czwartek, 1 czerwca 2017

Jak przebiegało przesłuchanie dziewczyn do PLL?

Jesteście ciekawi jak wyglądało przesłuchanie Kłamczuch do roli w PLL?  
Jeśli tak, to zapraszam do rozwinięcia!

Ashley Benson 
Kiedy przyszła na przesłuchanie do PLL była cała zapłakana, ponieważ dowiedziała się, że sztuka"Eastwick", w której miała zamiar wystąpić została anulowana. Była to już jedna z ostatnich ról w serialu do obsadzenia i chcieli znaleźć jakąś blondynkę, która byłaby cały czas w serialu, nie licząc Alison, która miała się pojawiać sporadycznie, przez wiek Sashy. 
"Nie mogliśmy znaleźć odpowiedniej osoby i wtedy ona weszła.. jest coś magicznego w niej, to jak pokazuje ją i jej oczy kamera. Wszyscy w pomieszczeniu wiedzieliśmy już, że znaleźliśmy Hannę" - Marlene
"Nie przeczytałam scenariusza ani nic, po prostu przeczytałam cytaty Hanny" - Ashley 

Shay Mitchell
"Poszukiwania aktorki do roli Emily były ciężkie. Szukaliśmy, szukaliśmy i nie mogliśmy znaleźć naszej Emily" - Marlene
 Shay nagrała swoje zgłoszenie w Vancouver i wysłała ekipie, której od razu się spodobało. Początkowo Shay startowała do roli Spencer. Według Marlene, Emily w ogóle nie przypomina Shay - jest najbardziej dziewczęcą osobą jaką spotkałeś. Były wybrane dwie dziewczyny do roli Emily ale Shay nas powaliła. Marlene powiedziała, że nigdy tego nie robiła, ale zapytała się dziewczyn czy może zmienić swoją decyzję i gdy one się zgodziły przyjęła Shay do roli Emily.
"Kiedy poszłam na casting do pierwszego odcinka, czytałam kwestie do roli Spencer. [...] Gdy oddzwonili do mnie powiedzieli do mnie, że znaleźli już Spencer ale poszukują Emily" - Shay

Lucy Hale 
Lucy nie przyszła na przesłuchanie. Zakończyła program "Privileged" i każdy chciał z nią zrobić serial! 
"Poszłam z nią na kawę.. przeczytała scenariusz i pokochała go, chciała zagrać Hannę. Widziałam w niej Arię, więc powiedziałam: "Idź do domu i przeczytaj to jeszcze raz"." - Marlene
Kiedy Lucy przeczytała jeszcze raz scenariusz chciała się sprawdzić w obydwu rolach ale kiedy zaczęła grać sceny Arii, przyznała Marlene rację. 
"Jak tylko usłyszałam tytuł wiedziałam, że chcę być częścią tego" - Lucy 

Troian Bellisario 
"Miałam całkowicie inną reakcje niż pozostałe dziewczyny, nie chciałam tu być. [...] Ale kiedy przeczytałam scenariusz i części Spencer zmieniłam zdanie; to była na prawdę pikantna scena, że została nawet wycięta z serialu, ale i tak koniec końców zaczęliśmy robić podobne sceny" - Troian
Troian przyszła na przesłuchanie i każdy uważał, że dobrze jej poszło, jednak powiedzieli jej: "To Pretty Little Liars, musisz nałożyć szminkę lub jakiś makijaż. Wróć do domu, zmień się w Pretty Little Liars i wróć do nas" . Wróciła i była niesamowita. Miała do odegrania scenę, w której miała palić papierosa z Wrenem, której koniec końców nie nagrali, ale ściągnęła swoją kurtkę od Armiani'ego, miała na sobie koszulkę z odkrytymi plecami i zapaliła papierosa. 
"Była taka śmiała i taka odważna, dostała rolę od razu" - Marlene

Sasha Pieterse 
Sasha początkowo chciała grać Hannę (co tak się każdy uparł na tą Hanne ale no nie zaprzeczycie chyba, że nie jest ona świetną postacią!). 
"Dowiedzieliśmy się, że miała tylko 12 lat - nie to, że nie mogła grać nastolatki, ale wiedziałam co Hanna będzie robić w przyszłych odcinkach; "Czy naprawdę chcemy, aby dwunastolatka robiła takie rzeczy?" - Marlene
Dodatkowo młodzi ludzie, przed 16 rokiem życia mogą pracować tylko kilka godzin. Sasha czytała scenę wraz z innymi dziewczynami, pomimo tego, że była od nich młodsza, naprawdę dawała sobie radę. 


