niedziela, 12 lipca 2015

Oceny postaci #08

Hej!
Do nowego odcinka PLL zostały 3 dni!
Wybraliście Sarę Harvey, jedną z najbardziej intrygujących postaci, także zapraszam do rozwinięcia!
1. ZMIANA. 
Nie znamy Sary z poprzednich sezonów, wiemy jedynie od jej przyjaciółek, że była taka jak Alison. Bazując na tym, widać od razu, jak się zmieniła. Dollhouse robi swoje. Pozostaję neutralna.
2. IRYTUJĄCE ZACHOWANIA/RZECZY W SEZONIE SZÓSTYM. 
Sara mnie nie irytuje, jest tylko zestresowaną dziewczyną, która spędziła dwa lata w zamknięciu. Wkurza mnie to, że Emily ją niańczy i cały czas to pokazują, chociaż nic nie wnosi to do fabuły.
3. POZYTYWNE RZECZY Z SEZONU SZÓSTEGO.  
Tutaj wymiękam. Fajnie, że uciekła z dollhouse?

4. COŚ, PRZEZ CO JEJ WSPÓŁCZUJĘ.
 Trochę mi przykro, że teraz siedzi u Em, nie może się nacieszyć bliskimi.
  
5. WYDARZENIE Z JEJ ŻYCIA, KTÓRE POWODUJE U MNIE RADOŚĆ.
Nic nie przychodzi mi do głowy.
6. RZECZ/RELACJA, KTÓRĄ WEDŁUG MNIE POWINNA POPRAWIĆ.
 Relację z mamą i przyjaciółmi. Nic nie robi, tylko siedzi u Emily, licząc, że wszystko samo się zrobi.
7. OUTFITY W 6 SEZONIE.   
Odkąd Sara zmieniła fryzurę na chłopczycę, nie zwracam uwagi na jej stroje, także nie mogę tego ocenić.

To tyle! Kogo oceniamy jutro? I wybaczcie, że nie wyrobiłam się na 12.00. Odsypiałam ostatnie dwie noce.

10 komentarzy:

  1. Wren? ( wiem, że nie było go w szóstym sezonie ale można by powiedzieć jakby był bo co jak on jednak jest Charlesem?) <3
    A jak nie to Arię *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był już Charles oceniany kilka dni wcześniej :|
      + Aria :D

      Usuń
  2. Odkąd ona zmieniła fryzure na chłopczyce to nie zwracasz uwagi na jej ubrania bo twoją uwage przyciągają te włosy czy chodzi o to że przez to już nie interesuje cię jej wygląd?
    +mój głos Caleb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej to pierwsze. Mój wzrok przykuwają jej włosy i mina zbitego szczeniaczka, więc nie patrzę na ubrania.
      +chyba we wtorek zrobię Caleba, bo za każdym razem o niego prosisz i zaczyna mi się robić przykro, że nikt na niego nie głosuje.

      Usuń
    2. Ojejku dziękuję :D, a już myślałam że się nie doczekam

      Usuń