wtorek, 7 lipca 2015

Kim jest ta blondyna?

Cześć! Tak sobie dzisiaj rano przeglądałam snapa i natknęłam się na coś co może
 być znaczące dla Nas. Otóż Ashley Benson nagrała snapa, na którym
 widać Tylera Blackburna (Caleba) i ... jakąś długowłosą blondynę! 
Specjalnie dla Was zrobiłam screena.

Zobaczcie:    
    

Czyżby to była Bethany Young? Chodzi tu o jakiś flashback, czy może o coś więcej? 


Pojaśniłam i skadrowałam zdjęcie. Niestety jest ono niewyraźne. 
Wygląda na to, że Marlene mówiła prawdę iż dowiemy się co się stało z Bethany itp.
Jak myślicie, o co tu chodzi? 

xoxo
Stalia

8 komentarzy:

  1. Ekipa jest przy kreceniu 6x12 więc może to przyszłość i Hanna ma długie włosy ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie, Ashley kręciła tego snapa więc na kanapie nie siedziała. ta osoba ma długie proste włosy.

      Usuń
    2. jest jeszcze opcja, że to była Sara Harvey i kręcili jakiś flashback

      Usuń
  2. W sumie jak to dziś na snapie zobaczyłam to pomyślałam od razu o Sarze z jeszcze długimi włosami, ale opcja z Bethany też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mona na pewno nie bo za długie nogi

      Usuń
  4. To na100% Ashley i Tyler. Dodano na snapa Ash z jej tel ale kreciła to inna osoba. WŁasnie obejrzalam i jestem pewna na sto procent. Pierscionek na placu blondynki zdradził wsyztsko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie oglądam tego snapa jeszcze raz i chyba jednak to jest Ashley. Głos tej co nagrywa nie pasuje do głosu jaki ma Ash ;)

    OdpowiedzUsuń