wtorek, 20 czerwca 2017

Pretty Little Liars 7x19 na żywo


Miłego seansu o 2:00 w nocy!

12 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu kolejny raz dałam się zwieść zwiastunowi i czekałam na odcinek. Bo zamiast" ciemność" której oczekiwałam, wyszło żegnajmy się już powoli, a większość odp poznacie...albo i nie. Jednak mimo wszystko szkoda, że to już koniec. Miłego oglądania jutro :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak na szybko to co sie dzialo w odcinku?

      Usuń
    2. a mi się podobało, nie mogą już sobie pozwolić na zwroty akcji itp. Serial się kończy, mi się podobała taka "łagodna" wersja :)

      Usuń
    3. CO DZIAŁO SIĘ W ODCINKU

      Dziewczyny się pogodziły, Caleb powiedział Spencer o ślubie z Hanną, Mona szarpała się na wieży z Cece i ta się o coś nabiła i umarła, Mary przyznała się do zabójstwa Rollinsa i tym sposobem uratowała dupki dziewczyn, Mona zrobiła się na kujonkę i coś tam wariuje lekko, chciała zepchać Hannę z wierzy bo myślała, że to Cece

      Usuń
  2. 7x19 online: http://www.tvlinks.pl/pretty-little-liars/7x19-11/
    hasło: seriale

    OdpowiedzUsuń
  3. link do odcinka : https://openload.co/f/UkYqhZxaDKk/pretty.little.liars.719.hdtv-lol.mkv

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli rozumiem, że nie dowiemy się kim był A.D.? Miało to być ujawnione w tym odcinku... Jestem tez ciekawa o czym rozmawiała Spencer z Wrenem parę odcinków wstecz, bo to też nie było wyjaśnione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A.D. zostanie ujawniony w finale

      Usuń
    2. Po 7x19 mieliśmy niby móc się domyślać, ale jakoś ja się nie domyślam zbytnio ;p

      Usuń
    3. ja wnioskuję po promo finału i spoilerach, że to jednak Melissa, bo do tej pory spora część spoilerow się sprawdziła, a w promo też jest najwięcej rodziny Spencer i pojawia się właśnie Melissa, ale może jednak nas zaskoczą

      Usuń
  5. Niestety tez tak mysle ze nie pokaza nam kim jest ad i za pare lat znowu dostana smsa i tak sie skończy. Jestem troche rozczarowana ogladam tylko zeby ogladac niestety

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej czy ktoś by mógł przetłumaczyć co powiedziała Spencer, kiedy dziewczyny odchodziły od grobu w 29:45?

    OdpowiedzUsuń