środa, 21 czerwca 2017

Zwiastun 7x20

A może sprawdzi się teoria, że Wren postrzeli Ezrę? :P

KONIEC GRY
SPENCER: Jedna zasada - nie oglądaj się za siebie.
KONIEC SEKRETÓW
EMILY: Co się dzieje?
ARIA: Nie mogę wyjść za Ezrę.
(Tu jest problemik, ponieważ jedni słyszą "marry", a inni "bury" i byłoby: Nie mogę pogrzebać Ezry. Ech, ta Aria i jej mamrotanie.)
UJAWNIENIE A.D.
DWUGODZINNY FINAŁ
MONA: Nigdy bym nie zgadła, że to byłeś ty.






Czy Jenna wiedziała (czyli widziała), gdzie plasnąć młodą po łąpach, bo cały czas udawała niewidomą? Ciekawe, ciekawe... ;) 


Co ta Mona...


Czyli ostatni odcinek znów będzie skupiał się na Spencer i jej rodzinie...


40 komentarzy:

  1. Na pewno Lucy mówi "marry" i pewnie chodzi o to, że boi się że A coś wywinie na ich ślubie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem... ja w pierwszej chwili też usłyszałam ,,bury" :D

      Usuń
    2. w promo z ang napisami jest bury, ja też tak zrozumiałam, ina dodatek aria jest rozstrzęsiona gdy to mówi wiec obstawiam ze Wren postrzeli Ezre, stan będzie cieżki, ale Ezra wyjdzie z tego i będzie wielkie wesele

      Aśka

      Usuń
  2. <3 Wreeen Ty łobuzie (yhh a miałam nadzieję, że mu oddadzą włosy na finał XD)
    Wszystko dzieje się tak szybko, że jak oglądałam pierwszy raz to nie mogłam nadążyć^^ Noo ładnie wygląda na to, że każdy (Wren, Mary, Mona, Melissa, Ezra) jest shady af! Nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty musisz obstawić jednego, żeby wygrać zakłady u bukmachera :D

      Usuń
    2. Ja też, Wren dużo lepiej wyglądał z dłuższymi włosami ;D Od pierwszego sezonu wiedziałam, ze coś z nim nie gra, był zbyt czarujący i ten akcent nie mógł być dobrym gościem, obstawiam, że to on jest A.D, a Melissa mu pomaga ;)

      Usuń
  3. Tam wyraźnie jest "bury" xDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam słyszę merry. Jeśli by chodziło o bury to by nie siedziała tak o, a Emily by tak po prostu nie pytała co się stało, heloł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obstawiam ''bury'' jako pogrzebać, ale w znaczeniu pogrążyć. ''Nie mogę pogrążyć Ezry''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszło, że niby "marry", ale wersja z "bury" była ciekawsza :D

      Usuń
  6. Marlene w wywiadzie właśnie powiedziała że Aria mówi "I can't MARRY Ezra"

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć :) pisze tu pierwszy raz. W zwiastunie widać Melisse jakby w retrospekcji moze to scena kiedy Jenna spotkała sie z A.D. A okaże sie nim Melissa. Coraz bardziej skłaniam sie ku tej teorii. Marlenka jesli na A.D. Da kogoś rzadko występującego położy juz i tak nadszarpnięta opinie o serialu. Ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też sądzę, że lepiej dać kogoś, kto był w serialu i ma jakieś tam w miarę logiczne powody, a nie znów kogoś randomowego pokroju Cece, czy Sary :D

      Usuń
    2. Nie ona coś walnie. To będzie kolejne zaginiony członek rodziny, ktoś kto "nie żyje", albo ktoś kto wystąpił z 2 razy. Oby nie. Chciałabym żeby było jak z Moną, że znowu pomyślę "no tak , jak mogłam tego nie zauważyć" i że wszystko się złoży w jedną całość :)

      Usuń
    3. Bym się nie dziwiła :D

      Usuń
  8. Wydaje mi się że A.D to facet. Obstawiam Lucasa, Wrena lub Pastora Teda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak AD to bliźniaczka Spencer to się wkurzę mega ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę z Tobą w tym klubie...

      Usuń
    2. Beznadzieja ile tych bliźniaków, zaginionych dzieci co płeć zmieniły. Nie no ta Cece to była pomyłka jakaś -.-

      Usuń
  10. Wolę żeby A.D była bliźniaczka Spencer, to byłoby ciekawsze niż np Melissa albo Lucas

    OdpowiedzUsuń
  11. Siema. Czytam blog od mega dawna, te emocje przed końcem serialu (i sesja xD) zmotywowały mnie, aby w końcu też coś skomentować, a nie tylko czytać :P
    Zwiastun obejrzałam bardzo dokładnie, oto moja teoria, co w nim przedstawiono i co się wydarzy:
    1) Aria mówi, że nie może pogrzebać Ezry- zostanie postrzelony przez Wrena, przez co będzie w poważnym stanie i Aria będzie bała się, że może umrzeć. (Ian mówił w wywiadach, że nie najpierw nie był zadowolony z zakończenia. Może właśnie liczył na to, że jego postać umrze, co byłoby dramatycznym zakończeniem? A tu jednak przeżyje i będzie ślub, tylko że dużo później.) 2)Scena łóżkowa to chyba Spencer i Toby. Uwielbiam ich jako parę, ale nie mam nic przeciwko, żeby na końcu wcale ze sobą nie byli (jak to w życiu).
    3)Scena z Melissą- to nie retrospekcja, to dzieje się obecnie- widać, że to Spencer się schyla.
    4)Mona przywali Spencer- dobra, tu nie wiem dlaczego :D
    5)Addison- Jenna pojawi się w liceum, a mała bicz będzie dla niej wredna i będzie chciała zdjąć okulary albo zamachać jej przed nosem, żeby sprawdzić, czy faktycznie jest niewidoma. Jenna ją powstrzymała- być może jest po operacji i faktycznie odzyskała wzrok, chociaż nie wydaje mi się.
    6)Spencer i Mary- może na posterunku, a może w podziemiach Radley? Na początku będą się tulić, a potem Mary wykręci jej rękę czy coś, tak że Spencer będzie się przerażona wycofywać pod ścianę.
    7)Mona- raczej też nie retrospekcja. Przychodzi do niej AD, to chyba oczywiste.
    Nie jestem pewna tylko, czy to na samym początku Spencer i Caleb biegną w podziemiach Radley?..

    Ja obstawiam, że to Melissa jest AD. Z chęcią się założę, może można to obstawiać u buckmachera? xD

    Ugh, właśnie dlatego do tej pory nie pisałam komentarzy, są za długie te moje wypowiedzi :D
    Pozdrawiam i plizz niech ktoś napisze, co o tym myśli :P
    MP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego, że jest długi to zaznaczam, że rozwinę swoje myśli jak wrócę z pracy, a tymczasem tylko "zaklepuję" sobie miejsce na odpowiedź, haha :D

      Usuń
    2. mi sie wydaje ze Ci co biegna to Ezra i spencer

      Usuń
    3. Nic tak nie motywuje jak zbliżająca się sesja. Wtedy też miałam tak ,,A to może jeszcze pustynię odkurzę, zanim zasiądę do nauki" :D
      1) Też słyszałam "bury", ale widocznie jest potwierdzone, że "marry". Choć może to był celowy zabieg, żeby było tak niewyraźnie skoro tyle osób nie mogło rozróżnić tych dwóch słów.
      4) Może A.D. będzie kazało Monie... albo Monie tak już palma odbije, że zechce dokończyć swoją grę, kiedy to zaproponowała współpracę Spencer, a ta odmówiła. Wtedy Monie coś strzeliło do łba, żeby depnąć w pedał gazu i kto wie, czy nie rozbiłiby się.
      6) Są zdjęcia, że Mary wbija strzykawkę w plecy Spencer ;)
      7) Chyba to Spencer i Ezra.

      Możesz obstawiać u mnie, to jak wygrasz, wtedy wyślę Ci pocztówkę z gratulacjami, haha. Niestety, pieniężne zakłady nie wchodzą w grę, bo zbieram pensję na coś innego :D

      Sama obstawiam Charlotte albo Mel. Problemik w tym, że drogą dedukacji z notki o wrażeniach, wychodzi mi Toby xD

      Usuń
  12. Nie zdziwię się jeśli to będzie Toby.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałbym żeby to Ezra okazał się A.D. ale wyczuwam Melissę z pomocą Wrena

    OdpowiedzUsuń
  14. czy w 0:15 (gdy Spencer przerażona się cofa) jest w nią wycelowany pistolet czy tylko mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń
  15. A.D to Toby! malutka wskazówka w odcinku- jak Całej pyta Ezre czy dodzwonil się do Tobyego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanie ogólnie motywem AD jest śmierć Cece? Myśli, że to dziewczyny ją zabiły. Kurcze gubię się trochę po tych teoriach i spoilerach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto tam zrozumiałby wariata :D
      Niby A.D. chciało pomścić śmierć Charlotte, ale przecież doskonale wiedziało, że to nie Kłamczuchy ją zabiły, ponieważ porwało Hannę i stąd poznało prawdę. Hanna wyznała mu, że one nic nie wiedzą. + Po takim stalkowaniu, mógł wynieść tę wiedzę, że gdyby one to zrobiłby, to któraś już dawno by wymiękła.
      Jak dla mnie, to A.D. miało problem, co do Kłamczuch i chciało je zgnębić, a nie pomścić Charlotte. Bo niby, co takiego zrobić, żeby znaleźć zabójcę? A.D. wolało bawić się w gierki i naciskać na Kłamczuchy, a gdzie w tym czasie i przy takich zasobach, mógłby zająć się szukaniem faktycznego zabójcy. Ale to tylko moje zdanie ;) Według mnie, pomszczenie Charlotte zeszło na dalszy plan i nie wiem, czy było w ogóle pierwotnym planem. Może A.D. ma ją gdzieś, a zwyczajnie chciało się zabawić.

      Usuń
    2. Tak też mi się wydawało :) za niecały tydzień poznamy wszystkie odpowiedzi :P

      Usuń
  17. Ja to się cieszę z tego, że chociaż na koniec nie zrobili z cece takiej ciapy jak z Alison, tylko pokazali, że wcale się nie zmieniła :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam wrażenie, że Mona specjalnie przyznała się do winy (może to zrobiła lub nie). Tu mam dwa podejrzenia albo AD jej kazało to zrobić lub ona sama to ukartowała żeby poznać AD przecież na tej scenie w szpitalu jest bardzo normalna, ale oczywiście w tym serialu wszystko się może zdarzyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stawiam, ze to Mona pomiatala Charlotte az ta druga nadziala sie na pret. Ale teraz to Mona tylko udaje Looser Mone, bo pewnie poszla na uklad z A.D., zeby go/ja poznac. Tak samo jak robila wszystko, zeby poznac Big A i spuszczala sobie krew (dawkami), zeby pozniej rozbryzgac ja po domu i wrobic Ali w morderstwo. Mona tak juz ma. Jak sie wciagnie w gre to na amen :-D

      Usuń
  19. Czyli odcinek będzie trwał 2 godziny?

    OdpowiedzUsuń
  20. kuuurde, może jakimś cudem ktoś wie co to za piosenka w promo leci? Albo znalazł? Help me pll'owskie świry :D

    OdpowiedzUsuń