Wiem, że dzisiaj już dostaliście kilka notek od Lily ale chyba taki mały bonusik Wam nie zaszkodzi. Post Wam się spodobał? Dowiedzieliście się czegoś ciekawego o czym wcześniej nie mieliście pojęcia? 
Dodatkowo ma do Was pytanie, chciałabym pisać już posty na zapas i nie mogę się zdecydować o czym do Was pisać, więc głosujcie w komentarzach czym bylibyście najbardziej zainteresowani!
a) informacje o nowym horrorze z Lucy, w którym zagra również Tyler Posey z Teen Wolf
b) na czym wzorowała się Marlene pisząc Pretty Little Liars?
c) Troian o swoim życiu po Pretty Little Liars dla magazynu W
d) "Mam to w dupie": Lucy ma już dość wpasowywania się (Byrdie)

Więcej propozycji już wkrótce! 

31 komentarzy:

  1. Wszystkie 4 opcje są świetne, 1 w sumie mniej. :) Pisz pisz, najlepszy blog dziewczyny :)

    Rzeczywiście Ashley jest idealna do roli Hanny, z resztą muszę przyznać że dziewczyny pasują świetnie do swoich ról. Czasami tylko Shay mniej ale ok. Dziwne że Troian nie była aż tak zainteresowana, w sumie wszystkie przesłuchania dziewczyn były ciekawe. Doszłam do Troian i mam wrażenie że trochę nie trafiła, mimo że gra świetnie to urzekły ja pikantne sceny, których aż tyle nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za nowy horror z Lucy? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o horror ,,Prawda, czy wyzwanie". Robiłam o tym notkę dawno temu, a nastąpiły aktualizacje i Klaudia by Wam je dodała ;)
      http://all-about-pretty-little-liars.blogspot.com/2017/03/lucy-hale-w-horrorze.html

      Usuń
  3. wszystkie odcinki pll zostały usunięte z filisera czy ktoś z was zna stronkę gdzie są wszystkie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega mnie ciekawi B

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej ciekawi mnie opcja B :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie nie związane z notka kto zabił maye? Nie mogę sobie tego przypomnieć. Czyżby to był nate który podawał się za kuzyna? I dlaczego wprowadzili postacy mai która była powiązana z noelem? W sumie było z na parę niewyjasnionych kwestii. Ciekawe czy poznamy odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oficjalnie Nate, jej kuzyn na niby. Sam się przyznał, ale były jakieś teorie, które to podważały. Coś tam, że on tylko tak sobie się chwalił, a nie musiał tego zrobić. Podejrzenia padały na 'A', bo Maya odkryła coś w domu Alison. Ostatecznie pozostaje nam wierzyć, że zabił ją Nate, bo nie ma co teraz rozgrzebywać tego wątku ;p

      Usuń
  7. W ogóle wyobrażacie sobie, co by to było, gdyby Shay dostała rolę Spencer? Ona ze swoim wyrazem twarzy miałaby grać geniuszkę? Ledwie daje radę jako Emily :P Nie wiem, co to by było, ale raczej słabo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak czyli nie poznamy wszystkich odpowiedzi bo Maya tez była w coś zamieszana tak jak i kolega arii i w ogóle wszyscy :D aż z nudów zaczęłam oglądać od początku serial tylko nie wiem po co :D

      Usuń
    2. Marlene olała niektóre "tropy". Jest szansa, że może wyjaśni parę rzeczy w tym wywiadzie, co będzie zaraz po 2 godzinnym finale 7x20 :D

      Usuń
    3. Kiedy dokładnie będzie final? Chodzi mi o konkretną date. Wie ktos?

      Usuń
    4. Powinien być 27 czerwca. Chyba że sobie przerwę zrobią.

      Usuń
  8. Mam wrażenie że te wszystkie wskazówki to po prostu "wypadek przy pracy" albo chwilowa zachcianka, i że widzowie dopatrują się i szukają jak Sherlock, a tymczasem Marlene zastanawia się o chiiij jej chodziło 7 lat temu i jak tu z tego wybrnąć

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej wiecie może gdzie można obejrzeć transmisje online z koncertu One Love Manchester? Jeśli tak to proszę o linka 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz kanały na których będzie leciało na żywo i sobie wpisz w google jutro nazwę kanału, plus ,,live stream" i ci wyskoczą.
      https://pbs.twimg.com/media/DBZ6tp5UQAEB3XQ.jpg

      Usuń
  10. Właśnie dopiero teraz zauważyłam ze w scenie w której Aria demoluje pokój dziecka, a dziewczyny wracają do domu, Alison mowi przez telefon 'Hi mom'😂 Jessica wyszla zza grobu?😅 Koniecznie sprawdźcie te scenę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja nie wiedziałam wtf. Czy ona do Emily mówi ,,Hej, mamuśko", bo będą miały razem bejbi, czy co to miało być :D

      Usuń
    2. Alison powiedziała do Emily "mamo" bo Emily była opiekuńcza i martwiła się o nią po jej upadku

      Usuń
  11. Sasha miała 14 lat jak zaczynała. Rocznik 96, nagrywanie serialu 2010rok

    OdpowiedzUsuń
  12. Sasha miała 14 lat jak zaczynała. Rocznik 96, nagrywanie serialu 2010rok

    OdpowiedzUsuń