środa, 29 lipca 2015

Powitanie + opis 6x10

Witajcie!
Nazywam się Patrycja i zostałam przyjęta na okres próbny jako redaktorka.
Moim zadaniem jest was informować na bieżąco o spoilerach, ważnych informacjach i spostrzeżeniach z odcinka. Oczywiście jak znajdę coś interesującego to również się tym z wami podzielę!



Czas się przedstawić! Mam 16 lat a moją miłością jest biologia, historia oraz Pll. 
Gdy tylko mam czas oglądam również inne seriale i filmy.
Kocham poznawać świat, ludzi, zdobywać jakąkolwiek wiedzę i doświadczenie.
Jestem bardzo otwarta i mam nadzieję, że przyjmiecie mnie ciepło.

Nie przedłużając- opis letniego finału!

Czego się dowiemy?
-Kto zabił Mamę Tobiego i Bethany
- Kto uderzył Alison kamieniem w noc jej zaginięcia
-Kim jest Red Coat i Black Widow
-Dlaczego A prześladuje dziewczyny

"Po latach tortur Alison, Aria, Emily, Hanna i Spencer staną twarzą w twarz z A"

Nie wiem jak wy ale ja już nie mogę się doczekać finału!
Mam nadzieje, że poznamy jeszcze więcej odpowiedzi na nurtujące nas pytania.


Xx, Patrycja

zródło-tumblr/twitter

1 komentarz: