównana. 


W ostatnim odcinku dowiedzieliśmy się, że Leslie imię Charles słyszała tylko raz w Radley. Więc.. czy może mieć ona coś wspólnego z A? Jest to możliwe, ale uwierzyłam Monie , że jednak nie ma. 



Możecie głosować już w kolejnej ankiecie "Czy lubisz Sarę?". Już jestem ciekawa wyników.


Miłego dnia,
Stalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz