środa, 29 lipca 2015

Sneak Peeki 6x09 i teaser finału

Witajcie! Zobaczcie przedpremierowe sceny z kolejnego odcinka. Podkreślam, że jest o wolne tłumaczenie ;).


Emily: Szczerze - nic.
Sara: Przynajmniej pozwól mi kupić nowy kask.
Emily: Możesz przestać?
Sara: Pozwolisz mi coś zrobić?
Emily: Poszłabyś ze mną na bal? Przepraszam... Nie tak chciałam cię o to zapytać. Chciałam cię o to zapytać, ale... nawet jeśli myślisz, że to dziwne. Tak... to jest dziwne. Rozumiem. Obiecałam, że nie będę naciskać. Ale to jest inne, to tylko my...
Sara: Emily, moja stara szkoła ma bal w ten sam dzień i powiedziałam Claire, że przyjdę.
Emily: Nie powinnaś wybierać. Zrobimy coś niezwykłego innym razem.


Spencer: Toby, czekaj!
Toby: Co ty tutaj robisz?
Spencer: Właśnie dostałam twoją wiadomość, nie mogą cię zawiesić - to wszystko moja wina.
Toby: Spencer!
Spencer: Pozwól mi porozmawiać z Tanner. Musi wiedzieć, że ja wysłałam cię do salonu gier i to, że cukierki były dla mnie. Nie miałeś pojęcia, co w nich jest!
Toby: Przestań! Nie kazałaś mi tam iść, to był mój wybór.
Spencer: Tak, ale Lorenzo nigdy by nie ucierpiał, gdybyś nie był na haju, a ty nie byłbyś na haju, gdybym ja nie była tak zakręcona, gdy wróciłam z tego miejsca.
Toby: Spójrz - co się stało, już się nie odstanie. Może to i lepiej.
Spencer: Jak?
Toby: Ten świr jest coraz bliżej, a policja złapie go tak, czy siak. Hej.
Lorenzo: Hej.
Toby: Jak długo?
Lorenzo: Nieodwołalnie. Całe śledztwo, przesłuchanie.
Spencer: Pozwól mi coś powiedzieć, proszę.
Lorenzo: Nie są zainteresowani tym, co chcesz powiedzieć. 
Toby: Idę, oczekują mnie. Zadzwonię później.


GDZIE
BĘDZIESZ
11.08.15 r.
#twarząwtwArz #pll #latoodpowiedzi

Coraz bardziej gorąco! Nie mogę się doczekać...

Lobree,
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz