poniedziałek, 6 lipca 2015

Oceny postaci #03

Hej! W końcu wyprosiliście ocenę Mony, chociaż na początku nie byłam do tego przekonana, skoro miała zaledwie parę scen na ekranie w tym sezonie. Na szczęście udało mi się coś wyskrobać. Przypominam: 
Do 6x06 zostało 9 dni.
Zapraszam do wypunktowania cech i zmian panny Vanderwaal! 



1. ZMIANA PO DOLLHOUSE. 
Mona zawsze była twarda i nieugięta, przynajmniej taką ją zapamiętałam. W dollhouse zobaczyliśmy inną Monę - załamaną, zapłakaną, słabą. Jednak wydaje mi się, że w 6x05 była to tylko gra, a dziewczyna jest silniejsza niż myślimy. Cóż, pewnie niedługo się okaże, czy mam rację, także pozostaję neutralna.

2. IRYTUJĄCE ZACHOWANIA/RZECZY W SEZONIE SZÓSTYM. 
Nie zirytowała mnie sama Mona, tylko to szybkie ucięcie tematu - Mony nie ma, nara, frajerzy.


3. POZYTYWNE RZECZY Z SEZONU SZÓSTEGO.
Celowo czy nie, cieszy mnie, że w jakiś sposób Mona przyczyniła się do odkrycia papierów Leslie przez dziewczyny.


4. COŚ, PRZEZ CO JEJ WSPÓŁCZUJĘ. 
Zachowanie Leslie - czuję, że Mona tylko udaje tą słabszą, ale żal mi oglądać te sceny, w których ta ruda samiczka wyżywa się na biednej Monie.

5. WYDARZENIE Z JEJ ŻYCIA, KTÓRE POWODUJE U MNIE RADOŚĆ.
To, że Hanna dalej się za nią wstawia, jak za dawnych lat. Team Vandermarin!

6. RZECZ/RELACJA, KTÓRĄ WEDŁUG MNIE POWINNA POPRAWIĆ.
Skoro już mowa o Hannie - to Mona powinna poprawić relację z nią. Może kiedyś udawała jej przyjaciółkę, może nie (przy okazji - szykuję już dla Was teorię o tym, dlaczego Mona wybrała Han na swoją bff), ale wydaje mi się, że jest to coś, o co warto walczyć.

7. OUTFITY W 6 SEZONIE.
Mam ocenić tę żałobną suknię i okulary Jenny? Nie, dzięki.

Jak zwykle - możecie na dole wypisać swoją ocenę oraz wybrać następną postać do ocenienia! (Może teraz jakiegoś chłopaka?)

12 komentarzy:

  1. Fajny masz ten blog, kolorystyka i cały układ strony jest bardzo dobrany do treści bloga. Uważam że jest to najlepszy obecnie blog o PLL. Dla autorki bloga należą się duże gratulacje że potrafi tak fajnie go prowadzić i że ma aż tyle pomysłów na jego prowadzenie, bo przypuszczam że na prawdę musi dożo czasu poświęcić na napisanie codziennie posta, chociaż wiem jak czasami jest ciężko z napisaniem bo kiedyś sama pisałam bloga. A wy co o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję za miłe słowa. brawa należą się każdej z nas! ;)
      Dużo nam brakuje do fansite i inlove ale dzięki dzięki!

      Usuń
    2. Aktualnie są tutaj trzy adminki, choć ja jedynie jestem na próbę, ale dziękujemy za miłe słowa!

      Usuń
    3. Kurczaczki, myślałam, że pierwsza odpiszę:( XD

      Usuń
    4. Nie bądźcie takie skromne dla mnie jesteście najlepsze :) ten blog o PLL jest najlepszy w Polsce ! :)

      Usuń
  2. może w końcu hanna? ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w ogóle nie ufam Monie! Nigdy nie wiadomo po kogo stronie tak naprawdę jest..
    Lubie jej przyjaźń z Hanną i to było takie fajne że Hanna za nią się wstawia <3
    Może Ezra albo Toby>

    OdpowiedzUsuń